jäkla piggedyprendel! ;D jag som är ett stort FAN av dig! uppskatta den sympati jag alltid visat för dig honey! lackar, fanfanfan nu går jag och dör för jag är bög (not) puss och godnatt ps. tar överdos av sömntabletter för att orka vänta på din text (jag är död, rest in peace till mig själv) ahahasdh fsg ¨hdfDAMp varförasfd¨åsg sgfd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helskön :D
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo
varför får denna skit låt så jävla mycket comments
Jag är faran som lurar i natten!
haha tyst dany tack till alla och Sharrez P15 den kommer upp ikväll jag lovar ;) jag hoppas att du inte dog för då får du ju inte se texten..
www.youtube.com/prendel
fan vilken fet låt! =D asså den är sjukt skön faktist! :P. Reffen är as clean:P. nädu prendel det här har du gjort bra! :). pz. =)
<3 jackelicious. eat yellow snow..it might be beer! =)
tackartackar
www.youtube.com/prendel
JAg sjöng reffen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D
text: det var en dag jag träffade dig över msn och vi prata och dagen efter träffades vi en kväll. vi gick på promenad i stan, som vanligt var det bra du och jag vi sa att vi va precis det som vi två ville ha men så kom den dagen så jag borde väntat mig och det är väl självklart om man nu är prendels tjej du var skitbra men jag ändra mig och kom äntligen till dagen då jag lämna dig så nu står du och undrar varför jag ogillar dig och då utan å veta vad du har gjort mot mej ingeting förutom att du ljuger hela tiden e en psychoo bitch och att du e efterbliven din otrogna lögnare, vill ha mod till å hänga re hoppas orden ska ändrare ta åt dej nu för det borde du för det var anledningen till att jag gjorde slut du skryter och ljuger gick in för att bryta så kom det fram att du ljuger bara för att få skryta du sa att du älskade mig det var inte särskilt troligt du skämta ok du förvandla din kärlek till att va svartsjuk å förvandla min hjälpande hand till ett fuck you jag vill inte längre veta av dig nå mer för du kommer expandera hatet till mer vi var tillsammans och jo det var tråkigt för du har alltid varit en omogen fjårtis kommer alrig mer vara christian å cathleen vet du vad kärlek är du var riktigt kaxig ----------------------------------------------------------- har kommit underfund me att hatar dig kan inte fatta hur jag nånsin kunnat va med dig bitch gå å häng med dina småbarn till vänner jag vill inte höra några frågor till prendel för dig var allt en tävling om vem e bäst men kan du bara dra åt helvette du förstörde ett halvår av mitt liv känns som jag inte ens hade alternativ för rykyte var att du var nymfoman och du är mytoman, å jag rygga tillbaks för mycket kan beskriva vilken fitta du va så jag tänker aldrig nåågonsin blicka tillbaks och efteråt ja då var du långsint när du ställde mig frågan om jag ville va din kompis blaablaaa jag skrattade du fattade du knappt var min vän men du ska aldrig kontakta mig igen du tala altid sanning till hundra procent av den procenten som du var ärlig den låg på 0,5 i dont wanna se you any more, i dont.
www.youtube.com/prendel
texten är fet.. men varför ska du låta så förkyld? :P reffen var rätt okej.
jag vill va förkyld
www.youtube.com/prendel
"jag vill va förkyld" haha :) men detta gjorde du bra :)
Landskrona Skånes stolthet
tack
www.youtube.com/prendel
Förtjänar ett Big Upp :) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
:)
www.youtube.com/prendel
Förtjänar ett Big Upp :) peace
Förtjänar två Big Upp. Big Up Piggedy-Prendel! Big Up Dany!
Wazaaaa
kan inte jag få 2 st bicgup till bara mig?
www.youtube.com/prendel
2 st Big up Till prendel :)
3 st big Up till mig
Big upp gräbs!
danke danke
www.youtube.com/prendel
nu har hon hört låten. Hon vart aslack. sen försökte hon få sina polare att hotamig hahah men jag gjorde som jag brukar, jag snackade omkull alla sen la dem på luren hahah det var roande hej.
www.youtube.com/prendel
funtar på å göra en till bara för det
www.youtube.com/prendel
gör det
Med en påse över huvet så kan allt funka...
mm
www.youtube.com/prendel
prendel är ju bäst :D
Den var rätt nice,. men man hör inte vad han säger.
http://www.myspace.com/gmonline http://www.ginieonline.info.se
MrGinie men läs texten då!
Jao ,, har redan gjort det men endå kan man ej säga vad man tycker eller ....
http://www.myspace.com/gmonline http://www.ginieonline.info.se
Skön låt som fan mannen! Peace
tack
www.youtube.com/prendel
prendel e så duktig :D
jätte duktig :)
Är det så?
jävla skönt beat, helt ok
Konse''
tack så mkt
www.youtube.com/prendel
PRENDEL ! HERE HE GOES Så jävla underbar låt o älskade texten har du enkligen fattat hur tjejer gör ?
shit prendel skit bra låt
http://www.stanislav.nu
FETT!
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
jag älskar låtar till brudar, verkligen! och texten shit 10 tjocka ups för denne. peace
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
braa:D
braa:D
bra rapp! bra reff :) fint hälit!
wait a minute man..
Exizt vad menar du med de? bara ör att 1 gör det behöver inte alla göra de!
preeeeendel är galen fan!!!! 4 bigup till dig:)
Jenna , blev du sårad ? hahah xD
nej. men irriterad på en snorunge som dig. du kan ju inte dra alla tjejer över 1 streck!
Jenna goes aggro. :) Han sa bara sin egna åsikt. Ens egna åsikt kan aldrig vara fel. (Även fast just den åsikten var det)
Wazaaaa
tack så mycket alla nice å höra jag håller med, alla brudar är skit FÖRUTOM Jenna, hon är underbar :)
www.youtube.com/prendel
Prendel Är Jenna maskulin? :)
Wazaaaa