Idiotförklarad - Vers för de blinddöva
Lirade in en snabb 16 på en nice instrumental, hade tråkigt. Fuck kritik, kompispropsa istället.Beat: Big Shug - The Jig Is Up.Mix: Pallade tjii.CLICK IT, MUTHERFUCKER! Folk idag är dumma jävlar, förstår det först efteråt att dom spenderat hälften av sina totala liv i lämmeltåg Men jag bryter mot trenden, sylvass i käften och vägrar ta skit av nollor som ser ut som Lillemans lillasystrar på släktträff Skiner som solen med rappen, du sätter orden i halsen spelar du inne som modedesigners får du min fot i ditt arsle Jävla nolla, kommer stampas i huvudet av krigsmarschen förolämpar din mamma, kontaminerar ditt dricksvatten Din skit är ju keff, det sött att du är politiskt korrekt men det är inte cleant eller fett så du kan knipa din käft Slår hål på dig så du läker ditt innandöme slutar inte förrän jag har köpt en hel armé av ninjaturtles för att besöka din stad och röva bort varje kvinna över 16 år och föra dom till mig i vilda östern! Helt klart som ett kliniskt fönster är ingen av oss bryr sig ett skit om vad du grinar över
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Riktigt fet. Pumpas i mp3:n nu. Vill se nåt mer genomarbetat fan! UP!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
riktigt nice! men vill också se nåt mer genombetat diggar fortfarande "historien om en man"!!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Riktigt skön, flyt och text är no problemo at all. Men mer attityd hade suttit fint, fast då kanske det hade passat med ett hårdare beat också? Anyway, nice, lira nått mer genomarbetat snart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Idiiiot <3 ;D
Good Times Studio*
Du flowar på som fan, tyckte beatet var lite tråkigt dock och hört bättre saker av dig för typ 3 år sedan liksom, som du själv sa till mig "Upp för genomarbetade låtar på egenproducerade beats" Kom igen nu idiot, du har flow och text, you need to get some inspiration!
soundcloud.com/brormusk/sets
Idiot nice nice bra jobbat,.
nice fan.
Lookin at you through the glass..
Seban Det är visserligen jätteroligt att du uppskattar Nickokicks musik, men jag förstår inte vad det har med min session att göra.
Den här mp3an är väldigt gratis?
Skivsamlare
2007-06-18 02:28
skojsig text, som alltid. men tkr inte flowet var helt på topp denna gång. vene vad jag ska säga mer o.O dock e sässion shieeet alltid nice määäyne. upp
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Kul å se att du lever, ge oss mer :) SUUUUNDSVALL!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul att du droppar än, shiii va gömmer du dig? Haha detta var bra saknar genomarbetade saker med dig! Detta var nice Peace
Haha fan tog fel på er sry!
http://www.herrbitter.blogg.se/
ska dunka nu , kommer med comments strax ;) pz /LVS
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
"Folk idag är dumma jävlar, förstår det först efteråt att dom spenderat hälften av sina totala liv i lämmeltåg Men jag bryter mot trenden, sylvass i käften och vägrar ta skit av nollor som ser ut som Lillemans lillasystrar på släktträff Skiner som solen med rappen, du sätter orden i halsen spelar du inne som modedesigners får du min fot i ditt arsle Jävla nolla, kommer stampas i huvudet av krigsmarschen förolämpar din mamma, kontaminerar ditt dricksvatten Din skit är ju keff, det sött att du är politiskt korrekt men det är inte cleant eller fett så du kan knipa din käft Slår hål på dig så du läker ditt innandöme slutar inte förrän jag har köpt en hel armé av ninjaturtles för att besöka din stad och röva bort varje kvinna över 16 år och föra dom till mig i vilda östern! Helt klart som ett kliniskt fönster är ingen av oss bryr sig ett skit om vad du grinar över" - wack Du kanske ska sluta va wack nån gång och skriva om nått som existerar. Hittade inte en enda bra rad.. Du försöker låta tuff.. Samtidigt som du skriver sånt här hahahah. Och JA jag är tusen gånger bättre än dig. Minst. /från skåne
Carry on tradition.
Och nej.. Du har inte rappat seriöst i 4 år. Om du har det borde du lägga ner.
Carry on tradition.
ja diggade de här mayne , Men vet att du kan 42 gånger bättre !:) upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Har klart hört dig bättre, men jodå det var inte dårligt
Don't!
eskil_the_killer Ah, nån gång ska jag sluta vara whack. Vet inte om jag har tid förrän jag går ut gymnasiet dock, så jag fortsätter nog vara whack minst ett år till. Ha det bra mayne, tack för konstruktiv kritik!
hyfsat. du kan säkert bättre,
eskil_the_killer <-- Är han seriös? Säkert nån p12 som är otroligt avis :) Puss på idiot!
Good Times Studio*
Texten är nice men aningen oslipad. Rappen är verkligen oslipad. Deliveryn är on point, men flowet du kickar låter inte bra på de ställen du tar det utanför ramarna. Dina overdubs låter verkligen inte bra. De är gälla och hysteriska och understryker knappt raderna på det sätt man väntar sig att overdubs ska göra. Ge inspelningen en halvtimme till nästa gång så sitter det fint.
heelt ok låt
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Har hört mycket bättre låtar men den duger iallafall:)
Fisk soes
Producent
2007-06-18 19:59
Sundsvall!!!!;) Jag har hört bättre men det är så att denna var tung^^ jag gillar den sparar på datorn. Flowet är fett och texten är överfet. Men som sagt nice gjort mannen^^
Flyger fritt, landar platt
Du är bättre än omen22
Jag håler med om att det här inte är det tyngsta jag hört med dig, men det är helt klart över medel. Ser fram emot att se mer, man :)
Rädda DITT privatliv.. http://www.stoppa-storebror.se/
lät inte bra i mina öron, men gillar nästan bara det när det är hårt, och det kan ju inte det här klassas som. Keep workin man, finns folk som gillar sånt här skit också :D
Rape is such a harsh word, I just call it suprise sex.
duger.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
schyssta rim dock.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Jora, den var ju rätt soft.
Kul med lite skrytsessionrapp ifrån dig, det var ett tag sen. Diggade att du visar att du kan kicka det snabbt, men det var väl typ det. Inte överdrivet bra text då, men funkar. Jag vet att du lägga bättre, men helt okej. SÖÖÖNSVALL! /Laarge Inte overkill, men det var mysigt. Sämst text. Du kan bättre. Bara skojar, men det kunde varit bättre. Bra flow. Dubsen kunde suttit bättre. Kul att du kör :D /Etko ..... /Linnea
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
UP!
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
Upp.