Pk - mitten fingret (diss till juice)
lite dålig gjord men vafan vi får se vad han svarar :) hoppas att ni gillar den :) http://www.speedyshare.com/785447187.html kan någon länka:)
RIP JESPER <3 1991 - 2007 :(
oj texten :)
okey då var det dags för mig att dricka upp min konjak/
ta mig i kragen och göra en come back/
det handlar om en kille som kallar sig juice/
han är ju fett keff och han har ju inga brooos/
ja menar du flyter fram som om du var skit tjock/
jag använder text häfte medans du använder ritblock/
när du rappa så låter jävligt illa/
skaffa dig ett jobb istället och kapa din hockey frilla/
shit mannen du är en beat missbrukare/
du får en kuk i röven så fort du bara hukar dig/
det var nån som sa att du var en manlig hora/
säljer dig billigt och knullar på toan/
det är tråkigt att höra/
men det måste höras och du borde mördas/
det finns ingenting att göra/
så du borde backa eller så förstöras/
refr:
för att göra det snyggt så tar jag upp mitt mitten fingret/
för att göra med stil så tar jag upp mitt mitten finger/
för att göra det rätt så tar jag upp mitt mitten finger/
för att göra det najs så tar jag upp mitt mitten finger/
den va bra, lite flowmissar på freestylen bara ;)
äsch jag är inge bra på freestyle men men inte så seriöst heller :) pz upp
brabra, äntligen någon som dissar juice XD nejmen sjyst låt :) pz
!
hehe tack jag gillar den ända till reffen sen suuuuuger den dom sissta sekunderna :P pz UPP!
Värdelös text, riktigt riktigt usel!
fan i helvete ska du dissa juice för?.. en bra anledning?
kul grejj hade bara lust å dissa någon och den är ju inte direkt världens seriösaste shiten så fuckshit
Grym diss...:) du har talang..;)..:D
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)
kolla Mannen ja vet inte vem juice e, langa en låt me han så ska vi se// Men just nu e de du som suger piss, så lär dig dissa, din fucking jävla flowmiss// Nu e saken, eedu vaken? verkar inte vara så du e inte från Betongen// aja skit sak samma Operationen här för å stanna// nemen ärligt mannen ja tyckte de va ganska underhållande å lyssna på eran diss, fast du borde träna mer på flow och skarpare rader annars va de ok keep it up PEACE!
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo
lugnt men typ min första diss men annars äre lungt .. har rappat i kanske 2 månader åxå jag hade förberett mig för sånn jävla kritik, för att jag vet att jag la vissa rader off beat´// min freestyle är ju inte direkt hype men jag lovar att jag knullar dig live över skype// jag menar vissa tror att jag är sämst inom hip hop, men fan mannen dissar du mig så tar din karriär stopp// fan jag är PK och jag sitter i makten , det är lättar för dig att hitta usama än takten // jag tränar tro mig :D pz
Aight mannen ja trodde du hade rappat längre, fan ja sög skitkorv när ja börja rappa haha, jag har rappat i ca ett år, hörde du nya dissen förresten??? checka in den :D ------------------------------------------------------------------------------ Pk du nämner usama, vem vet de kanske är din pa**a?? (sry vill inte vara hård :P ) Men men vem leker med elden, som i baseboll e de dig ja bränner// PK du sitter i makten? ja e djävulen du låter som min dotter// Pk vadå högre makter? KKK e en sekt ingen makt bre// Haha de här börjar bli roligt, att ja vinner e ju inte så konstigt// haha du battlar förgäves, starta en tråd där man får riktiga battles// Ärligt kan ingen starta en tråd där man battlar varandra med text, och sedan svarar??? fett roligt fredagsfördriv ^^ de här va kul PK haha :D peys!
