Det som är synd med whoa är att alla har så töntiga namn, mitt namn är också töntigt. Alla kommer väll in i den fasen i livet. men seriöst "B-raz" hur ska han presentera sig för tjejer "hej jag heter b-raz" Och IFALL jag har inte lyssnat på han än, men även ifall han skulle komma nånstans kan ni i eran vildaste fantasi höra voice säga "och här kommer B-raz med Livet är tufft i ghettot"...NEJTänk på vad ni skapar er för namn fan, allvarligt. och det är försent nnu för dej B-raz du har fjortis stämpel på dej FOR LIFE!Och det är väll ingen som inte listat ut varför fonky bytte till perfektion, men nu har bytt tillbaks?TÄNK ER FÖRtill låten: lyssna på dom första 20s, Kärlekslåt.....suck....det är SÅÅÅÅÅÅÅ played out! låt mej gissa hur dina nästa låtar kommer vara..1 gangsterlåt, där du ska visa att du är farlig och tuff1 festlåt, där du visar att duu har kul 24/71 skrytlåt, där du försöker visa att alla tjejer vill ha dej, men det kommer synas igenom att du for ZERO pussy (så gör inte den låten)1 reaggaton låt, för du vill man ska spela din låt på fester, men den kommer bara låta töntigt100 kärlekslåtar, för det är bara deprissons brudar som lyssnar på dem, tro mej...säg inte att alla tjejer krossar ditt hjärta 24/7. Du kommer bara få tjejer som fula,och sen kommer du sluta med hiphopen när du vuxit ifrån allt, och kommer ångra alla töntiga låtar du gjort som dina kompisar kommer reta dej för hela tiden. och du kommer SKÄMMAS för ditt namnval om 5år. trust meDet här inlägget borde man göra till FAQ här på whoa.
jag har svårt och ta kritik av en kille som lyckas skriva fler stavfel än ord. Du försöker spela nån du inte är och tror uppenbarligen du är tuff eller nåt. du är vErkligen inte värd min tid. Jag la ner tid på mitt inlägg för jag vet att han har talang. jag säger inte att han ska lyssna på mej, utan att han bara ska tänka sig för.btw, det va det första inlägget jag har skrivit på säkert 3-4 månader.