Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den här var tung, beatet var oxå tungt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
satan :D tung grabbar :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack grabbar, helt trogna :)
Så nu ligger denna i mina aktiva =)
UPP mafakkas.. sängen kallar.. pöööys
hahah denna var tung asså:D beatet e skönt:p båda lägger de najs, gillar antas börja:D skön låt grabbs
fett tung låt asså.. gilla denna fet. båda la det asfett tycker jag..lide ball med den nerpitchade hooken också.. kul att ni exprimenterar.. peace /M
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
tack klacc & max. fetast med kärlek!
this shit is tight ;D gillar det som fan ;D asma: lägger det fett nice som vanlit ;D som jag alltid säger så flippar han som fan i sina låtar på ett riktit najs sätt ;D GILLAS ;D anta: samma visa här ;D gillar det som fan, (: one <3
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
Det låter som typ en helt vanlig låt från typ sånna här nybörjare på whoa, beatet låter som något överdrivet gangsterknas, passar ju verkligen på 2 små lesbians som ni! *inte* Det enda som lät äkta var när asma lät som en brud! Peace!IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
ny länkjävel
kaggen totaläger dig , FAST det är du som är äldre ?
Protagonisten/_yosofajn: Kommentera inte om ni inte har något vettigt att säga ang låten. Ska tanka och lyssna, lämnar kritik sen, annars flippar nog tjejen om jag börjar dunka skånsk rap så är på morgonkvisten. pZ
Shib är du blind eller? jag skrev ju om låten, Jag tycker inte att dom är bättre än vissa andra som gör "lagom"-låtar här, Det är min åsikt och lite mobbning är inget ovanligt på whoa, så shib knip ihop istället, du är den som inte skrev något vettigt, pucko . Peace!IQ52 out!
Ang låten: Ni spottar de båda najs, gillar dock asma mer då hans rap är snäppet lättare att tyda än Antagonistens Svedala skånska, hehe.Protagonisten: Du skriver jämnt en jävla massa dynga i anta/asma's trådar. Lägg ner samma energi på din egna musik som i dina sletna men garanterat dock genomtänkta pikar så kanske du nästan kan mäta dig med dessa gossarnas förstspottade shit. Skrev även förut att kritik kommer lite senare, då kommer frågan, är det du som är blind eller bara rakt av sopren i hela hövet ?Vill du ngt mer, ta via gb, palla sabba tråden mer. pZ
Prota, Tyst bara ta det i Gb om det är något du vill tjafsa om ... Låten komenteras senare: Fred 451 Zork
Fred Yaaoo / Mr . Zork
skit i protagonisten. han blev stött igår när jag fortfarande tyckte att han sög, och tydligen bryr han sig om vår åsikt eftersóm han är som en tjatig morsa i varenda tråd vi slänger upp. FÖR LITE LIV KOMPIS :) till er andra: mad kärlek. denna går ut till kidsen definitivt. bara en vanlig session. thnx alla!
Mkt bra :) Älskar Beatet! :)
https://soundcloud.com/mendelsonbits
dämn :O.. :) anta: hårda rader, riktigt fet attityd... hörde dock inte alla rader, så kasta upp texten.. najs flow.. asma: fuck prota, detta var fett.. fet attityd, samtidigt som du har ett gött flow.. raderna är feta, men som anta hör jag inte alla.. så kasta du osso upp texten :D fet låt..och jag, vi längtade :P
o just de.. du är jävligt äcklig också.
