Fredric - Kapitel 3 (smakprov)
Tja.. Nu finns ett smakprov på Kapitel 3.. Vissa låtar är ännu inte helt färdiga, men dom arbetas på för fullt !! Om nån vecka eller 2 så kommer hela kalaset att kunna laddas ner på sidan.tack till kaffe, cola & snus som håller en vid liv :) KAPITEL_3_SMAKPROV www.fredric-music.com skriv gärna ner vad som tycks av det lilla som hörs... alltid bra att se vad man kan ändra å tvärtom !! simma lugnt
Underbart snipp underbara låtar ARENT YOU A LITTLE ORUP!?
Planet 80!
haha tack bror.. du förgyller på våra låtar, och yes det bor en liten orup i mig :)
Najs mään! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det enda ja kan säga är att det här kommer bli så jäävla fett!! Holla/Yez!
One in a milli-on.
Skivan låter frech som fan,hoppas att det blir roliga gäst spel. Och att skivan håller lika klass som den verkar hålla pz
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Fett skön! längtar redan ;).. Peace!
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Låter Fett ! najsigt helt enkelt!
Låter skit najs :)
Det är killen ->
FETT FETT MANNEN DIGGAS SOM FAN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2-3 låtar föll mig i smaken bara tyvärr :/
Okej , du ville att jag skulle komentera Gillar din stil , men vissa litar gillade ja inte så mkt , kan bero på beatsen Men vissa låtar va helt underbara KEEP IT UPP FREDRIC
my man fredric :) kärlek till dina låtar dude :) ser fram emot materialet :) kommer lätt ha i min mp3 spelare iallafall :)
haha.. kommentering är valfritt såklart :) ba kul om folk lyssnar !! tack som fan alla !! smaken e som baken.. så e det :)
låter skyst som vanligt men det kännes som du har utevecklas genom att köra lite mer vartion på stilar och din rap kommer någon låte rikigt fet när det är klart ser fram imot slut reslutaet
Musikstudio pannrummet CR
yes djfatboy.. jag testar nytt hela tiden, boring å bara rappa roligare med utmaningar, vill testa nya grejer å det e kul som fan !!
Lyssnade på det nu och det låter helt okej, det var en del saker som inte matchade min baks smak, men det funkar ju ändå! Ska bli kul när hela kommer.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
nåååra låtar :D låter bra fan! duktigt bror.. ska bli kul o höra sen :D vem e snubben som sjunger med barnet? :O
www.magnusrytterstam.se
fett!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Jag längtar tills den kommer, för det var fett niice
Karlstad Finest
hmm, digga allt ! fy fan tight! ett minus på vissa beats, ungefär Dj khaled beate ,men de lät endå lite...hmm vet ej , men man bli nyfiken!hah keep it ! Peace
Peace out, get laid !<br><br>
detta kmr bli kul att tanka :D tycker det är kul att du gör så mycket musik..! och du utvecklas fortfarande! big up!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
låter riktigt bra detta komer tankas/köpas. frid
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Tack som fan alla :) kul att det diggich mange - Samuel Gajicki heter "snubben" & "barnet" heter Leo och är 9 år :) så grymma båda 2
Zelay - aa jag vet fan men den beaten e så in i helvete fet så vi va tvugna göra nåt på den :)
Riktigt skön låt! fårtsätt så här freddan!
Menar smakprov på skivan *** hahaha
haha :P Första låten man får höra av låter som en blandning av orup och JustD :) hahahha ^^
Signatur?
så jävla feet skiva de kommer att bli längtar tills du släpper den. alltid lika fett :D peace!
tack folk... Orup & Just D är mina idoler :) den släpps om 2-3 veckor..
.. ( tänker ) .. ( .. ) .. ( å tänker lite till ) (.. lalalaa ) .. ( *host , satte majs i halsen, spotta , brb ) .. ( å kom fram till ) :) haha. finns såå mycke att säga. Helt klart underbart som vanligt ! sjukt bra å grymt kul att höra när du experimenterar med din sköna röst å lyckas få det att låta riktigt bra. feta beats som alltid .,. som blir ännu bättre när freddan lägger på sina toner.. Härlig röst när du sjunger.. liiilla sångfåglen du blivit. såå kul ! : ) haha .va tvungen att lyssna på smakprovet flera gånger för de e gryyyymt. . verkar att vara riktigt sköna låtar du kommer ut med å ser fram emot när den släpps . å då ja självklart ska ladda skivan direkt ska puuuumpas högt i högtalarna . Yeah* som med allt annat från cheefen. ahah. ; ) nu blir de bara att vänta. . Ha de Underbart vännen.// Stooora kramar .. (( Laaamm is the shiit )) måste alltid påpekas. haha . ; )
hahahaha CHECK på dig emelie.. du e rolig du & snäll å söt å sånt där aa.. tack som fan kul att du tycker det !! FRÄTSCH / stay majsätare
Låter fan helt sjuktnice =) Man märker att du har talang i låtar med olika stilar, du lyckas i varje låt att överraska på något sätt. Det här kommer att diggas från många håll & kanter . Det som lyfter mycket är att du har dina djupa texter . Helt klockrent enligt mig . / fred & kärlek från väst .
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
tack som fan Nicho .. yeh jag ser det som det roliga med musiken att testa nya utmaningar "prova nya stilar" men ändå försöka ha sin style som en grundsten :) kul om jag lyckas... Check !! ;)
finns inte en snöboll i helvete att kapitel 3 kommer bli dålig! :D
http://www.myspace.com/micman123
grymt skönt, tror detta kmr bli riktgit fett, keep it up, längtar tills de kmr :)
uuuuuuuuuupp
www.magnusrytterstam.se
suttit å lyssnat på snippet om och om och om igen(och om igen ett par gånger till) och kommit fram till följande..: det låter fett som faan fredric :D du har gjort det igen din grymma jävel!! din röst är så underbar & feta beats som alltid, typ ungefär ALLT du gör är enligt mig är absolut värt att lyssna på 100ggr om(om inte mer) utan tvekan:D hahahah och helt sjuk låt 'bara masser utav rapp', du e så sjukt skön med dina stämmor åallt låter och är säkert helt enkelt underbart :D nu ska jag ge mig innan jag börjar babbla massa onödigt strunt som jag har en tendens att göra medans jag väntar på att mina skruviga snabbmakaroner ska laga sig själva! naae men,se till att få allt klart nuda lilla skumbjörn :) i'll be waiting pusspåpannan ;*
cheeeeeeeeea ;D
haha MicMan.. mysig förklaring :) tack skutte & mange för ner TACK sussi du e snäll ...frääätsch
Fredde du kan inte ha nått jobb hur fan hinner du med:P
ser fram emot grejerna, kvalite!
http://www.myspace.com/danokin<br>
mkt nice fredric
Ingen tar mig.
mkt nice , du är ju fan Bäst :) , pz ..
haha jag jobbar arslet av mig.. (när jag inte har semester) jag gör detta under lång period :) tack boys
goddamnit, det va inte nått kort snipp!!! det kommer att bli jävligt grymt gubben :D
AAOOW!
tack brur.. det tillkommer mer låtar oxå sen :) haha