Den där första snubben plus reffen var riktigt nice.. Andra killen gillade jag inte alls :/
Fast det där ba-pa-pa-pa som ligger över sista reffen drog ner refrängen lite.. Det var så mycket cleanare utan! men men!
Toppen Toppen (y) (lite små kul:P) Motti du är med Toppen fan skönt gung i låten skön text! Tänkte på Afasi När jag hörde Toppen :P trodde det va han först fast låten inte hade med hans namn :P aja PEACE 10 / 10 Så jävla GO! :D
nice låt ! :) toppen var riktigt skön på denna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt skön låt!
www.myspace.com/elovbeny
Toppen: Skit nice! har aldrig hört dig rappa så här fort och det var jävligt bra faktiskt. Du har så otrolig skön röst. Och flowet är helt underbart. Sången är som vanligt nice :).Motti: Sry, diggade det inte. Det håller inte alls toppensklass.Det är min åsikt iaf. Så säg inget likt "Vafan, jag tycker det var skit nice ju"
Toppen - Klok rent flow, feeling och schyst text. Reffen - Kan bara säga såå skön, lite kort bara :P Motti - Bra text och flow sakna lite feeling dock. slut resultat Godkänt ;) Pz out
Ge folket öl och sprit ist för skolmaten!!! ;)
man kan relatera det är ju bra, som låten då ungefär:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Fett :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
kommer fetta låtar som på rullandband från er
superb&ceo in your face heter inte joppex heter ceo
toppen e ruggig =) as nice låt
Succah Sweet
Toppen, du stavar tjänar känar... Haha, fattar att du inte har nåt jobb.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SJUKT FETT BOYS! =D Toppen är nice för hans röst passa in till temat och din sång är så jävla sköön :) Motti, riktigt fett skönt =) Diggar raderna som fan, jävligt perfekt tonläge och flow.. :p. Du låter som lite trött på nåt sätt.. ungefär det jag menar med tonläget där :P Tungt!Keep it up! pz! =)
<3 jackelicious. eat yellow snow..it might be beer! =)
men ta inte inte det så att toppen är bra bara för att hans röst va nicce.. jävlöigt sköna rader och flowade skönt genom hela och inte en miss kunde jag höra ! =) Stensäker som lersäter (lersäter är en motocross förare som jag känner, hane grym!) haha, :P föresten så kör jag cokså cross för er som ville veta i en tråd för Toppen & Mottis låt! :P
<3 jackelicious. eat yellow snow..it might be beer! =)
Skönt gung i låten, men jag förväntade mig allt något tyngre ifrån dig Toppen...
jag droppar bomber som hitler
intonation P14 woord!! ^_^ fet låt: D
Make love not war
MER AV DETTA FFS!! Såååå skööön!! Piiiz grääbz!!
fet fet fet låt , toppen lägger det mycket bra tycker jag. !
4:20 KANRK
Jävligt skön låt.
Visa verkar inte gilla Motti på grund av hans röst. Men jag tycker han har skön röst. Och han har ju bra lyrik och flowar.
Tycker han är tightare i aggressiva låtar men det här är jävligt bra det också.
Har aldrig hört Toppen så här bra faktist. Underbar text och flowet är inte ens något att tala om.
Jag undrar fan när skivkontrakter för den här snubben kommer.
Eller du kanske inte är vill ha skivkontrakt?
Gillar att du både rappar och sjunger jävligt bra.
Jag tycker du ska vara svensk hiphops frälsare och rädda hiphopen från total död!
Wazaaaa
Härligt grabbar! Till skillnad från många, så tycker jag Motti är skön:) gillar hans röst, låter en aning anorlunda i denna låt, men gillart. Keep it up mayne!Toppen är lika bra som alltid, älskar rösten. fortsätt såhär :D peace!
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
tackar!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
wtf, tycker värkligen inte motti gör detta bra =/, men toppen e gudomlig
Succah Sweet
jävla tung!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
mottis nya stajl denna låten knäcker.. fett najs!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
riktigt skön gung i låten, både gjorde bra ifrån sig.
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Detta diggades riktigt jävla fett, fortsätt såhära ! Upp ~
helt okej låt.. Toppen la de bra.. Motti, nja helt okej..Toppen Personligen tycker jag att du börjar låta läskigt lik afasi.. Det känns som att det är de du vill oxå.. But i dunno!!
Highfive anyone, anyone?
så jävla nice lå, skönt flow lyrics å allt, tro mig fortsätt så får ni cash för musiken. peace
jag sätter hundra spänn på att du aldrig kommer svara. men gör du det endån ska jag ha pengarna tillbaka.
såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå jäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääävlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bra låtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt kan ej sluta spela den i mina öron nu :OOOOOOOOO fan vad bra
)TRO(The Rap Out)BTK(
Niito håller med, är väl inte dåligt eftersom afasi är jävligt bra men tycker rappare ska ha sitt eget sound...
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Första ggn låter den lite konstig men sen pwnar den ;P skit nice upp!;P
övergrymt
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®
kan ni inte lägga upp den igen är ni snälla? finner den ingenstans!
Länk skulle uppskattas
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Länk igen skulle uppskattas :)
Länk tack! Måste höra den här
Evangeliet
Jag vill också! Hoppas någon liten smurf pallar ladda upp den!
Hej
MEN UPPA IN TRÅDAR SOM ÄR 2 ÅR GAMMAL !
fråga toppen eller motti istället !
Chansen att dom ens svarar är ju liten, än mindre att dom har kvar en tre år gammal låt :) Bättre att någon har den langar upp den lite snabbt så vi kan glömma tråden igen.
Hej
va är de här, uppar en tråd från stenåldern
Rapmusic is NOT dead !
Moderator
2009-05-26 21:42
Seriöst nu, uppa inte en två år gammal låt, vet ni hur irriterad man blir eller? Ska ni fråga efter en låt så vet ni vart ni går,
Svensk Hiphop > Allmänt > Kan någon skicka låten? Jag lägger upp låten nu, men fråga där istället och skriv inte mer i tråden är ni snälla.
Min plånbok ekar, tihi.
time isn't wasted when you're getting wasted .
ny länk
http://www.myspace.com/akaamusik