asmas var skönare . men den här va din fetaste ja hört
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Raden punchline och lunchtime har du bajtat från märta. :), annars försöker du låta som en blatte eller så är du det, vet inte riktigt. Asma tar det här.
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
Asmas var fetare än denna :/
Elegant borde faktiskt inte dissa Elegant borde faktiskt baka pizza njaa tyvärr du blev smiskad i denna battle
http://www.herrbitter.blogg.se/
punchline, lunchtime-raden sög, och dräför onödig o baita, som jag verkligenverkligen tvivlar på att han gjorde.
jag har absolut inte baitat ngn så kallad märta.., ska jag baita då baitar jag ngt som asma gjorde på sin nya diss
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
elegant tog han
Graffiti Cant Be Stopped
vafan e detta gå hem o lägg dej tror du verkligen du har en chans mot asma ? killen käkar dej som inget peyys öva mer
S-s-S-sHineybWooooI
haha elegant, i rest my case. jag tycker att jag har mer än bevisat för dig att jag är mer ''fresh'' än du dels för att: 1. du erkände det själv på msn igår. 2. folk säger att detta är det bästa du presterat men att jag är bättre. ha en fet rap karriär osv. hej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker att ingen av dissarna va direkt bra :S men får ja välja så tar asma dig
Ganska värdelöst faktiskt, inget vidare flyt heller, och raderna ska vi inte tala om. Outrogrejen kändes bara tröttsam
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asma tog det här, läste bara din text.. den va nästintill värdelös fanns endel okej rader men inget som höjde ögonbrynet direkt.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
OM du ska dizza asma tkr jag att du ska hålla på med din text i ett år kanske du nästan kmr knäcka han med nån mening.. inge bra alls amsa har redan vunnit. moget att nämna hans syster:S
detta är inte min tråd, men tack till alla som diggar & tror på mig. one
klart asma vinner, med sinna dagisrimm wtf d00d
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
asma vinner inte detta tycker jag ;o elegant is the man
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
haha.fan vad fet denna va!
Snäppet bättre än s. s.
låt mig se hmm du är tjock och kallas astma// det ända kan vara bra på är att få en hiss att fastna// hahaha fick mig att skratta, kan inte säga vem som vann, tycker båda var lika bra :)
mannen d spelar ingen roll hur snabbt dus kriver din dizz! du spelar roll om du göre bättre! Hatar att samma skratta kmr hela jävla tiden stör mej! Diggade inte dina rader så mkt! Inget som aj tkr om här! sry!
hatar oxå skrattaet som kommer titt som tatt
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
asmas diss fick mig att flabba.. han hade bättre punches hahha
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
du knäcker asma hur lätt som helst
låt mig se hmm du är tjock och kallas astma// det ända kan vara bra på är att få en hiss att fastna/ lite väl krystad rad, annars är den väl helt okey.. men tycker att asma har det här,,
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Mannen asma knulla dej! :D
Men va fan! Asmas första diss då? Jag hittar den inte...Gief den. Hörde den andra och den sågade elegant =)
Remember remember. öhh?
Att jämnföra tiden är väl bara löjligt, tvekar ganska starkt på att astma satt i 7 dygn och skrev sin text osv. Att du svarar snabbt bevisar väl i stort sätt bara att du har brist på andra sysslor :P Visst är det lite småroliga rader och detta är den första låten jag hör med dig som jag inte stör mig på ditt flow och röst. Så visst är det inte illa, har inte hört Asmas så tänker inte säga vem som "vann" Men henka kan ta ur sin TP kabel och stoppa upp den nånstans där solen inte lyser så slipper vi honom på whoa...
Jag tycker att Asma knäckte dig ! ;D
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
NIIICE! du krossar HAN!
Go Hard or Go Home!
HAHA, fett grymm faktiskt :D
Bort med det fula garvet. Förövrigt bra, men asma's diss slaktade. Mkt bättre än hans andra dissar mot kaggen.
Ät mig.
Elegant P18 är man keffare än keffast så ska man inte utala sig om andra... inte förän man äger den man snackar om så ska man ha åsikt varför säger du då att asma är keff & att alla hatar han? pfft
aaaaaaabow fett
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
Du vann asma helt klart, asma är helt jävla keff.
Haha, Elegant ägde Asma grymt lätt! Fett fett fett!
Seriöst! Du suger som fan! :S Asma bajsar på din feta näsa!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Yeap asma var bättre.. o du har fetare näsa en yoshi så d e lungt fan..
mrykw - no shit
ypppppppppp
jaaaaaaaaaaaaw
Du tycker att han la de bättre för du inte gillar skånska! Din jävla nörd! Du kan inte bakka en låt för att den inte e skånsk! Jävla Low Life!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Haha, ännu mer pinsamt är ju att du skrev i tråden: " killen skrev 20 rader på 7 dagar jag skrev jag skrev mer under 24 timmar.., ha det bra!" HAHAHA, lögner rakt igenom.
hahah 7 dagar och 24 timmar, Kolla skillnaden oxå , du suger mannen
Bjud förfan inte upp till dans om du inte kan dansa.
du knäckte asma, va inte stolt över det, de gör vem som helst. soft låt förövriiigt >;>;>
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
Ush tyckte du förstörde hela låten med det där fucktupp snacket i slutet skääms
asså bara för att man svarar efter en vecka betyder de inte att man suttit i en vecka o skrivit och spelat in,han kan ju gjort allting på 7e dagen!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
kan ni låta tråden dö tack! va inte så jävla gamel modiga av er! det är väl inte så svårt o bara släppa det gamla o gå vidare?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape