I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

asma & anta - vi vet att ni har längtat (session)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-26 16:18
TUNGT !

2007-06-27 00:39
tack pojkar :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-27 13:30
och flickor som fan, ingen mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-29 00:23
död tråd redan? fuck no,  upp!!!

2007-06-29 01:29
haha, tack lolis ;D

2007-06-29 02:54
Grabbar. Kritik.

Refrängen: Blä. Inget jag tyckte om, pitchningar i refränger är fruktansvärt enligt mig. Iofs är det en session så ni kan fortfarande ändra den! :P

Antagonisten: Lägger det ganska fett. Du nödrimmar på några ställen men det går väl an. Skönt flow och annars bra rim.

Asma: Lägger det bättre. Diggade "Smygkeff" raden. :)
Lite mycket "Packat" i början. Annars bra rim och flow.

Vet om att det var en session vilket betyder att ni inte lagt FÖR mycket tid på denna låten.

(\) No Pitching The Chorus

Peace, boys.
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.

2007-06-29 04:42
bra men....... kör på engelska så resten av sverige hörs vad som sägs

2007-06-29 05:05
SUCK! kan det bli roligare? "jag gillar inte skånska! uuää!!! jag fattar inte va ni säger!!!!"

Bitches.
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.

2007-06-29 13:23
skööönt beeaat=) Anta är ju fet som få i denna:) asma är ju fan rolig:D o bra med

2007-06-29 13:37
DIN MAMMA !
Jasså?

2007-07-08 01:24
Riktigt fet låt grabbar, tungt spottat från er båda.

Antagonisten : Har ett riktigt bra ordförråd och ett grymt bra flyt med tvärsoft röst!

Asma : Grymt sköna rader, sitter som ett yxhugg i en staketstolpe. Fett skön röst!

Stör mig som fan på folk som startar egna "konversationer" i andras trådar där man ska komentera inte hata, men vill ändå säga att protagonisten uppträder som om han precis slutat dagis. Fatta du kommer aldrig nå upp till dom här killarnas nivå. Orka att snacka skit om denna tunga låten när du själv är avundsjuk för du bara droppar nerpissade låtar, din tondöve fjolla.
Lil_h tog orden rakt ur min mun din borat!
Varför skulle någonsin någon slicka din röv och varför ju Anta och Asma som dissat dig? xD Ha någon baktanke i vad du snackar om mannen!

Pz

2007-07-08 06:47
tack grabbar! och WORD xiphee

2007-07-08 15:04
Dick heads. vafan äe för skit i början? hahah...

pz
Lillen har sagt sitt.