www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
kickar en alban aka adoo fortfarade i den replublik kilcken ???
AdOo den fede
?
yes! kul att ni äntligen släpper en låt igen! texterna va softa å alvarez bounce på slutet va soft! Det jag kan säga om mixningen är: ni la på coola effekter men verserna va på tok för höga (ni hade för bråttom med att släppa den) och en annan compressor skulle använts om jag fick välja... beatet va soft men det hände för lite i det. asså hade ni dubblat hastigheten på det så hade ni fixat ett riktigt fett bouncebeat... Men bigups... fortsätt köra å en dag ska vi nog kicka en session ihop igen... Mvh/proclaimer Glöm inte checka mina låtar på pressen behöver fler kommentarer på de två översta
PROCLAIMER P19 Hehe beatet är tuungt mannen det är det som är grejen att med det tempot är att man skulle förstöra känslan ifall man hörde det hehe sooft att du digga!
de va tungt! :D totte fett skön, nice lyrics o flow me! samzon va också bra.. alvarez va skön som fan, nice lyrics, fett skönt flow! västerort shiet!
thaaaaaanks main vääästerooort ;)
Som sagt :D Var kul att höra Samzon igen, diggar hans ändring i flowet, samma med Alvarez. Det är känns mer o mer som att ni hittat er grej.....
DIIIF
som proclaimer sa, acappellorna va fett höga asså.. annars, tung som fan:) soft att höra er igen. det va ett tag sen.!! Västerort!!
Klockan är tio över tio.
vii e tillbaka försåruuuu ;P haha tack main
uppish
Shooz! Nice att alla diggar;P Uppskattas! Men kom igeeen whoa vakna! ZUTTISH
LGTM
abow var den uppe redan ahha, thx alla uppish
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
yeah
Fan, du ligger onbeat hela tiden Jaynez, schyst rimmat också, tror jag aldrig hört dej vara såhär tajt faktiskt, jag blev positivt överraskad. Hold this position! (vi får hooka snart, ditt lilla crackluder). Alvarez tycker jag var helt ok och egentligen inte mer än så, bouncedelen var dock fett klakkig och oslipad, hade vart bättre utan den delen. Beatet var ju rätt najs, inget att klaga på. - KL12
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thaaaaaaaanks main!
haha
1
totte först o främd: töööööööööööööööng!!! fetaste versen ja hört me dej lätt asså!! samzon: tungt du med har inte hört så mkt me dej förr men ja hör en liten utvekling asså;) alvarez, homo,dilly: feet mannen.. som alltid:D inte så mkt mer o säga om dej du vet va ja tycker:DPIIZZZ , WUUPP, etc.etc.
kööör baaraaaah - jåååpaaallaaaintääää
thx brush, kul att du diggade ! :D
ska vi se här yeah tottmush.. ditt flow sitter bättre.. lite små tråkigt men sitter bättre. d va nå sköna lines. deliveryn lite seg men sitter aight. samzon.. inte hört. flowet sitter helt aight. inget spec men sitter helt aight. deliveryn lite tråkig här med. dilly.. yeah dillyboi. gillade detta. gillar flowet i början. deliveryn tung. skapar en känsla. dina första 4a va feta. reffen va helt aight.. va småskum. d va nice :P ljudet e ok inte mkt mer. one löv
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
aight thx henke! kul att du kolla!
Tor var grym som fan i denna, alltid haft lite svårt att lika i takt i dina låtar, men denna var fan 100%. Grymt! Samzon lägger det också najs som fan, men dock inget speciellt. Inte dåligt på nått sätt, fast du har lagt bättre verser! Fett Danilo, har inte hört dig så mycket på senaste, men denna var fet, diggade ditt bounce på slutet, tunga grejjer! Fet låt, tror nog jag tycker Tor var bäst på låten, blir nog första gången jag säger. Hoppas man får säga det fler gånger brush.
Vi är överallt!
hehe tack mannen! aaah du ska höra det som reccades idag jocke där har vi feta grejer du får höra imorgon ses ikväll brush
thx bror shuu upp
sista uppen för mig
kör en också tanka mer nu!
Alltid kul att höra er 3 kicka tillsammans xD Tor: Det här var riktigt tungt från dig. Hör nån ny stil här, och det låter nice! Bra där brush! Ser fram emot nästa shiizz! Samzon: Bra! Men du har gjort bättre, ni skrev den här på rätt kort tid va? Ser fram emot nästa låt! Den ni visade mig. Har ju hört dig ända sen du började, och damn! Du går framåt med stormsteg bror ;) Kul att höra. Alvarez: Niiiiiiiiiice!! Du flyter på bra med din stil och lägger tuung bounce :D Låter skitsoft
yeaah grabbz tack för kritiken ;P uppskattas ska rulla ut o LGTM...ssshhhhh.. hähä ;) ZUUTTISH
LGTM
Willz P17 aaa mannen vi skrev på plats, inte riktigt min grej :p.. men thx soft att du tycker så brush! vi ses senare ikväll
sista nu .. shup
Sho boys! Fett najs låt.. Riktigt fet beat vem har proddat den?
Vilda väst!
Thx Jonte/Maks! ja du vem har proddat den? svara på det republik16! :p
BRackaaaaa! Bröder från andra möder lägger den tight ! Big up Republik!
16Rader shoz! aiight tanx grabbz;P.. hähä beatet är ett gammalt freebeat, tror ja....
JiNk Yeah! tack brush ;)
Big Up för Västerort!
LGTM
sooftish