sådär skulle vilja ha lite mer känsla i det du gör.
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Delen mot fonke är tung. Rapmässigt kan ni ju båda två. Fonky fresh har ett soft laid-back röstläge och ett stabilt flow, men skriver dock rätt halvkasst (iallafall i de låtar jag hört.) Du flyter ganska spektakulärt bitvis, texten är snygg, rösten är aggro.. Jag tycker denna diss är värd att klassas en bit över fonke-nivå.
fett bra gjort sircuz :)!! diggas mycke pejjs
Lillastumpan da.
det var riktigt nice, synd att flowet sprack ibland, fet delivery och asgrym attityd på andra beatet roliga rader här och där.. nice låt iaf!
http://www.youtube.com/meeyeer/
Najjs =) Peyys n love t Sir-cuz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mja, den dög. Stör mig dock på alla som snackar om att slåss, och våld och grejjer, då 50% som snackar om det förmodligen inte skulle våga röra en fena irl, kul dock att ni leker på Internet. Gör upp IRL istället nu, är det inte dags? Ja menar, haha, snacka inte om att fimpa i ögat hit och dit, herregud.
Fyfan va fonky blev krossad =) REDIGT Nice maan, längtar efter fonkys svar.
Ingen tar mig.
Saken är den att de här gör du riktigt bra, vet inte bakgrundmässiga delar mer en de du skriver i din presentation av låten. aaah många har dissat fonky genom tiderna men ah de här nog de bästa jag hört genom tiderna med.ditt flyt; riktigt fiint gilalr de som fan du gungar lungt och du kan helt övertygande köra snabbt med. riktigt bra mannen.text; riktigt fiiin text du får till en hel del bra grejjer som slår på jävligt bra som jag sa högre upp den bästa dissen mot fonky i historien och aaah även den bästa texten.där jag tycker de brister är mixningen vilket gör halva låten enligt mig. vi får se om de blir svar hade vart kul om de blir lite battle nu !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Tung!! Skön refräng, bra beats.. var dock lite svårt att höra när du körde snabbt. Och kvalitén var inte den bästa. Men fet hur som helst ;)
// haji teh biato \\ "guns don't kill people.. stupid mothafuckas with guns kill people"
HAHA venne om ja ska skratta lr gråta pojjk^^ beat suger , din röst låter totalt förjävligt , förstår inte hur man kan tycka att den va tung^^ fonky , karlvandal och silver va bättre^^ denna söööög !
Reffen e groooovt sköön, och rappen flyter på bra.
de första beatet skulle du kört på hela vä'gen :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
denna var fet, diggar som fan asså ;P
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
haha shiit de va ju itne äns bra DnS låten hahaha fonkt karl o silver skulle säga sönder er alla om dom var ensam
HAHAAHAH serii ^^ den va rikigt kass:D . fonky, karl o silver äger er^^ haha ^^ ja venne om man ska börja skratta lr gråta åt dej :D
Såå.. fonky blir det ett svar eller?
sirc, låten är riktigt fet! Håller med giggen att det är den tyngsta mot matte... riktigt bra gjort, dock blev jag jävligt besviken på mixningen :/
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
0570Crew Det är inte Perfektions beef! Han var med för att han hade tråkigt, inget annat. Sircuz blev arg för att någon såpass känd var med på en låt där de sa fittiga saker om Sircuz pappa. Men det är inte P's beef så ni behöver in ens bry er om att fråga om han ska svara.
Wazaaaa
0570Crew Jag leker ingenting. Fonky har själv sagt att det inte var hans beef. Han sa att han inte hade något med det att göra, utan bara hade tråkigt. Dessutom har jag också sagt längre upp i tråden att det känns som att Sircuz skulle kunna ta Perfektion. Som du ser är det redan många som frågat Fonky om han ska svara... Tror knappast han skulle svara på en diss bara för att andra vill det. Sedan är det lite småskoj att folk alltid ska konstantera "P15", "P14" och sånt... Men nu gör vi inte denna tråden till en chatt.
