I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Asma ft. Jonas A - sometimes (radio edition)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-30 23:23
Aha en ny låt? Tankar, skriver sen vad jag tycker :)

2007-06-30 23:29
Fyfan vilken låt! :D

Är gryymt imponerad av "jonas" eller vad ditt IRL namn är, reffen var riktigt bra!

Asma, din röst är guld värd. Låter som.. vet inte, en riktig stjärna! Dina uttalanden på orden och dialekten.. GGRRRRR, i love it! Satan, jag har svårt för att gilla en del, men detta föll jag för direkt, vilken låt!!!! In på mp3n sen.

Grymt!

2007-06-30 23:54
-asma P20: Lika länge som jag har väntat på dig i min tråd ? ;) :P

2007-07-01 00:02
fet !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-01 01:18
asma. du påminner mig om niprone, fortsätt på engelska, gör det. propps till dig. peace
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2007-07-01 01:54
Åh, beatet är enormt skönt.
Likaså sången i början, smeker beatet liksom en vind.
Första versen, flyter ordentligt bra, förstår inte att den här låten har fått mer kommentarer.

Andra versen är också jäkligt bra.

Kanonlåt killar!

Refrängen är kanon!

Lycka till i framtiden!

2007-07-01 02:40
TÄÄÄT låt asma, som sagt älskar när du kickar engelska :)
Fick en typ " niprone" känsla :) Skitsoft..
Andra killen, har aldrig hört dig förr :) Men detta va soft..
Läspandet gör reffen skönaste bara :)

Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral

2007-07-01 10:41
riktigt soft låt. och beatet, aaah :) vill inte ens snacka om det, helt fucking vackert :P sången likaså och rappen är nice som fan :P

keep it up ! peace ! :P
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro

2007-07-01 12:09
Riktigt skön låt ni har fått ihop här :) Refrängen är bra som fan, riktigt härlig. Och verserna har jag sagt mitt om förr, självklart är de hur bra som helst!
Dock får jag instämma med min andra hälft om mixningen... det låter lite skumt faktiskt, vet inte varför.

Bra jobbat pojkar! :)

2007-07-01 13:23
Jahadå, riktigt skönt detta. Big ups
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-07-01 14:24
Asma, kommer du ihåg för länge sedan, ett bra tag sen, jag sa att sjunga om andras mammor och dylikt inte ger något i längden, att du skulle bli stor om du slutade med det... Det har du gjort och damn!

Vet inte vars jag ska börja ens! Propps till sångaren iaf, stilen passar in perfekt på låten, riktigt bra röst.

Asma, du låter bara mer och mer engelsk, riktigt jävla fett är det. Du levererar rånice, rimmen sitter som slimmade ;) Texten väger, sentimentalt funkar som fan för dig man.

Överlag, riktigt skön låt, mixning och sådant kan jag inte mycket om eftersom att jag inte rappar eller gör något i den stilen själv alls... Bra uttal, asnice flow, beatet passar fint. Helt enkelt jävligt nice, längtat efter ännu en engelsk låt ända sen jag hörde "Hated".

Propps Asma!

Peace

2007-07-01 15:13
Fett nice låt ....Big up jonas ! :D
jag e tjock...damn vad jag e tjock

2007-07-01 16:43
Sjukt stort tack till alla som älskar! :)

Det uppskattas! 

mer, mer!

=)
goldensound.se

2007-07-01 17:19
yeah! tack till alla som kommenterar.

anta: haha ja, men jag har lovat att den kommer så då kommer den, behöver inte uppa din tape i glansdagarna? ;)

gnupp: yeah jag minns, jag venne om jag slutat att rappa om mammor, bara det att du ser frukten av den seriösa rappen också. soft att du diggar min engelska, sprid denna!

thnx: lolis, livetsmening, cs-studio, krilleh-b, s-media, radikalneutral, arvidn, missundaztood, psycholess, stoofer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-01 18:43
upp upp
goldensound.se

2007-07-01 21:15
tack sliez, MER!

2007-07-01 22:25
omg, josh aka asma, så många gånger jag har sagt till dig, fan håll dig till svenska, och så vidare, men när jag hör detta, och den andra låten you know digging for some love haha ^^ Då tar jag tillbaka allting jag har sagt och tvivlat på "inom din engelska"  jag kommentera typ knappt folks eller ännu värre, knappt dina låtar ens för du vet oftas vad jag tycker om dem genom vi hörs i tele eller irl, men denna här, är jag tvungen till att Kommentera, din röst har aldrig hört den så, Omg, När du berättade till mig om detta, så trodde jag det skulle bli en helt vanlig mp3:a men jag hade fel, detta blev ngt som mina och jag hoppas att hela whoas,och dem flesta i sveriges högtalre ska pumpas, hehe josh du har verkligen gjort mig grymt stolt över att ha spelat in och att ha blevit lärd av dig inom hiphopens musik och jag hoppas mer kommer när man blir aktiv igen ;') ...

Kanske ses som "fjäsk" bland folk här inne, men du vet att jag menar ngt när jag väll säger ngt ^^ och jag hoppas du tar detta som det bordes ta,

kan sitta här tills imorgon och bara lyssna på låten, helt sjukt

beatet, Sjukt skönt får en härlig känsla inom kroppen helt klart bland dem bästa jag har hört

Reffen, Killen är grym på sin sak,inget tvivel på det, hans röst, sjukt fin och mjuk och passar lika bra som en sked till soppa,  MVG!

asma,rappen, allt, du din dumme fan, vad fan håller du på med?
du är övergrym,sjuk helt skadad i denna låten, omg det du rappar om, det du presterar, det du gör är musik, det kallar jag musik till max, Asma mvg+++++++ och så många plus jag får plats med, 

One luv

Ps. glöm inte dhs :')
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace

2007-07-02 01:20

Asma, Har hör denna i 2 versioner denna va så mkt fetare Flowet känslan ,Texten var Osso riktigt fet 10/10

S-s-S-sHineybWooooI

2007-07-02 01:23
när jag menade 2 versioner då va dt denna + en annan ; D
 S-s-S-sHineybWooooI

2007-07-02 02:21
asma du vet jag brukar digga din musik men den här digga jag inte så mkt, du e mkt bättre när du gör tunga låtar med mera bounce i :) peace
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?

