tjena snorungar, och hej på dig med , fredric ! ;)
vissa av er (förmodligen bara de riktigt intelligenta och vackra) fattar varför jag inleder med en fras som kanske till en början ser lite otrevlig ut. ni som inte direkt får ett leende på era torra läppar (använd cerat för helvete) tänker säkert så här: "jaha, den där djävla mira lane kallar mig för snorunge bara för att hon vill få mig att känna mig sämre och på så sätt uppträda därefter". så är det verkligen inte! ska vi ta i hand...jo men kom igen? vi börjar om, ok? jag är ju trots allt en ganska snäll människa! OBS: jag sa GANSKA.
nämen hej!!! sitter ni där och ser söta ut? ah sluta, det är ni visste! jo det är ni visst! jo! jo! jo! men sluta för fan, håll käften och fatta att ni är söta! vaaa? skaaall JAAAG hålla käften!? nääää nu djäääävlar, nu blir jag FÖRBANNAD! om jag säger att ni är söta kan ni väl för fan hålla med om det istället för att säga emot!? är det det för mycket begärt!? är det? jaaaajaa, oookej. då fattar jag. ni är kaxiga? om det är något jag verkligen inte gillar, då är det söta människor som är kaxiga! ni har en djävla tur att ni dessutom har väldigt fina bröstvårtor, annars hade det blivit blodigt kan jag säga.
idag heter datumet 23:e augusti 2007. det är första och sista gången dagen heter så, ta vara på det faktumet och gör datumet värdigt att minnas!
förlåt, kom en aning bort ifrån ämnet. jag har blivit anklagad för det förr. men det är fan bara för att ni käftat så med mig och nu har jag totalt glömt bort vad jag skulle skriva, hoppas ni är nöjda med er själva och kan sova i alla fall hyfsat okej trots att ert samvete med största sannolikhet kommer käka er levande. men oroa er inte, jag förlåter er. och jag hoppas att ni ursäktar mig lekandes lite med era hjärnhalvor ibland. jag ville bara bevisa hur lätt det är att börja ta något för givet - en ytterst mänsklig egenskap. man märker oftast inte ens när man börjat göra det - det träder in som en kamouflagefärgad kameleont i Amazonas - genomskinligt och diskret. men frågan är om det verkligen fanns något ämne idag? jag anser inte alltid det nödvändigt. ibland så räcker det med att lätta sitt hjärta lite.
*funderar* ah men just ja...jo nu minns jag vad det var jag egentligen skulle skriva: WHOA ni är fan som tråkiga fiskpinnar på risgrynsgröten!!!!! MISSA inte den här skiten nu då, tyngre grejer än gilbert crapes fetta morsa fan. (btw, alla ni som inte sätt den filmen borde skämmas ) upp upp upp, NU NU NU!!!!!
och innan jag lämnar er för den här gång så vill jag passa på att utbringa en förförisk och väl ljummen skål för allas vårt bombnedslag fredric rytterstam. en av sveriges tyngre rappare.
och ta nu väl hand om er! jag menar alltså bokstavligt talat, ta väl hand om er. hand om er. jag kan nog inte säga det mycket tydligare. om ni inte tar väl hand om er själva så får väl jag helt enkelt göra det åt er. ta väl hand om er alltså, jag tror ni förstår vad jag menar. ta det lugnt i veckan och sådär menar jag givetvis, man behöver fan inte supa skallen av sig bara för att man inte har något bättre för sig! det kanske finns någon (jag) som vill ta väl hand om er, men hur skall man kunna göra det om vederbörande är för djävla packad?
/stark som ett spädbarn, :( .... uppkäftig som en tysk hora i hamburg!
ps. hahaha... fred din söta marshmallow...do it!
fast kalle anka har första tjiing u know ;) hahahaha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.