Rebus är 12 år och tror... =)
HAHA! fan va skön xD;D PLAYAHEAD DIRR!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Producent
2007-06-16 03:33
som sagt tidigare, så jävla fet :)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
rätt nice, men för hög accapella tycker jag. men jag är ingen mixningkung heller för den delen. du borde hålla dig till sången i forts. ;)
www.youtube.com/prendel
enda anledningen till att ALLA gillar den här låten är för att det är toppen
Bildar ord av bilder
hahahaha!! Skicka låten till The Voice, de hade säkert spelat den som "10 bästa hiphop-låtar" eller nåt sånt.
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
eller för att den är kuk svängig och allmänt skit skön medans den ändå är överdrivet rolig!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Det är bra för din image att göra sånna här låtar marcus! Fjortisar älskar sånt här, just därför så blir ditt namn större - Bara positivt, spelar ingen roll om folk klagar, du blir nog mer känd än vad dom någonsin kommer bli! Kul idé btw! Hahah.. Peace!IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
fin sång!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur kan alla säga att ddt är en bra låt ? lets be ärliga ;p gillar dej som fan toppen, men vafan e detta? keep it up..
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Säger som McK den är Festlig!
Den enda som är ful är väl markus himself! :):)
nya "byz" eller?
Medicc&Patten
Producent
2007-06-17 03:57
gillade dock mer mixningen i snippet..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
usch
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan, detta är mer basshunter-style som alla säger. Whoa är hiphop kompiz :) Men om de vore en "ft. basshunter" och snygghunter så ären säkert skitbra heh.
A L C
mixa den lite bättre och lägg upp den på allears, så får folk rösta!
haha vrfr klagar alla så jävla hårt på en session ? :P fyfan de är ju ni som är töntiga som orkar klaga och ba: whoa blir mer pinsamt för var dag bla bla bla...haha
aa visst serrö :)
hahhah ;d nice Toppen :P !
bra gjort mark... gillar din stil lilla mark!
" Jag har då aldrig haft en NOKIA" - citat av lucifer
haha skön röst men inget man lyssnar på flera gånger. peace
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
haahaha innan HUBLER la sitt inlägg så hatade många, men efter HUblers inlägg så haglade hyllningarna =) ditt namn verkar vägra tungt! nu till låten, helt fantastisk, har bränt ut den på skiva och pumpar den på jobbet så alla som kommer in i min butik i borås får njuta den! =) mer sånt här! behövs för att mjuka upp alla stenhårda gangsta snubbar i sverige *kramar om*
Detta är min forumsignatur
Ja tänk om man kunde sjunga. Fan va mycke småludna fittor man skulle få slicka! och alla småflickors papper som kommer lacka för att man bankar spjälsängen mot föräldrarnas vägg hela natten. Keeping the fish-market open!
topicen kunde ha varit bättre... mmnää låter som backstreet boys... tyvär inte min shiet asså...neer
kööör baaraaaah - jåååpaaallaaaintääää
tack alla...du är ful!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Alla gillar men den suger kuk kuk kuk.
Den är jääääävligt fet faktiskt. Beatet är kanske lite för hysteriskt, men annars har den klar hitpotential. Inget jag går och pumpar, men en jävligt skön grej. Word på Hubler.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Den här låten var skön!Word på Hubler.
Haha, jag bara skojar. Visst nåt jag pumpar! :D
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Kan inte sluta lyssna fan.. Tycker den är tvärfet! Word Hubler.
inte min typ av låt, nej jag diggar inte faktist,men text flow o sånt va bra iaf :)
Helt ärligt, så skiter ja i text och allt i denna.. Huvudsaken för mig i denna låten är att det låter jävligt bra när du sjunger och bra mixning, och Sjukt bra kvalle på ljudet.. Inspelat i nån grym studio eller ?? Du är så jävla ful.. <3 Peace!
VA FERM!!!!! :@
nån som kan hocka upp en ny länk !
don't try to mumble when you disrespect my bars couse I throw a chines nigga at you infekted whit sars!
www.toppen-online.se där finns den babes!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
köp sex och betala i natura