2007-07-02 02:26
Diggar

2007-07-02 04:38
Fyfan asså, denna låten slog igenom stort :) VILKEN LÅT, finnger inga ord.

2007-07-02 04:50
wow, tack smale! vämer mitt <3 helt mycket.
du är grym det vet du om! väntar på att du ska bli aktiv igen.
only got love for you dog!

soft att ni diggar backa, shuel & zens.
sprid denna här till alla ni känner.

kärlek till folket!

one love

2007-07-02 04:52
btw, jonas förtjänar lite mer ord om sin sång som enligt mig är skicklig & proffsig! så ger jonas lite mer kärlek ;)

2007-07-02 04:59
Yeah asma !.. Du vet att jag diggar ditt shit på engelska.. de är lättare att tyda än din skånska.. du har FEETTT mkt sooftare röst på engelska !.. Och ett fett mkt bättre rimschema !.. Men killen på reffrengen.. Asså han sjunger ju grymt bra asså.. aldrig hört han förr med de va bra.. Men vafan läspar han ? För höga ess på den killen !.. Beatet dödar faktist.. riktigt bra !.. de känns som de är ett hit beat lixom !

Denna låteen kommer nog fan bli riktigt bra när den går i radion asså !.. håller tummarna för dig my man !

Peace/Micke !
Mc´s Spottar Verbalt

2007-07-02 10:31

Oh, tack för alla kommentarer!

LivetsMening: Vad kul att du diggar! Jag är producent egentligen, så jag skriver oftast bara musiken, men kände för att sjunga på denna produktionen också, så jag valde att göra det! Men verkar vara många som tycker om det, så det blir nog att sjunga lite mer! Tack för kärleken!=)

Denna kommer förmodligen att spelas på radion. Jag ska presentera den för mina kontakter i veckan här, så vi får se vad dom säger. Jag håller er uppdaterade ;)

Tack till alla som gillar beatet också :)

Whooo!

Fred!

goldensound.se

2007-07-02 12:32
vidrigt sköön! :) skön reff och båda ee jävligt bra på engelska :)
haha chea :)

2007-07-02 12:48

Inte lika bra som den andra, men men helt klart värt att lyssna på!

2007-07-02 12:49
(den andra = den första, orginalet)

2007-07-02 12:56
riktigt skön

2007-07-02 14:02
riktigt nice asma du har nice text och soooft flow!

jonas din sång är riktigt jävla grym alltså ! :D

peace and love<3

2007-07-02 14:12
Jodå! Detta låter helt ok :D

2007-07-02 15:33
Taaaaaaaaack! =)
goldensound.se

2007-07-02 16:01
soft låt

2007-07-02 18:01
upp upp
goldensound.se

2007-07-02 20:50
tack ska ni ha alla. det uppskattas att det knappt varit något negativt i tråden alls. soft!

UPP!

2007-07-02 22:36
Kom igen, över 100 måste vi ju få tycker man ;)

Bättre kan ni!

upp upp.

=)
goldensound.se

2007-07-02 23:00
Grymt mycket bättre på engelska, fortsätt på den vägen mään! ;)

2007-07-03 02:09
Satan du förvånade mig asma, det här va riktigt bra.. <3
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2007-07-03 03:17
brukar fan inte gilla asma:) men detta va så jävla fett asså!

2007-07-03 03:25
låten är grymt bra BIG UP

2007-07-03 09:55

Reffen är helt klart fetare här samt att texten sitter bättre ~ asma'tic ! men eh.. jag gillar ändå den "låga känslan" som den första versionen ger där du flowar långsammare med mer inlevelse. här känns det lite för hastigt ibland. DOCK jävligt fett!

2007-07-03 09:59
LulleN P17

Tack så mycket =) Jag är inte särskillt ny precis, men jag är producer egentligen, och inte ofta jag lägger sång, men var bara tvungen på denna!

Kul att alla diggar! Tack för alla fina kommentarer.

Puss
goldensound.se

2007-07-03 13:04
Sjukt grym boys ! hoppas det kommer mer från er tillsammans i fortsättningen :)

2007-07-03 13:35
Nilo P15: Tack! Det lär det göra inom en snar framtid!
goldensound.se

2007-07-03 14:49
yeah, jag håller på med en 10 spårs ep/mixtape och jag tänkte jonas skulle få lägga nåfra stämmor på den.

sen vet man aldrig vad han har i sina gömmor för min del.

tack till alla som diggar, se nu till att denna når tvåhundra kommentarer.

2007-07-03 14:56
ASTMA = DEN NYA NIPRONE!
Lillbroshan - (En hand två fingrar

2007-07-03 16:03
Yeah yeah, upp!

2007-07-03 16:14
Beaett va jättetråkigt, Sången va rätt cool, dock va essen inte så härliga att lsysna på...Asmas uttal är fett kefft..Träna mer på det(Y), flowet är helt okej, texten desamma

2007-07-03 16:26

Nu kliver Samy the king in som har lagt en smygdiss mot asma påstår vissa...

Hur som helst var detta ruggigt soft, vart i spain en månad å du har utvecklats som fan!

Reffen as skön!

www.samyprod.com