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo
Broshan..Det börjar gå uppot :D BIG UPP
Rap
okey mannen ska du dissa mig så det brinner, då hämtar jag grabbarna från kkk så du försvinner// för alla vet att du åker på en käftsmäll, en pungspark med näven rakt över käken// så killen varför säger pk så mkt, kanske för att jag är din idol eller du kanske har fattat tycke// jag menar du kanske är bög eller vafan vet jag, vi skapar en egen trå där man kan battla så det blir drag //:D:D pz lilcreem
Hahaha nice slutpunchline, du får stanna online me mig PK :D. --------------------------- Vi slutar att battla i denna fucking tråd, igentligen går denna tråden ut till din låt ;) så skapar du en tråd eller??? peace!
men mannen jag addade dig msn och jag vet inte riktigt vart jag ska lägga upp en tråd sen// självklart stannar jag tills jag somnar maybe, jag gör dte ju bara för dig min 20 åriga baby// förra raden vart ju fan lite för gay så jag fixar en ny tråd så jag säger puss hej // haha:P bree
kolla gärna in livebattle i battle & cypher tråden :D
jo jag tycker den är bäst i världen.. pikkulainen hade du räknat med en super låt jao jag har fan inte rappat länge aya pz
Men lilla pk sluta nu gnälla, dom försöker ju bara va snälla// Och till dig nu pikkulainen, Mäter vi skillsen så e de jag som har rimsen// peaceout!
okey då säger jag mitt till nissen, jag flyter som vatten medans han flyter som jism// jess nördar jag är känd för att rappa bra , era morsor säger att jag tar er på varenda rad// eran rapp är lika dött som ett as men när ni hör mina rader så blir ni extas// jag är här för att stanna förskök inte skrämma iväg mig för då våldtar jag din mamma// pz (nästa man till rakning )
O.r.t steppar in gör en mäktig entre, fler å fler vill se, operationen på scen// checka min site så kommer ni att blekna, myspace.com/operationTuna// Som sagt the hiphop devil, the king is here, de här e min livsstil// Snälla grabs droppa några feta, vill battla, eller e ni för fega?// E fuck this chit, ni kan inte göra nått, jag tar de som e mitt// peys!
Pk det är du som kallas millimetern// Medans jag är stolt åt 24 centimentern// Pk liten balle och hel tom skalle// Du sover för fan fortfarande med nalle // Vill du ha en battle okej du vet att ja krossar dej ;) Pusspusss
jess pk kommer in och lägger det fett tajt
precis som en svart o svettig tröjja i dubai//
alla vet hur jag brukar lägga det
som en stormvind krossar jag på varenda planet//
basen dunkar med ett fett jävla ös
du suger verkligen balle och då är jag seriös//
ja menar vilken fitta som tror han kan ta mig
fråga stanislav hur han klarade sig// inte för att det här är någon favorisering men o,r,t kickar det med en blick som bara visar seger// haha pz
Vafan e de här, ingen jävel som vill battla?, nehe då får man sitta här å garva// åt alla muppar som inte vågar skriva, de e en text mannen ni e så fega// Låt alla droppa, droppa nå fett, ja vet kompis de inte allti lätt// Men vafan vi gör de till en kul grejj, va sejjs, din mamma sitter på mitt fejs// hahha Peace alla whoa're
Pk du säger att du lägger det tajt Men du har inte lagt en enda rad utan bait// Ja lägger det jävligt bra Mendans du suger så det är dagst att lägga av// Vill du battla mej så är det bara att komma För ja har gjort det förut med såna som har korta// Har du en kuk i halsen du har någ dansar sissta dansen För såna som du får aldrig chansen ;) Tbt
jag hoppas att danpag kommer in
och får igång den här tråden japp gör så den får spin//
har ska du skriva om allt jamena livet och crack men bara det inte blir för mkt skit snack// men asså skit snack vafan vinner man på det
kanske första priset att gå bakom ryggen på sina polare// pz
okey tobbskii mycket jävla bullshit alla vet att din rappkariär blir lika kort som din pitt// din balle är liten som tingeling och jag kallas ju inte rambo för ingenting// så du säger att du äger men det gör du inte alste när jag letade efter din balle så hittade jag bara kvalster// pz
tobbskii, vad händer där ute?, du snackar om kukar, vill du se min machete?// Och vadå du lägger de bra, jaha, ede nu dags att agera// ey mannen ja känner lukten av rädsla, eller e de du som har sex me dina föräldrar?// Kalla dig va du vill, du kan inte dissa, du ljuger, får lång jävla näsa// Så de betyder, VA HÄNDER pinocchio!?, en skalle av trä, du e tillverkad av brio// paajs!