Wazaaaa
Uppskattar om ni bara håller er till låten o skippar snacket runt om den päjs
nått så tight alltså. Ingen kompis propps david. men det här var sjukt tungt. Du flyter som bara den. i mina ögon har du bevisat att du verkligen kan. Hoppas någon svarar :) men dem är uppätna!
who´s side is god really on?
Sircuz, sin reff den va soft haha :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
tack boys ..
robert jag trodde jag hadde bevisat det redan ;)
de va lite skoj =)
- 654 -
dekan var riktigt tajt! asgrymt! reffen var schööön! markus lägger det bästa han någonsin gjort nice jobbat mayn, enis.. wow
http://www.youtube.com/meeyeer/
Graffare
2007-08-17 00:33
luktar att hela låten är riktad mot fonky... refrängen säger det, eller? beatet var bra, flowet hyfsat
http://metafourhiphop.com/
godlovesugly du kanske inte la märke till det men jag använde 2 beats och reffen på det första beatet ja det stämmer att den är riktat mot fonky..
SDS__PMU P77 Vad fan hade du i svenska egentligen? F.ö. ganska tung låt, men om Fonky av någon anledning bestämmer sig för att svara så tar han dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahahahah sircuz DAMN du fuckade han main hahahahaha shit dog av skratt nästan hela texten big up! Peyz
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.
Moderator
2007-08-17 20:11
Inlägg som "upp", "haha" och inlägg som inte hör till ämnet blir borttagna. Och nej, det är inte för att detta är en tråd med en diss till mig i utan det är för att hälften dom senaste inläggen innehöll inte något mer än "upp", vill du ha en tråd med kommentarer i eller vill du ha en tråd med massa onödiga inlägg? Just doin my job, klagomål? Skicka ett PM!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
jag har rensat tråden på allt tjaffs och inlägg med "stora bokstäver/fet stilade text. om nu ni har nånting otalt med varrandra så tar det i gästboken, fordsätter allt tjaffs i tråden så kommer den låsas.Regler - 8 - Ifrågasätt inte i tråden om ditt inlägg rensats bort! Om en moderator eller admin rensat bort inlägg som du postat, så låt bli att kommentera din åsikt på detta i den aktuella tråden. så nu vet alla vad som gäller:) /Dansk_BB
bara jag som tkr denna killen låter lite som hubler ? :P annars va de en rätt fett soft låt faktiskt : )
Make love not war
zorzes P2 fan heller att jag gör
håller med zorzes P2 lite grann.
Ät mig.
tung faktiskt.. gillade inte sista beatet å versen så mycket men resten var fett.
låten är riktigt tung sheeeeeeeeeet , nästan det galnaste jag hört med dig yao ! men skippa snacket att du inte gör det för hype ? :P han lägger en reff och får 2 verser + reff tillbaka. aja låten var bra SÖRRRRCUUUUUUUUUZZZZ PS.Snabba dig med skivan ;)
richyrich bitch !
Första delen är ju riktigt nice men efter beatbytet blir det allt annat än bra. Orkar inte lägga mig i nån vinst hit eller dit. Det var roliga rader och soft flow.
Jao dt här var ganska tajt :D Tyckte mixningen var kass , men du har helt ok flow , Texten var faktisgt tung , keep on Peyyz !
S-s-S-sHineybWooooI
vadå jävla dvärg fonky är knappt synlig jag sätter en femma på att b raz tar dej i armbrytning
orkar inte läsa tråden.. men haha, vafan detta var fan tight, det tänker jag inte smyga under mattan, trodde det skulle va nå jävla skit som det brukar vara, eller nå hype försök.. men detta var helt klart bästa dissen mot fonky jag hört iaf.. synd på den dova mixningen..
work some magic
Bara så att ni vet så har Sircuz också gjort låtar om sin morfar....
www.myspace.com/abbeman<br>
Nehe? Vad kan man dissa sin morfar för? Att han födde hans morsa?
Ojj, det där lät ju ändå inte helt rätt kom jag på nu.