Moderator
2007-07-18 05:32
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Moderator
2007-07-18 05:33
vers1: första gången jag såg dig... jag blev kär trodde jag drömde jag svär för du var så vacker, blicken du gav mig innerst inne, så ville jag ha dig jag ville ge dig allt, vi kunde dela allt ihop inga hemligheter alls men jag visste inte vad jag skulle säga så jag börja tänka och kom på att man börjar hälsa, så jag gick fram och sa nämen tjena goddag, vad gör denna heta dam? vill du komma med? hem till mig och ba softa du vet käka popcorn & se, på en film å ba mysa å bli min ... egna girl, vi kan ha de soft bara du & jag, hela dagen lång!
chorus x4: så vill du va med mig? ... för jag vill va med dig!
vers2: (jag) jag kan ge dig vad du vill (ba) bara jag, får va din prins vi kan göra allt ihop dela glädje, tårar & skratt ihop ditt leende, de fint som fan dina ögon, lyser som en diamant din kropp är fin, hela du är fin babygurl, jag vill att du blir min du är lik den tjej jag alltid önskat mig rent ut sagt, du är min drömtjej jag vill dela livet med dig för jag svär, baby du är den finaste tjej jag sett... i alla år jag levt jag vill kyssa dig på munnen, snälla får jag de? babygirl, jag vill ha svar på allt här e mitt nummer ring när du tänkt klart på vad jag sagt!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Moderator
2007-07-18 05:53
Nu blire sängeeeeen.. fortsätt lyssna folk!
[email protected]
den va fet boys!. fortsätt så här..KEEP IT UP!!!
men det är fucked upp, att fruktan kontrollerar planeten vi står i schack matt för döden hotar oss när vi lever!
Den är fett skön Mmääyn !. Kul att målbrottet har kommit :) KEEP IT UP BROSH!!!!
[email protected] Collab? Hojjta man.. ;)
fett skön ? nu får ni ge er. bara för att det är fonky och b-raz säger ni så. visst smaken är som baken men snälla. många okända här på whoa kunde gjort det bättre jag lovar. Jävligt simpla rim genom hela och mycket upprepning. men visst alla får tycka vad dom vill. jag diggar inte men keep up anyway
www.myspace.com/danielbylund
Producent
2007-07-18 12:37
Jag tycker den va skön helt klart inte många 12 åringar som lägger det såhär!
bylund_90 P17 Du säger många okända lägger bättre, Är dom 12 bast detta är fett han lägger bättre än många 12-20 åringar här det är helt klart.
Och ska man hatar bara för du gör det?
Du säger att smaken är som baken men varför drar du äns upp det du sa dålig stil av dig!
Tänk för innan du skriver nästa gång
aja fet låt jag gillar!
Fridens
Flyger fritt, landar platt
ja jävla fett skön låt
http://www.stanislav.nu
D lät bra, du börjar få bort "barn rösten" börjar bli stor nu :D Låter riktigt nice killen
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Joutzen P15 : sa jag att åldern hade nått med detta att göra ? tänk innan du skriver . ska du svara på detta så gör det i gbn. visst det 'är bra för att vara 12 eller vad han är men inte fan är det "fett som fan" . tjaffsa mer i min gb nu om du vill . peys
www.myspace.com/danielbylund
så galen den är! löööve
http://www.myspace.com/danokin<br>
Njaa diggade inte så mkt
www.myspace.com/suspectrap
nej jag vet inte!!! diggar inte nåt förtom din röst
jag tycker flowet är fett äckligt, fyyyfan. inte bra.. men annars är det helt ok..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
B-Raz börjar komma i målbråttet låter det som! nice nice alltid lika soft å lyssna på. Peace!
hehe de soft att raz kör fortfarande.. minns när han va liten och ny :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Najz B-raz å fonky fish :) alltid på hög nivå ;D fortsätt så :)
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Moderator
2007-07-18 15:34
Det kallas nyskapande, men vi sitter på whoa.. så tyvärr vet inte ens hälften vad det betyder. Snubben som snackade om simpla rim? Bara för du ser 16 rader framför dig så betyder det inte att rimmen ligger i slutet av varje rad, kika på det där nästa gång fool. Jag tänkte faktiskt ge lite kritik själv... Fet utveckling, det vet du bror.. Jag tycker flowet är övernice, rösten börjar bli fett bekväm och deliveryn är på topp numera. Det enda jag är missnöjd med här det är att det låter tomt på sina ställen, du skulle haft mer ad's osv..
[email protected]
Trash.. tyckte B-raz va fet på crewbattle men här.. naw man keep rhmymin peace n love
Jofan, tycker hans röst e nice nu asså.. men ibland låter det lite ansträngt :/ annars så äre fint fint... goodie
som perfektion sa, allt nytskapande, lr som inte låter som den dagliga whoa stilen är tydligen skit. jag tyckte det var soft, skön låt, du börjar få skön röst.
nah inget som diggades så värst mycket
vilken platt och hög vägg c(=
Tung bror ! keep !
http://www.myspace.com/gmonline http://www.ginieonline.info.se
börjar låta väldigt likt fonky :P bra låt btw ;D
tkr inte om alls .:( du kan mkt bättre rimmen ligger på nybörjarnivå.
diggar inte tyvärr du kan bättre man!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Moderator
2007-07-18 20:01
Hahaha, älskar toysssssss :D
[email protected]
kan inte annat än hålla med ;) ta det inte possitivt, eller hur man säger;) låten var inte bra alls. hur länge har han varit 12år nu?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Graffare
2007-07-18 22:32
TUNGT RALLAN! gillar sättet du levererar det på, mister på reffen helt laid back helt soft, nu e det dags för sängen.. jobbet väntar imorn GodnattPS. Håll utkik för B-Raz's Officiella hemsida som släpps nu till Helgen DS.
http://metafourhiphop.com/
Helt okej, måste nog tyvärr säga att jag har hört mycket bättre från dig rasmus. Tyvärr, men det var okej man ;) För övrigt så tycker jag att det är skitsnack om hur gammal man är till höger och vänster. Spelar väl ingen roll ? - Man är ju inte bättre för att man är äldre, dock blir man bättre ju längre man håller på. Så det skitsnacket kan folket skippe tycker jag.
Haha får jag fråga, varför lägger du upp låten och texten fonky? Vad jag vet så har han ju en egen användare, är det för att mer folk ska titta in eller?
FÖrövrigt så va låten riktigt soft, härlig röst och flow, peys!
Ska man ha anseende för din ålder? Då säger jag bra gjort grabben..Ska man säga vad man egentligen tycker och struntar i hur gammal du är? Då säger jag, nej den här går direkt till papperskorgen.. Förhoppningsvis så har dom flesta svarat med tanke på åldern.. Men som sagt, 12 år eller vad du nu va, det är nice grabben. Keep up liksom.. Gör din grej.. Vem vet, om ett par år kanske du är större än brorsan din hehe!
nice flow, röst osv, men rimmen naah, du kan mkt bättre,
B
Det känns inte som att du går in för låten om man säger så. Känns som att du håller tillbaka för mycket på deliveryt. Good mixning! Förrutom där det va chorus. Lite för "laid" flow kanske. Upp!
Sorry.. en av dom sämre
, Angel
hahah skööön som fan ju..
Låter riktigt chill fan, gillar hur du lägger upp rimshemat, cool!
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
du har härligt flow maan ;) för simpla rim, vet att du kan bättre . keep it up ! :)
Fet idé, gillar kärleksshitet & beatet, texten är bra den med, men jag hade velat se mer utfyllnad .. kanske längre rader? mer adlibs osv, så det inte kändes så torrt på sina ställen. Sen vet jag inte om det är den här tomheten som gör att flow låter segt? aja, keep on.
Jag personligen tycker att låten var helt okej. Men jag har hört annat med dig, har hört bättre. Så alltså; du kan ju bättre, lite korta rader och lite tomt bara. Lite mer ad's så hade det varit bättre. Men fortsätt mannen! Peace
Var väl jävligt skönt med en låt som inte bestog av ett beat med ne pianoslinga som alla reccat på? Och ändå är det loooove in the air liksom. Det kändes rätt laidback, skönt å lugnt. Inte den här desperata tonen som alla brukar ha i sina kärlekslåtar^^ Nej men din röst börjar bli jävligt soft och du har galet flow. Texten är inget jag fastnar för men helt klart en bra produktion.
Tycker texten var väldigt simpel, flowet satt men var för mycket luckor tkr ja. Inte så bra låt, för lite genomarbetad, fast den funkade väl
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
näj, ärligt. har hört så mkt bättre med dej.. blir lite för mkt mellanrum mellan raderna typ, men flowet och rösten är som alltid bra
hets, stress, fest!
Visst, det kanske inte är det bästa du gjort. Men hallå! Vem har sagt att alla låtar läre vare hits?! - Låten var helt okej, den har härliga stunder men också rätt mycket tysta stunder (?). Utveckling är ordet som passar in på dig grabben. Keep it up, det går raskt frammåt!