Shit what up, wack kids i tråden// Danpag kickar tight hatar alla fuckd up småglin// Först skriftliga dissen på år å dar// Men vill du tjafsa grabben jag kör hårda tag// tänket sitter kvar, så ni lämmnar skiten ner sparkade// Jag säger det ärligt hela whoa måste vara nerknarkade// Wacka rader, lite sega innanför pannbenet// Jag nämner inga namn, för jag pallar inte hype delen// Så om vi säger så här vill ni nåt, konversera!// Bara hojta på mig om du har nåt att medela//
lilcreem du är en riktig bitch joo du suger på min kuk jag min feta choritzo// när du läser detta så vet du det rätta börja banta din jävel du lider av fetma// så grabben du är ju ett fetto och jag är pk och lägger det fett joo// drick upp å gå hem för fan annars blir du mobbad av dom andra åxå ditt jävla cp barn //
Pagard, kickar du tight?// in my ass, du låter som en lätt fight// Aiit då kör vi igång, denna dissen kommer ta dig me storm// pagard va ere för wack stil, säkert en pappa betalar, me fin jävla skrivstil// Så, låt oss bli klara, du låter som en tjej, ja kallar dig för sara// och sen, sen så har vi PK, satsen i munnen vill du ha påtår?// Ja de klart, du tackar aldrig nej till en shorre därbak?// men men du får den inte av mig, ta pagard, ja vet han gillar dig// Så nu ska ja avsluta detta, pagard e tvåkönig å pk har en fitta// peace kul att ni e vakna ^^
den här tråden är långt ifrån död så alla kan väll skriva som ett litet stöd // okej alla grabbar då var det alla mot mig en efter en kommer in och presenterar sig // konstigt nog är det inges som tar mina rader och om nån försöker så får jag spader // med esset på bordet utgår jag ifrån en vinst alla mina fans säger "oh fredrik du är min prins// jag menar min dissar äger er alla jag vann även efter vi mätte våra ballar // pz
PK du har rätt i en sak, denna tråden är inte död på ett bra tag// Men men ditt vandrande missfall, när du föddes du klassades som avfall// Du sa du va esset på bordet, hur kan du spela om du inte har nån budget?// inga pengar, ingen mat, medans pagard e serverad på silverfat// Men... inte för å flasha, han är serverad för å ätas// Ok nu snittar ja av, dissen e färdig, mer än va ni klarar av// peace biiiiiaaatch!!!!! XD
haha shiet hur mkt ska ni skriva/ med all denna jävla skit skulle ni kunna släppt en skiva/ men shiet den är på nivå som den sämsta/ så legg ner för tillfället för ni har mkt att hämta/ shiet båda eran rapp går frammot som en snigel/ men legg ner förfan era rader är billigare än lidel/ Pz. WilleS
Rap
Aight mayn jag svarar till lilcreem// Bara för du inte fattar betyder inte att det är skrivstil// Pappa betalar, hell no vi snackar norrort// Cashen kommer in men försvinner faktiskt fett fort// Snackar om att jag har wack stil när du själv knappt kan skriva// Rimmen är sketna som som om jag va sneackers och du va mokasiner// Om du inte fattar skiten sluta klaga, hämta uppslagsverk// För du vet att det jag spottar kan även kallas massmords hjälp//
Pk Okej din lilla klitta du är pojk men du har en fitta Du platsar inte in på whoa så du kan bara gitta // Vi kan mötas i 1 2 3 4 ronder nej Pk sket ner sina kalsonger// Om du vill möta mej så ska du bli knullad Det är du som drömmer om att bli röv pullad // Kom igen battla mej om du törs i en låt kommer ta dej !!!
