Producent
2007-07-03 16:45
Sparad på datorn och en av dem jag lyssnar på mest nu
Flyger fritt, landar platt
=) Kul att den uppskattas, men tror både jag och Josh skulle vilja ha 200 kommentarer så KOM IGEN NU! =) haha :P
goldensound.se
fett nice asma och jonas... det va nog det bästa ja hört på länge... ;)
andrey_07 P15: Man tackar! =) Finns inte mycket med mig där jag sjunger. Väldigt sällan jag använder min röst, då jag endast är producent och gör musiken. =)
goldensound.se
andrey_07 Mycket smart tänkt där :P åh fan va varmt det är ute idag, går knappt andas.. så självklart kikar man till whoa lite? Upp för fan ;D
andrey_07 P15: HAHA! Mycket uppskattad tolkning där! =) Kul att det diggas! Är det någon som känner till en bra sångerska så holla! =) Puss
goldensound.se
yes, tack alla. jag blir verkligen skitirriterad när någon gnäller på mitt uttal eftersom påståendet alltid är grundlöst- och om det inte är grundlöst Ärligttalat P16 så uppskattas det om du kan skriva ner lite av texten där du tycker att mitt uttal sviker mig så att jag kanske får lite hum om vad du menar. eller så är det så att du helt enkelt hade en dålig dag för att din mamma glömde ditt godis på packhyllan på maxi. hej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låten är fett skön, inget mer och säga , asma gör det fet på både svenska o engelska. Den är så bra att tilloch med sveriges keffaste snubbe C-us kunde lägga en posetiv kommentar.. jag hoppas att det värmer asma! KEEP IT UP, PEYZ!
"eller så är det så att du helt enkelt hade en dålig dag för att din mamma glömde ditt godis på packhyllan på maxi." HAHAHA asså..
- eller så är det så att du helt enkelt hade en dålig dag för att din mamma glömde ditt godis på packhyllan på maxi. HAHAHAHA. word! Tack för alla kommentarer, det uppskattas :) Det förgyllar min regniga dag här i kaoset ute på landet! ;)
goldensound.se
assarpojken P21 Haha skämtar du, har ni regn? ;D det är 25 grader varmt i skuggan här, och solen steker som utav helvette! Går fan knappt vara ute, svalare inne!
25 Grader varmt i skuggan är ju inte speciellt varmt?=)
S-Media P0 Skämtaru? ;D Jaja, men det står 37 grader på termometern, och det är sol där den är.. Så då tippar jag på 25 i skuggan? För det är verkligen sjuukt jävla varmt i solen iaf :) Men jag vet inte, bara gissar!
tack folks, vill ha mer kommentarer. och ja!? skojar ni att det regnar? jag gick ut och blev nerslagen av regndropparna som var stora som 250 kilos gnuer. så lite positiva kommentarer behövs.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lolis P0: Haha, ja det har regnat oavbrutet i flera dagar här nu, och ser ännu inget slut på det :( Grattis till solen! Dela med dig!
goldensound.se
fler?
Ja! Kom igen, 467 nerladdningar! MÅÅNGA kvar som ska kommentera hörrni! =) Upp!
goldensound.se
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
Fick en tvångstanke att jag var tvungen att uppa denna tråden :$! Btw, regnigt idag assar, kanske är så att ni stal vårt väder, vem vet :)
tack för upparna lolis, tack bobbo :D
tack livets! namnet är amerikanskt, min pops är från staterna.. därför jag är sån cool kille :D
Tack för alla uppningar och kommentarer! Ni värmer mitt hjärta! peys
goldensound.se
skojade bara fick ! tuungaste låten på whoa i sommmar hitils;)
Ekki P15: Tack! Det värmer. =)
goldensound.se
inte lika bra som hated men fortfarande mycket bra big up asmaa
Upp till 200 kommentarer!!
goldensound.se
Jajamensan, det ska nog gå med lite vilja =D! Läget alla? fin låt btw :$ ;)
digga stenhårt!, allt var skönt i denna låten. rappen,sången allt!. nog en av dem bästa låtarna som släppts på whoa!. peys
// PV till 120% //
ReTo har så rätt! En sista upp innan jag drar ut, pusshej!
Tack för alla uppningar! =) ReTo P19: Tack ska du ha! Uppskattar att den gillas =) Fred!
goldensound.se
160.. denna är fortfarande aktuell. UPP!
Moderator
2007-07-11 01:56
Asma som jag sa till dig för någon timme sen, har lyssnat på denna hela tiden sen den släpptes! helt sjukt tung!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
kan bara säga, I FUCKING LOVE IT
Make love not war
aight, skön.. ända som går å klaga på är "essen" fint fint
Upp upp! =)
goldensound.se
ingen mer?