Prendel- Vapenvila min älskling (Svar)
En kärleks-svar-på-tal-låt Låten<-------------- alla-ni-som-känner-att-ni-vill-kommentera-låten-skriv- bindestreck-istället-för-mellanslag-tack
www.youtube.com/prendel
länk?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
fixat
www.youtube.com/prendel
Hahahahahahahahahahahahaha ggr 1000! Fyfan ett gott skratt förlänger livet. Så jävla klockrent!! Tack för den! Aa just ja, jag mena tack-för-den!
"Keep your friends close but your enemy closer"
hahahahahah-så-jävla-kul-xD
Hahahaha, en söt låt till en söt emil med fakeefternamn:(
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
helt sjukt :P hahahahahahaa , men humör de behövs här ! : ) hahahahaha !
soundcloud.com/jerrones
du är riktigt äcklig faktiskt! låten ''sög kuk'' haha fyy...
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Hahahaha så sjuuuk text! :) Gangster-bögar istheshit!
nej-tack
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
hahahhaha :D fyfan va sjuk du e :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha
www.youtube.com/prendel
AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH asso :P AHAHAH hur kan du ens komma på ngt sånt här :D
Sleep is the cousin of death
prendel, du är min gud :), jag talar nog för hela whoa när jag säger att whoa inte hade varit det det är utan dig, whoas egna clown :) - One love.
"vill-känna-dina-8-cm" hahah,-busig-rad :D
emil sov i min soffa i helgen ;) slå den.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
min mat kom upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt ok men tyckte jontish-version var så sjuuuukt mycket "gay-roligare" inte så värst roligt som alla beskriver.
Upp i snoken ska det!
HAHAHAHAHAHAH DU ÄR SJUK I HUVUDET.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAA, vibratot i slutet va nog det roligaste jag hört :D
yup vi säger väl så!
kopiera P19 Sen fick han låna din tröjja och fick en snubbe gå ner på knä för dig, emil är romantisk!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
haha din sjuka jävel
Hur mycke knark har du knarkat idag
hAHA hoppas inte emil e otrogen
www.youtube.com/prendel
Ingen-som-tar-hänsyn-till-Prendels-bindestreckskrift?-------------Iallfall.-Såg-framför-mig-en-seriös-kärlekslåt-(vilket-säkert-är-ovanligt-för-Prend).-Men-så-kommer-en-jävla-böglåt-=D.-Haha.-Så-sjukt-jävla-skön-låt-iallafall.-Du-är-kung!-Hoppas-du-kvalar--60sekbattlen.-Vore-sjukt-skönt-att-höra-dig-dissa.-Har-bara-en--jävla-disslåt-med-dig.-=(-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Två -bigup-till-Prendel-för-låten!
Wazaaaa
tackar-som-fan-nice-to-hear Vilken-diss-låt-har-du?
www.youtube.com/prendel
TACK, en bögig låt från prendel. Precis vad whoa behövde!
HAHAHAHAHAHHA, jag älskar dej <3
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
hahahahahaahhahahahah herregud XD
w00t
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
HAHAHAHAHHAAAAAAAAA så jävla skön !! :p
tÄCK
www.youtube.com/prendel
HAhaha jag tänkte också att du var lite bögig från början prendel haha, klockren låt haha :D
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
haha
www.youtube.com/prendel
Prendel -----------------------------------------------------------------Hehe,-den-där-gamla-från-typ-2005...-Mot-Fishunit-&-CO.-=D
Wazaaaa
asså okej de duger väl men faktum är att jag nästan spydde på min dator :@ damn.. jag kan inte säga mer än att jag mår illa.. Hahahahahahahahahahahaha LolZor
I do not do this to be famous..i do this cuz i like it RESPECT!!
hahahJHAHAHHA
www.youtube.com/prendel
haha,-så-jävla-bra-:)
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
hahaha emil och jag har haft roliga stunder ihop :(
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
haha, den var ju fan skitbra :) Prendel <3
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
Haha, hade dock varit bättre om du kunde mixa ;o
Hahahahahahahahahahahahahahaha, du är så jävla rolig du. Fan va roligt, och bra med.
Jävlar ja, första man hör när man vaknar bakfull är en söt kärleks låt :D Bra gjort, lite hård text bara ;) Hoppas han tar till sig och gifter sig <3
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
hihihi *tihi*
www.youtube.com/prendel
HAAAAAAAAAHAAHAHHHAHHAHAHHAHHHAHAHHHAAHAHHAAHHHAAHHAHHAHAHAHA :D
yoyoyo
Prendel :$... Får jag chans på dig?!?!?!?!! Hii! Puss (L) /Din hemliga beundrare!
Öronorgasm!
åh beef.
Peace out, get laid !<br><br>