okey nu börja det hottas upp lite grann men inte lika hett som din mamma i hotpants// willes säger billigare än lidel men fan mannen hittar du än soptunna så så blir det gullene tider // ett ruttet äpple kan va gott ibland iallafall om man heter willes och är ett hemlöst barn// men vafan jag krossar i denna tråd så träna ett tag till sen är ni på min nivå// hahaha pz
Willes, du klagar på oss men din rapp e den sämsta, haha man nu måste du skämta?// För de första stavas de lidl, din jävla sopa, har du skrivfel?// Japp vi kan släppa en skiva, mer än va du kan din jävla pipröst å slida// Vadå.... sakta som en snigel?, hellre de en ett avföringsmedel, en testikel, ett gödsel, att se ut som du, en fucking jävla tönt bre// Vad jag förstår så har du en klitta, en jävla chemale, kan du gitta?!// peace!!!
Edit ja såg inte din text innan willes, så jag har inte bajtat om du tror de, de här va fett kul asså!! XD peace
men vad tråkigt å heta tobbskii han har ju en sjukdom japp han har ju skitzofreni// han tror att han skriver i sin dagbok och över sin balle har han ett skatbo// han har fetaste afrot jao och i en av ismens låtar så sjunger dom om dig ja en packad clown// så vem är det igentligen som borde gitta en kille som heter pk eller en tobbskii som suger på pittar//? HAHA ownad? pz
pagard, inte kan skriva?, kolla på dig, försöker du rimma?// Snälla mannen om ja va mockasiner, då e dom tighta eftersom ja vinner// Så du får cash å dom försvinner fett fort? alla skänker pengar till en misslyckad abort// Snälla mannen ja sitter här å leker, medans du sitter där å försöker// Så, du kommer från norrort, jag ska nog få dig å flytta ganska långt bort// Ok du gör nu ett intrång, men här på whoa e de ja som e kingkong// peace!!!!
Om jag inte mins fel så blir kinkong nerskjuten// Bara hojta för det är sant, att du snart tar mig till tingshuset// För du blir skrajsen blandar in bängen när du känner dig hotad// Flytta nej fan aldrig lämmnar jag min boplats// Jupp jag sitter och försöker hålla mig kvar vid datorn// Om jag skriver så här packad, kan du skryta, "jag vart dödad av danpag"// Grov fest du vet det är respekt hos dina "brudar"// Snacka shit om mina rim, du sitter å tror men det får duga// Vad gör jag intrång i skulle va dit bröst som jag bryter up// För att slita ut dit hjärta, jag komemr hursomhelst komma först//
aa fan pallar inte mer nu måste sova...hehe men pagard haha de va nice punches du la fan, inge snack om saken.. Aja ska gitta nu hare bra, PK, Pagard, willes, och tobbskii, håll tråden vid liv...så kan vi fortsätta nån annan gång, ...ja kommer vara off ett tag nu för ja taggar till thailand på söndag men men hare så bra allihopa.... peace!!!!
EDIT: Pagard, du kommer alltid att minnas, operationen, som alltid kommer att vinna// Men men de va kul att få battla, snacka, chatta å beefa // Ni va grymma allihopa, men nu ere så jag måste få sova, ska fan upp packa å chitt, sen blire thailand ett helt nytt land ska bli mitt// Håll tråden vid liv, peace allesammans!
pagard, addad som friend accept it!!! ;) peace mannen
loel, fredrik? SäTunAväGenS^ GanGStER^
B