Den vart tung!!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
haha fetttttma ! :) ser fram emot den kommande låten :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grymt jobbat gubbs ! De här va änna fina grejer ! pZ!
Vi får collaba nån dag gubbar Annars får ni smaka diss, haha ;)
"fuck broshan.com det här är RMK från en-natt-med-din-morsa.com " Hahaha fan vilken skön rad Rikard, jag garva som fan när jag hörde den. Grymt bra text i övrigt också, galet flow, fan allt är jävligt bra ifrån dig på låten. Kul att höra dig på sådana här låtar istället för alla sorgsna låtar. Danish och Arash var helt okej på låten men blev överglänsta av RMK tycker jag. Fridens
Reppar Husqvarna!
RMK sticker ut lite.. men låten är riktigt bra!! :)
helvete va fett killar jag gillade :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
gryyymt bra låt asså! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
höhö
Rmk's vers var helt ok. danish var njae. sista snubben är ganska wack. refrängen var inte spec bra. peace
Riktigt skön, diggades mycket!
Rmk, hur fan kan man med att dissa 2 världar och broshan.com ? jag var där förra året, då hade jag hållt på i 6 månader och fuckade dom. det var keff faktiskt XD
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
fan så skönt gubbar :) beatet e otroligt bra faktiskt! Rikard dock bäst här tkr jag ;> vill höra fler låtar från er! keep it up kompisar ;)
cheeeeeeeeea ;D
Långt ifrån det bästa någon av er gjort, men även långt ifrån det sämsta ni gjort. Helt enkelt svensk rap med hög nivå. - ingen smash hit, tyvärr! Big up killar, alla vet att ni kan bättre!
riktigt grym låt, grym klass asså
jao
Helt okej låt, men inget som fastnar alls. Tycker fan Danne har sänkt sig lite på senaste, vilket är synd som fan, hoppas skivan blir riktigt grym så jag kan ångra det jag skriver. Arash är okej här, inte så mycket mer än det.
Vi är överallt!
Fett nice att några av dom bästa killarna på WHOA Rullat ihop en tillsammans! Diggade låten, inget att klaga på!.. Keep it coming! Peace!
men det är fucked upp, att fruktan kontrollerar planeten vi står i schack matt för döden hotar oss när vi lever!
fortsätt med sånt här rikard
www.myspace.com/danielbylund
jag förstår inte en grej. den här arash, varför kickar ni med honom? menar inget illa. men han är inte duktig :\ det är ju klasskillnad. men men
Riktigt skönt av RMK faktiskt! Inte hört dig så här bra på länge faktiskt
:)
Hmm, vet inte, alla e bra, men diggar inte blandning faan, blir lite konstigt,
Peace out, get laid !<br><br>
liika bra som vanligt ;)
SignatuR^
tack ska ni ha, fan va folk verkade digga denna :) upp! upp! upp! :D
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
MEST FETT :D ÄLSKA!!
juliathorén
diggar detta, fortsätt med denna stil rikard! skönt lagt av er alla.. pejs!
tack peeps, uppa
3 grymma artister blir till en feeet låt :)
www.djpolar.se
holy shit, tungelitungtung, denna låt går till ipoden på dirren:)
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
fett skön låt, beatet var riktigt skönt :) Rikard hoppas du förstår hur mkt du har utväcklats genom åren, du blir fett skön när du har lite attityd när du rappar! :) Danish lite halv besviken på det du la faktist, känns som att du kan bättre... Arash la det najs tycker ja...
Rmk var galen i den här!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
jävla skön collab mi gjort grabbar. dte här gillar jag TUNGT shit, big up förfan!
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
rätt skön låt men danish kan mycke bättre fan
bra gjort av alla! men rikards delivery dödar!
http://www.herrbitter.blogg.se/
100
d e precis så här du ska låta rikard! attityd! reffen var tokigt skön... Danish var tung, Arash droppa oxå tung... mycket bra låt
http://www.myspace.com/akinonline
Tung låt grabbar. gillade beatet speciellt.
ganska freesh:D
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Jag gilla detta =) roliga rader. och din attityd rmk Cheea du knäcker med adlips xD =)
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
ja vad kan man säga grappar, det är inte BARA fjortisar som gillar er. Denna fastnade, lyssnat sönder den nu. Säger som dom flesta andra här. Din vers DÖDADE RMK, danish vart jag lite besviken på. Och Arash har jag inte hört så mycket. Men låten i helhet får en 7a på 10an ;) peace grabbar FORTSÄTT DROPPA
Skööönt, rikard du blir bara bättre och bättre :]
jag droppar bomber som hitler
bra som faan men rmk lägger det bättre än bäst :D
Sprid Din Sjukdom !!