Axel (a.k.a. Xeilon) - Back To Something
Har planerat en hel del nytt solo-material och trots en trög start börjar det arta sig en del. Det här låten är helt gjord i ett försök att hitta inspiration och komma igång. Gjord på 3 timmar från låtidé till färdigmastrad, så ta det för vad det är. Hoppas det uppskattas!Direktlänk Myspace Ismen! Ruckablaow! Laxmacka!Peace!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
HOPPAS DEN ÄR BRA, LADDAR HEM NU
Länken knasade för mig i firefox, konstigt men jag använde direktlänken och döpte om den till Xeilon - Back to something, sedan funkade det att ladda hem den! lyssnar nu, kommer med kritik sen!
lät jävligt bra de här :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Riktigt tight låt!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Moderator
2007-06-06 20:43
Skön beat, nice trumkomp... Bra ljud, fint mixat.. mycket bra ljud faktiskt.. Shysst rap, engelskan är nice, lyriken är fin och rösten är bekväm och jag tror jag snappade upp lite vocoder mitt upp i allt, lät fett.. big ups!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Tack! Kul att det gillas!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Riktigt bra låt som vanligt! Love Ruckablaow Fam!<3
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
Jäävligt tight låt beat är skönt som fan Härlig som fan skön reff Ruckablaow Fam <3 Ismen <3 Laxmacka !!!!!!!!!! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Säger som Perfektion ja.. Han fick med det mesta.. Dock känns det alltid som det kunde gjorts bättre när skaparen nämner tiden den gjorts på, osså äre inte vidare lång tid :D ha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack! Maximum Taste: Inget kan bli skönt nog. Hade jag lagt mer tid hade den säkerligen låtit rätt annorlunda och möjligtvis bättre men det är inte alltid enbart positivt. Jag ville göra den här låten spontant och se vad det blev av det. Och jag tyckte den blev bra nog för att känna att den var färdig.
Yes, jag säger inte att något i låten sviktar som kunde gjorts bättre, utan man får bara känslan you know. Mer tid, mer jobb. Men du har en jefla poäng i det du säger, Inget kan bli skönt nog hähä
Ja gillade inte kicken i beatet, inte hihaten heller, saknade tryck i det, men de kanske inte är du som gjort beatet? Annars tycker ja resten va tight, dock är inte engelskan 100%ig, men finfin låt!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Du är stor på whoa, men jag måste ge dig lite kritik även om jag är 14 år.. jag tkr du borde träna lite på engelskan, lite uttal.. då skulle de vara perfekt.. resten är bra.. Nu kanske dem flesta, kanske du sjävl kmr skriva att jag är patetisk men jag tkr de.. utallet är de enda dåliga..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
It's ya boy Xeilon! Beatet lite crazy med skönt, diggin it' Alltid gillat din stil delivery, Kan inte säga nå mer än BLAOW upp
Lime P19 Kanske inte har fått lära dig hur allt ska uttalas riktigt, det kommer när man blir byxmyndig grabben..
ahh, den är ju skitmysig.
DaniXZ: Jag må vara liten och dum, men jag vet vad rapp är, och detta uttalet håller inte! som jag skrev innan, det är vad jag tycker, och ni behöver inte bry er..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
yhea, riktigt skönt att ha xelion i lurarna igen, allt lät skönt!
Xeilon ÄR och förblir en favorit för mig! keep up the good work!
Good Times Studio*
underbart!
hahaha. Too much love! Kul att alla verkar mer eller mindre digga det! Kommer mycket mer i samma anda framöver! hojta på din pojke
Detta var fett bekvämt att lyssna på! Big up
fet, men diggar dig bra mycket bättre när du kör på svenska!
riktig smilfink
http://www.myspace.com/mcblindfold
Låter nice! fett beat.
http://myspace.com/etownbeats
Tack! och det blir säkert en del på svenska framöver också.
schysst låt som fan faktiskt!
diggades inte..
JONIS REST IN POWER
hade velat hört denna med ismen : p
Oh
Digga den inte först, men hadde den i "WMP" så gick den om och om så kom jag fram till slut att jag gillar den :)
Don't!
Mitchy: Trevligt att höra! I mitt tycke är det nästan ett bättre betyg än om du älskat den direkt.
den är fet som fan! riktigt het.. du är säker på micken, beatet är riktigt najs, och du mixxar ju som ett djur så allt låter riktigt najs. bigups bror! rrrröööckerbläääow, läx läx mackfiddy!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Diggar verkligen din röst och rappen är bra tycker jag. MEN om jag ska vara ärlig så känns det som att uttalet sviker lite ibland tyvärr.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Kör mer på svenska, det var det jag ville ha sagt, då är du råtung.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Blir som sagt mer på svenska, men har alltid skrivit merparten på engelska och kommer nog aldrig vända på det. Men tack för supporten anyways!
behöver inte köra svenska enligt mig iaf!;) riktigt skönt rimschema! skön låt ! soft som fan
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
Tack där!
Måste checka detta imon är för trött i huuuvet nu..
hehe.. Den är rätt snäll mot trötta huvuden men checka du imorn!
den där muted gitarr stör rappen lite... mysig beat annars.. du får bra sound, o du vet jag diggar ditt sound o så, ska inte klaga :p .. ' najs clean rap.. skönt uttal.. d najs, förutom den där muted gitarren..skön låt såhär dags iaf.. fortsätt som du gör ;) d najs.. vi ses
Omixad hade den nog varit rätt medel. Men mixningen drar upp betyget som fan! Du kan din grej, engelska uttal kan behöva tränas, flowet och rösten sitter där det ska. Som mitchy sa, ju mer man lyssnade ju mer diggade man! BIG UP!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
memo: äh. klaga. Jag tycker gitarren bara kompletterar ljudbilden! hehe. ;) Kul att du gilla man! illusion: vad kan jag säga. Jag är producent? Wack mixad musik låter alltid skit. välmixad musik låter alltid bättre. Skönt att du gilla mixen mao!
tycker den va jävligt soft, men jag kunde inte ladda ner den?! Så nu måste jag spola tillbaka den i quicktime varje gång den tar slut haha.
Konse''
Härligt! Gillade beatet och du flowar fett nice på denna... Skulle kanske kunna hålla me nån längre upp om att gitarren skumma till de lite men de passar in & jag gillade de faktiskt. Hoppas inspirationen kommer tillbaka för en talang som detta ska inte sova.. BleSs
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
Glömde säga: Beatet är skönt, låten är värd 20 lyssningar bara pga beatet!!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
real good shit!
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Xeilon is the shit, riktigt bra jobbat. Vet inte vad jag ska säga :) Rucka slår till igen :) Kommer lyssna på denhär mycket :) Du gör mig inte besviken :) Keep em comin
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Kommer en till snart. Spelat in första versen nu. ;) Tack för all kärlek!