Chai - One Love One Blood (reggae)
Hallå allihopa. Hoppas att ni har haft en bra sommar så här långt! Här kommer jag med One Love One Blood . Den första reggae-låten jag någonsin har skapat så jag har lite förhoppningar om just detta släpp! Beatet är as always producerad av mig själv och jag står för mixningen så väl för alla vocals and so on. You know the deal. Låten är uppslängd på myspace, eftersom jag får upp "sidan kan inte visas " när jag besöker speedyshare. Så låtens bitrate är inte på topp, men jag fixar en speedy-länk så fort jag kan. Självklart går det att ladda ned den från myspace också. Det vet ni hur man gör. Hoppas ni tycker om denna. Spread the word and enjoy!Chai - One Love One Blood Vänsterklicka... Trevlig sommar och one love, one blood people! Remember that! Peace!
Yeah, you know..
Så där ja, nu funkar speedyshare igen så här kommer en länk för
riktig nedladdning!
Speedyshare
Yeah, you know..
skön låt fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fet låt man mer reggae på whoa !! d saknar lite reggae känsla o så men fortsätt med d man !! Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-07-08 13:03
Tack allihopa! Jag ska fortsätta göra lite mer reggae så kanske det blir något riktigt riktigt riktigt av det tillslut! :)
Yeah, you know..
yes tror ja med
nicee maaan :) :D
Du är riktigt duktig på allt du gör nu tkr jag :) denna var riktigt soft :D
<3
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
De låter bra man , men de är för mycket ren engelska om du fattar :P , du kan för bra engelska hahaha ;) , men keeep it up !
soundcloud.com/jerrones
De låter bra man , men de är för mycket ren engelska om du fattar :P , du kan för bra engelska hahaha ;) , men keeep it up ! Skoja inte med mig Den va ganska skön :) sköön feeling du utvecklas mycket, engelskan också fortsätt, peace n love
ja engelskan är bra , men de är inte riktigt reggae , diggar låten, men inte riktigt reggae ! , inga missförstånd nu ! :P Peace
soundcloud.com/jerrones
Den var bra, nice reaggefeelin´ men jag tycker dock att du sjöng falsk ibland. Men helt aight ändå, kommer du tid kidcolt idag?
www.youtube.com/prendel
Tack allihopa! Glad att ni verkar gilla den! :)
Yeah, you know..
?
www.youtube.com/prendel
Gästboken funkar bättre Prend! :p
Yeah, you know..
nice vibe mannen. Du gor skitschyssta grejer vill jag lova! Gungar med skont, riktigt skont beat!
låter okej, låter lite falskt på sina ställen dock. gungigt beat, fätt
hets, stress, fest!
Tack! :D
Yeah, you know..
beatet e bland dt bästa jag hört du producerat, engelskan diggar jag inte så värst, diggar mer näru kickar på svenska o som nåra sagt så låter dt lite falskt här o där men men peys
Producent
2007-07-08 17:01
Beatet var svinsoft! Men jag tyckte det var en hel del falska toner här och där.. Resten gillar jag :)
Fyfan va nice beat! Skön reagge feeling som fan, gillar din röst fett laidback! Fortsätt göra reagge så blir det säkert skit bra sen.. detta var tungt men kan bli bättre peace!
Tack så mycket! Vad nice att ni diggar beatet! :)
Yeah, you know..
Upp! Feel the reggae-vibes people! :D
Yeah, you know..
Skönt gung chai ;) me love reggae =)
Good Times Studio*
gungade som fan... skönt av dig!
suck it dry bitches
Tack så mycket! :)
Yeah, you know..
Du är duktig på att producera, helt klart!
finns en heldel kvar av engelskan att öva på! beatet var soft.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Haha så fett skön :) Sången är helt okey, Engelskan tycker jag är perfekt ? :O Beatet var tvärskönt.
Signatur?
Tvärhet Chai :) Den är riktigt grym! Du vet vad jag tycker om din musik :) puss
www.slackerz.se
FET BRA CHAI!
KFT thats me thats me
finns de inte nån låt som heter one love, one blood redan?
Wiiieee
Tack så mycket allihop! :) Faint, det finns det säkert. Men det finns låtar som har samma titel som andra låtar också and I don't hear anyone complaining (;
Yeah, you know..
Uppa sig lite! :)
Yeah, you know..
fuckin' good song dude! bra beat, blev riktigt överraskad! samma sak med text & framförande. absolut bra! pz & luv.
Sången e nice... beaten e fet i denna reagge song meeeen EY jag måste säga att jag diggar "watch yourself" som faaaan mannen, haha lite fel tråd kanske.. men va tvungen proppsa den :) så feeet beat & rapp & sång.. jag noddar skallen som en lite grekisk osthyvel här med en mysig kopp kaffe i handen.. its all love män :) ta hand om dig / pz
Tack så mycket! Haha, nice gung Fredric! :D
Yeah, you know..
Uppar den här igen då
Yeah, you know..
aa ok jag klagar inte bara undrar om de fanns ^^ skönt beat btw
Wiiieee
Hehe, thanks! :)
Yeah, you know..
Vad fan, +240 plays och ca 80 downloads och 31 kommentarer? Vart håller ni hus reggae-people? :D
Yeah, you know..
Upp igen då? :/
Yeah, you know..
Tack så mycket! :)
Yeah, you know..
fan riktigt tungt, keep em coming
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
du lägger de lika tungt som alltid man, riktigt bra låt! keep tha masterpiece coming, peace !