Stavfel:/ nja men är inge pluggis...:Dpz
Rap
Willes, man behöver inte va pluggis för att kunna stava// Handlar bara om bokstäver i rätt ordning, på datan// Det finns fucking rättstavnings program använd alla medel// Tjafsa inte om skiten, bara tacka bocka och ge med dig// För visst du är 15 bast å lär dig säkert med åren// Jag är bara 17 men kickar en skiten och river up såren// Visst ett wack rim men skit samma d blir fett grymt// Så håll trådenlevande, cypher i cyberrymd//
pikkulainen, så visst ja stavade fel, men varför battlar inte du, eru för feg?// Snälla mannen sluta nu gråta, ursäkta mig en stund ja har din mamma att befrukta// Kom igen istället sluta att klaga, börja battla själv, alla behöver träna// Ja vet ja e inte så bra, men av oss två så e de dig dom censurerar// okok, din fucking babian, du har precis förlorat, du har väckt en Aiwan// (odjur vilde) peace!
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo
pikkulainen, och du är 15 bast men rappar sämre än min systerdotter på 1 år :/ spelar ingen roll hur gammal du e, de beror ju på hur länge du har rappat, jag har aldrig tränat på battle lixom.... Dessutom, så de där du skrev nu...va ibland de sämsta skiten man kan se, inga bra överhuvudtaget, visst du e 15 bast men hur länge har du rappat, klanka inte ner på nån annan när du själv suger kuk, på å dissa. Edit: ta de einte så allvarligt, ja gör de för skojjs skull. ------------------------------------------------------------------------- Din mamma säljer sig på blocket, ingen vill köpa, hon har gått för många mil// Vi skulle köra ruff stil, haha, din farsa e pedofil// Ere kanske därför du e så jävla ledsen, din farsa i fängsel, å din mamma i min säng// Jag knulla din mamma redan immorse, jag köpte henne på begagnat.se// Så mannen bara å lägga ner, Trösta nu pikkulainen han gråter på scen// peace
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo
ne men där ser
man. haha
fårse om ja orkar svara.. om ja får tid och ork så kanske jag gör det nån gång. men det e soft å göra en comeback när man rappat i 2 månader! riktikt genom tänkt texten måste varit.
det ju så här att pk skrev i min gb på whoa å fråga om ja å han kunde beefa. å han ville inte dissa mej om ja inte svarade. nån anledning? fler en jag som ser den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pikkulainen, ser du inte vad ja skriver? jag gör de för en kul grejj din sopa, de e bara du här som börjar grina..... alla andra gjorde de för en kul sak lixom...chitt mannen...aja börja gråta, nej jag har inte tid att spela in jag ska till thailand immorn så ja har lite att fixa....så nu kommer du säga "avisst din jävla fegis" Men bara för du inte har råd att åka, betyder de inte att jag inte har de...så...vi hörs om en månad fucker!!!! Edit: Sluta att grina över lite fåniga dissar, ingen annan gör de här....tänk efter lite
Asså va barnslig du e din klutt, "jag har faktiskt varit utomlands mer en dig" ....jävla fjortisbarn! Varför fortsätter du ens grina mannen? Varför skulle du va me å battla här om du endå skulle bli sne? va? Aja, ja låter dig vara sur jävla barn asså.....varför tror du ingen annan vart sur, JO! för alla tar de som en kul grejj så sluta sura nu för alla e bättre än dig...
pikkulainen, vilka jävla låtar? dissen? aaa för den va ju så seriös..... en regnig jävla dag hade fett tråkit...få lyssna på en av dina låtar då???
pikkulainen, e de du som e ferm? Isånnafall har du faktiskt ganska skönt flow, men mixningen skulle kunna bli bättre,är ärlig bara.....
och du kanske har hört straffad för en tjänst? Den e fett gammal så...ja e bättre nu, har fan inte rappat länge. Men de kommer mer efter thailand..... fortfarande ledsen? pz
Aja, gittar nu ska fan till THAILND BABY!!!! hare så bra allihopa, peace!!!!! Kanske tittar in iikväll en snabbis, PEACE!
grabbar shit ni fuckar ju ur på riktigt Det är ingen äkta beefe allting är bara fiktivt// Så tagga ner på glåpord chilla ner å ta en bernie// Ni kan fucka ur men fan bered er på en örfil// Du vet att jag inte dissar från hjärtat allt kommer från mitt sinne// Så jag dödar wacka rappare det här blir er sista timme// Peace!
men jess jag heter juice och är pappas 3 åriga pojke som springer runt med en mcdonalds ballong .. jag har rappat i 2 månader för ett halvår sen sen la jag av och nu tänkte jag göra en come back å det var någon som sa att du svarade dissar så då frågade jag .. LOL aya pz
RIP JESPER <3 1991 - 2007 :(
haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han är j-u-i-c-e ligger med prostituerade och jävla cpen// när du rappar så får man ju gås hud inte för att det låter bra utan för att det låter fult// och mannen med din skåning som backar fråga danpag hur man såna ska tackla// men okey jag vill ju inte vara elak eller så du är mammas flicka och jag är P till K// pz mannen :D
pinsamt grabbar, pinsamt
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
vi fick ju inte starta en annan tråd så det sket man ju i
pk du dissar mej och du bara söker hype och du vet din lilla fitta att du aldrig lägger de tight.// vem fan tror du att du är? varför just PK? du har aldrig nåra tjejjer för dina pungkulor e skit små!// skriver i min gb och frågar efter beef du e ännu en av nollorna som inte har nått liv!// men nu e det över vill aldrig höra mer från dej ja kommer inte svara så hej svejs leverpastej!// FUCK PK kolla din myspce har 10 lyssningar totalt du e en liten fitta och jag krossar dej verbalt! slut pådet roliga begrav dej själv levande så gör du världen en tjänst! med dessa rader vann jag beefen så the END!
fegt :) jag menar jag heter juice och vågar inte svara på en dålig diss du är en soptunne plockande alkolist som luktar piss// jag skiter i om ingen har varit inne på min myspace jag behöver inte säga något du ser hatet i mitt face// äger du mig .. jag tror jag inte hörde ända gången du har fått fitta var när du föddes// när du kom ut ur din mammas under liv så kom gud på att han inte kommer förlåta sig själv att du blev till// så grabben lägg ner med hip hoppen gå hem igen å fortsätt slicka din pappa på snoppen // pz
okok som du vill man ja svarar men har inte tid de närmsta dagarna.. du kommer slaktas satan now you know BITCH
jucie.. jag lyssna på din skit.. så jävla underbar är du inte maan;)
knulla han hårt i denna asså
Norra B!!!
men lira en diss missy:D pz
shit ..... de var mkt mer nöje i eran "live´battle" än låten, men låten var skön me.. pz
http://www.myspace.com/micman123
men vi fick ju inte starta en annan tråd för live battle:P
vadårå?
http://www.myspace.com/micman123
jag vet inte det följde inte reglerna :S men men vad ska man göra .. aya pz
hehe nä detta va inge jag gillade!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
smaken är som baken .. jag vart inte riktigt nöjd heller men vafan :P pz
Pk inte mkt att hänga i julgranen asso...
Leko oNe!!!
kefft flow keff text. helt ärligt så vare inte bra. onödugt att göra en låt som e dålig o dissa någon bara för att.. men men whataafuck
Get MAD and change
kommer inte svara på skiten pallar inte