I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Proclaimer - Dödens Marsch" (Blå tider 2007)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-18 07:45

"Proclaimer - Dödens Marsch" (Blå tider 2007)

"Proclaimer - Dödens Marsch
"(NY!!)
"En berättelse om en familj som drabbas av plötslig död, först kilar sonen vidare, sedan fadern å sedan modern.
inspelad i Proclaimer Studios 18jun2007"

2007-06-18 10:04
Yeah, soft att du är produktiv Proclaimer!

En del ordval känns väldigt malplacerade dock, en del rader är väldigt korta och tvingar dej att dra ut på dom och lämna ett stort mellanrum mellan en specifik och nästa, fyll ut dessa tomrum med synonymer på ord med fler stavelser för bättre flow (t.ex raden du rimmar med ordet "Trädet", låter illa där).

Sakta men säkert så börjar du behärska ett mer flytande flow, men just dessa tomrum känns precis som när man kör sin sprillans nya BMW X5 på Autobahn i 400km/h för att sen helt plötsligt köra in i ett par väggupp eller två.

Friska puckar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-18 15:04
Tycker om reffen som fan :) Helheten är okej, vers 1 är en nivå högre än vers 2 som jag sa på msn :)

Lycka till fortsätt spotta

respekt å kärlek
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2007-06-18 15:10
Bra flow och skön röst..
Går att lyssna på :)

PEACE
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER

2007-06-18 15:20
Bra inlevelse till beatet.. Bra text och budskap!
Flowet behöver tränas som fan!

Känns som att du behöver lägga ner mera tid på det bara!
Träna minst 10ggr innan du trampar in i studion!

Peace!

2007-06-18 17:13
Du var en jävel att kasta upp musik =)
Äckligt produktiv men det är bara gött.
Du har en klockren röst! måste proppsa den fan.
Till låten så gillar jag beatet ett sorgligt samtidigt som det är spännande dvs ett bra val av beat till teamat
Flowet sitter kanske inte till hundra men got damn när de väl sitter där de ska...
Texten bra dock lite synd att du får dra ut på en del ord för att de ska klicka men it´s all love.
Kommer bli finemang

Får ett G+ idag

BlesS
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!

2007-06-18 17:18
Träna minst 10ggr innan du trampar in i studion!

- Det var fan det dummaste jag läst/hört idag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-18 20:46

Klockan12: Vilket perspektiv tittar du ifrån?

2007-06-18 21:55
håller med robin till en viss del, men inte som fan.. några flowmissar här jag rätt ofta..
texten var ok, beatet helt down!

2007-06-19 02:20
hehe tuungt shiet Måns man hör utveckling! uppish!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen

2007-06-19 20:13
Den e soft mannen, du utväklas! Shoo!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2007-06-19 21:44
Tack allihopa! håll utkick de 2 närmaste dagarna jag kommer hinna släppa vå nya låtar med lite mer fart i!!!

Klockan12

yes ah. vi kommenterade saken ihop förut. men thanx!

SamzoN, Totte2, RobszteR, danixz, Bronkish
tack så mkt!

r0b1n P17
yes ah mitt tillstånd var ju ganska trött-aktigt så med närmare eftertanke så var jag inte så pigg på att repetera 3ggr ens:P

GhostArmor
haha jasså? har ingen sagt förut asså! en gång fick jag iofs höra att min röst passade bra att ha telefonsex med
yes kul att du förstod mitt budskap vad gäller stämningen!
yes tack för det:) jag utvecklas fort som satan nu när jag lägger upp varje låt å skickar runt vad folk tycker om den... på så vis kan jag lära mig anpassa efter vad folk vill ha:)

Tack för allt å ha en fortsatt trevlig kväll! jag börjar bli lite sömnig nu!

MVH//Proclaimer

2007-06-19 22:27
upp!