asma tog denna! men.. sjyst flyt hyffsad text playat beat :/
o just de.. du är jävligt äcklig också.
dannne : igentligen inte för att desto mer tid du lägger på en låt desto bättre bör den bli ! eller är jag helt ute och cyklar ? :) props till elegant !
väldigt inte bra, du skulle nog jobbat mer med texten. asma tar detta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej, först vill jag bara säga att din låt är 1:40 min medans asmas är 4:01, så att du svarade på 24 timmar var väll ganska onödigt att säga. Annars tycker jag att ni båda gör två bra låtar som håller hyffsat hög standard. Måste säga att jag var förvånad över att du kunde hålla samma klass som honom! Upp!
Charlie Hell...
Dock så kickar asma bara diss mot elegant i 1:10 ... så väldigt dumt sagt Charlie H
Det var snyggt lagt men battletexten håller inte.. inte alls..
facebook.com/idiomatisk - fan page
ofta man tar tid :D
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Du har bajtat självaste Eminem på dom sista raderna. 8 Mile.
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
haha nja.. du flowar ju inte snyggt, fick till nån line här och där.. men asma käkade dig!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Hur kan det där tagit 24 timmar att skriva? Det var ju dåligt, risiga punches o rim. Du kanske flowade bra, men kom igen.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Sugig imitation i början.Beatet har jag hört för många gånger.Texten var väl sådär, och rimmen var simpla... Otroligt dåligt outro . Asma var lite, nej mycket bättre ... Men jag kan säga att det var något av det bästa jag hört med dig. Men det betyder inte mycket...Hej!
fan vad skön låt :D du ägede verkligen astma. mycket bättre och sköna rader på kort tid ;)
inte hört asmas diss och vill inte göra de heller faktiskt.. men denna låter vart helt okej, bästa jag hört dej lagt, men texten kändes sådär fanns några riktigt bra rader jag skratta åt men även en hel del mycket sämre rader.. men som helhet va låten helt okej, ganska soft!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min text är klar och jag har valt beat, spelar in första imorgon bitti. fuck elegant! :)
Gratz -asma , alla vet att du är sämre ändå
Asma tar detta lätt!!!! skaffa lite bättre beat jävla turkrulle
Who´s your daddy?
Elegant du lägger det jävligt skönt här! Diggar dig i andra låtar! Feta rim och det vart skönt.. Bra flow. och outrot kanske var lite hårt men.. =P ähh fuck that det var cleant! bra! pz.
<3 jackelicious. eat yellow snow..it might be beer! =)
värt att ens svara ..utan tvekan tar asma det här det är bara o svälja o ta det som en man
Frutte, ge kritik på låten ist för att bedöma vem som vann bara.. Låten var bra, men vissa tkr att asmas var bättre. Ge kritik OCKSÅ, bara ett tips.. pz!
<3 jackelicious. eat yellow snow..it might be beer! =)
jag är inte ensam på den ...men tänk efter så äre kritik på ett annat sätt
vikt ;D är du hatare? elr hatarens hatare?
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
Du använder ett väldigt played out beat när det gäller diss/battle beats medans asma hittade ett grymt beat som han körde på. Samt tycker jag det bara är löjligt att du försöker ta honom med att göra låten snabbare än han. Tiden avgör inte vinnaren det gör fårtfarande skillsen och kvaliten på låten. Tycker inte du fick till nån rad som träffade in ordentligt. I dissar ska raderna svida eller skrattas åt men du fick inte till något av dessa. Doc har du en helt ok röst, om det blir råd ta tid på dig istället och gör en ordentlig låt så kanske du har en changs men denna ronden var en lätt seger för asma.
Håller faktiskt med Jeffi P2 Men låten var grym endå, gillar den :)
-§ '_' § ( . )( . )
Vikt : haha, men man bedömmer inte en låt efter hur lång tid man har gjort den på, det är ju själva låten som man bedömmer så tiden har ju ingen som helst betydelse.
Asma tog hem detta utan större ansträngning känns det som.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
elegant du lägger det överaskat tuingt alltså blev förvånad tycker du och asma ligger på samma nivå hoppas på fler ronder. peace!
Asma vann detta asså.
mrykw - no shit
jag gillade faktiskt ditt flow, texten var rätt hyfsad men jag tror faktiskt jag skrattade mer åt Asmas Asma tog det här, sorry
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Diggar tyvär inte alls din grejj. Asma tog hem det här utan ansträngning som nån annan sa.
where my smokers at?
tycker inte om den något vidare! asma plocka hem de rätt lätt!
Hatar asma av hela mitt hjärta, men tyvär så våldtog asma dig grabben! min diss kommer i helgen ja jobbar nu konstiga tider 4 till 12 så ja hinner inte i vekan!
haha, elegant har ingen chans, har sett nya dissen från asma.. get ready for a smackdown, bwoi ! ;) hahahahaha..
http://www.myspace.com/daaddict
synd att beatet va värdelöst :( Hade beatet varigt fetare och du haft mer tryck i rösten hade du tagit hem det, men måste säga att asmas text och delivery va fetare tyvär! men lätt det bästa jag hört med dig =)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Elegant tog det utan problem! och självklart så spelar tiden roll! och man påstår något annat så ljuger man så hårt att golvet steks
asmaäter dig som frukostkex
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
hanan. hur vet du att elegant talar sanning om tiden på texten osv då?
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
tyvärr, detta är asmas asså. ingen snack om saken !
ROUSU
Denna va bra , men asma tog dig , men denna va soft ! : )
soundcloud.com/jerrones
Inte ens nära, du skulle nog ha skrivit en vecka du också istället för att spela sympati kortet "jag har baaaara skrivit i 24 timmar". ja, och kvallen blev därefter. Asma vinner, you aint even close.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Det här dög inte mot asma, han är bättre på allt. Men det är ingen dålig låt.
Producent
2007-08-14 16:48
Detta var nice, men asmas var bättre
Lil_H..
vad är det för beat? beatet var soft iaf. den var okej för att vara whoa.
killen skrev 20 rader på 7 dagar jag skrev jag skrev mer under 24 timmar.., ha det bra! -Då säger jah att jah hellre väntar en vecka, än att lyssna på 24 timmars skriven skit text. Men den var rätt bra, men tog inte asma
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
faktiskt lunch time// käkar rappars nu förtiden med bara punchlines -HAHA måste bara kommentera, skriv bättre text, framför den bättre. innan du dizzar,ai?... FAtta inte dizzen i den raden ett dugg.
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Vikt P18 - "Dock så kickar asma bara diss mot elegant i 1:10 ..." Vad jiddrar du om? Du är väldigt ointelligent va?
Charlie Hell...
det e bra du lägger in fel text XD MEN DETTA VAR SJUKT FETT ELEGANGT! ::D:D:D