thnx rea, derkii & scullman. jävligt bull att den laddats ner 110 ggr allt som allt men man har fått 19 kommentarer ;P
Kul att se att folk gillar.. Dock lite deppigare att se att killen med stulet namn måste sitta och smutsa ner ytterliggare en tråd.. INGEN gillar dig här, så hur är vi medelklass? Herregud.. Bara gå, och kom aldrig mer tillbaka.. Thanx alla och upp än en gång.. Peeeys
chuppchupp ;D denna är tvärfet ;D
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
haha såja :)
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Beatet; Det var riktigt tungt, va glad att detta var det första jag hört droppa på det beatet, det var svintungt. Anta; Du lägger det nice, bättre än ditt mixtape tycker jag, Roliga rader & bra delivery, skönt faktiskt. Kul att höra skånskrapp tycker! Asma Asma asma, asma. Tvärtungt, din röst är kanon, (fast bättre på engelska) Men detta är skitfett verkligen, du har soft delivery & bra text, dock inte lika bra som i alla dissar, men det är soooft! i helhet, 2 tunga rappare på ett fett jävla beat, ni skulle dock haft nån refräng, o skippat den mixxade rösten, men denna var skitnice faktiskt. Dagisbarn / gratis mat den raden var rolig, hahaha. Asma holla min GB nästa gång du droppar :) Så man inte missar! Over N` Out
Producent
2007-06-25 14:07
Protagonisten P17, du är whoas egna Borat!
Lil_H..
Producent
2007-06-25 14:08
Till Låten. den var underbar
Lil_H..
tack lil_h & topiq och speciellt till martin89, fint med längre kommentarer :) kanske kommer en ny session idag om jag & anta pallar! one
Asma lika grymmt som alltid, Anta lägger det tungt med, nice work grabbar =)
80% aggression
Spec asma la det fettfettfett, men antagonisten va inte fyskam han heller.
where my smokers at?
asma & anta - vi vet att ni har längtat (session) vi gör musik, fuck er. <----- sorgligt, Ni ska vara jävligt glada att det finns folk som faktiskt kommer in och hoppfulla om eran musik. Var lite ödmjuka istället för att spela över
era mammor! mamma backup!
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
GhostArmor Ta det med en smula ironi.. Troligen hade folk kanske tagit det annorlunda om någon dålig nybörjar-rappare skrivit så i sin tråd, men nu kvittar det tkr jag
"skit i protagonisten. han blev stött igår när jag fortfarande tyckte att han sög, och tydligen bryr han sig om vår åsikt eftersóm han är som en tjatig morsa i varenda tråd vi slänger upp. FÖR LITE LIV KOMPIS :)" Njae, det enda som var roligt med det igår var att du trodde att jag hade gjort 50 stycken "fake användare" för att vinna, det visar ju bara att jag har 50 stycken personer bakom ryggen som vet att jag är bättre än dig din lille buse... btw, shib, när jag körde mot asma, då lickade du ju typ mitt ass haha, din torsk.. du är som alla andra ass-lickers! Aja tänker inte kika mer i den här tråden, jag uppar ju faktiskt en dålig låt varje gång jag skriver i den! Peace!IQ52 out! fo'sho!
anta, lite off ibland låter det som... men annars fett ! asma, lät skapligt najs !
glömde...... texterna va feta ! peyys
Protagonisten P17: Varför skulle NÅGON någonsin slicka din röv? mohahahha.. Thanx till alla som gillar =) Fler? Peeeys
gillade inte denna.. ni båda har gjort bättre låtar eller om man ska säga låtar som faller mig mer i smaken men låten var inte dålig! pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Fet låt som fan! Pruttagonisten kan gå och prutta.
Berra upp i era hörlurar!
okeeej, brukar vanligtvis inte gilla er 2.. men detta va helt okey, kanske beatet som bär upp dt hela? ja vet aja heltokej låt iaf
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Shrib, du skriver med samma begåvning som en unge i första klass...
thnx alla, lite delade meningar ser jag. soft!
Producent
2007-06-26 02:24
R-unit: Shrib, du skriver med samma begåvning som en unge i första klass... Jag förstår inte ? :P
Lil_H..
han verkar vara 7 år gammal helt enkelt ^^
oooh vilket beat, vad är det för nått? skön session, inte nått jag lyssnar på en massa gånger, men lätt fet.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Redigt najs grabbar! Beatet är från 50 cents, "I whop your head boy!" Såg på msn att Asma lyssnade på instrumentalen och tänkte genast, hmm detta kan bli nått han ska kicka till! Och ser man på ; ) .. Tung session för övrigt och på fredag ska jag faktiskt till Svedala, woop! Peace out grabbz
Careface.
Producent
2007-06-26 15:42
R-Unit: Nu förstår jag! ahahahhaaha!
Lil_H..