rappare/tattare är mg´s rim, tkr fan han får patent på de.. har hört dig använda de ett X antal ggr :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Storhets kommer vinna tror jag ! Galen attityd :)
kval är kval och rond 1 är rond 1 kval är skryt om sig själv, rond 1 är dissa motståndaren. omöjligt att förutspå..
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Bobito vs Phase1 Estet vs Jimmie Dabbe vs Mfs Freedawg vs Gyllander Kaggen vs Hubler (onödigt jämnt) Toppen vs Kriss Storhets vs OsleppMG vs Ph
www.myspace.com/danielbylund
ah, hejja hejja kaggen! (:
Hur mycke knark har du knarkat idag
toppen är ju bara så jävla skön asså :D din sång knäcker man + feta rader i din vers.. klockren :D
Bobito vs Phase1 Ingen battle man väntar på asså, tyckte Bobito´s engelska inte var någon höjdare medans Phase1 bidrag inte var någon höjdare, Tror ändå att om Phase1 kan göra bidraget något fetare än kvalet så tar han det. Estet vs JimmieEstet kör på bra med nice text som rullar fram över beatet med stundvis lite roliga rader. Jimmie rätt okey men har ändå inte dom skillsen med text som Estet har, Jimmie har en klar chans med Estet tar det nog. Dabbe vs MfsAsså det är svårt, tror många underskattar Dabbe ändå? Dabbe kör en stil som ingen annan ett bevis på nyskapande, rätt kul för man vet aldrig vad som skall komma, nice flyt, helt okey text. Mfs har skills för att ta det här, men kvalet var lite halvtrist, man har hört det förut, men man vet ju vad han kan. Jag tror ändå på Dabbe, för jag vet vad han kan. Roligaste battlen att höra, kommer bli jämnt! Fredawg vs Gyllander Fredawg endel roliga rader, flytet rätt okey. Gyllander, nice okey flyt, du lägger det nice, Gyllander har bättre skills och han tar det. Kaggen vs HublerKaggen kör som vanligt med sina tunga rader och hans tunga röst, kul att höra, MEN man har hört detta förut, det är alltid samma stil på samma stil av beats, skulle vart kul att höra ngt nytt i denna ronden. Hubler har ju det som krävs för att gå långt i denna tävlingen, det blir en jämn battle. Jag bara gissar på Kaggen. Toppen vs KrissToppen, lägger det överfett och kommer ha eller kommer iaf vara nära en finalplats, lyssnat lite på bidraget och tror att man diggar det som fan pga du har Afasis beat, hans flyt och har kopierat hans låt. Men du gör det överfett och värd en finalplats. Gillar inte Kriss stil, det e lite för stressat o vissa ord är rätt krysstade, endel rader e okey. Toppen tar det lätt. Storhets vs OlseppStorhets skön stil som vanligt, sköna rim. Olsepp skön men har inte dom skillsen att vinna över Storhets. MG vs Ph Mg helt okey, flyt, okey text. Ph nice nice, flyt o allt va nice o mixningen okey... Kul att höra dig i battle. Ph tar denna.
Volym Entertainment <br>
Producent
2007-08-16 12:03
Hubler eller Toppen kmr gå till Final, om inte dom möter varandra i i semi final ir ngt.
Lil_H..
tack till dom 2 av 20 som tror på mig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skönt ljud phase1 hade , hahaha.. brukar det inte vara så att man ska ha bra kvalité på låtarna med? Många som hade halvdant ljud.. :/
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Vore kanon om ni kunde slänga upp en rar fil med alla låtar också så man slipper trycka så jävla mkt:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toppen och stohets i finalen, storhet vinner.
jag diggar dabbe, hoppas på dig! ;)
Bara tilläga så kör toppen på Snook - ammunition (Instrumental) , och gör det väldigt bra, tung mix du har kirrat också...lust att skicka instru?
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Så här ser Rond1 ut: Bobito vs Phase1 Två helt olika stilar hära, skillnaden är att jag vet att Phase behärskar båda. Blir en tung match, men Phase tar det i slut ändan.Estet vs Jimmie Som det ser ut så plockar Estet denna, men jag tror jimmie kan överaska...Blir kul att höra!Dabbe vs Mfs Jävligt gjämt, men Dabbe har nog just den dära sista raden som gör så att han vinner...Detta blir kul med.Fredawg vs Gyllander Fredawg, har den där battle känslan jag inte hör hos Gyllander i kvalet annars är det gjämt... ah visst kanske för att gyllander kör lite storytelling men thats your lost.Kaggen vs Hubler Kommer ihåg när jag höll TagTeam 06 , Kaggen överaskade alla i kvalet och gick nästan hela vägen, men du har slutat överaska och istället blivit monoton. Hubler vet nog hur han ska plocka detta. Toppen vs Kriss Toppen går nog hela vägen till sista ronden.Storhets vs Olsepp Olsepp låter bra, men Storhets har varit med alldeles för länge för att torska rond ett mot en newcomer..MG vs Ph MG är snäppet vassare här, så han plockar nog detta... Sålänge han inte underskattar....för Ph kommer nog att överaska.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
GO MG, THE MAD BATTLE KING ! :)
Är det bara jag som tycker Jimmie låter som Nicko MacFish?
Charlie Hell...
Tycker att de enda som är storfavoriter i sina ronder är Storhets, MG.
Charlie Hell...
Bobito vs
Phase1 Estet vs Jimmie
Dabbe vs
Mfs Freedawg vs
Gyllander Kaggen vs
Hubler Toppen vs Kriss
Storhets vs Oslepp
MG vs
Ph
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.
Bobitos kvalbidrag: Det va väl okej, inget som jag gillade engelska uttalet måste förbättras låter lite överdrivet på nåt sätt. Beatet va sådär. Phase1s kvalbidrag: Beatet e hyffsat tungt! Du levererar riktigt bra i denna faktiskt. Inte jättebra men helt okej i helhet. Battlen: Phase1 Jag måste skriva Phase1 som min favorit om man dömer efter kvalbidraget. Engelskan slår det avgörande här. ------------------------------------------------------------Estets kvalbidrag: Riktigt nice kvalbidrag! Nice intro, gillar flowet och texten!Jimmies kvalbidrag: Det här är bra, kommer in med två riktigt bra öppningsrader. Och fortsätter leverera tiden ut. Battlen: Estet Sätter en svag chansning på att Estet vinner av kvalbidraget at döma men det känns som att Jimmie också kan ta det. -------------------------------------------------------------Dabbes kvalbidrag: Nja inledningen diggar jag inte, och inte resten heller. Saknar den här riktigt battle stämningen i låten..Mfs kvalbidrag: Helt okej, flowet e la sådär roligt att lyssna på men texten håller desto högre klass. Battlen: Mfs Av kvalbidragen att döma så ska det här inte vara någon match för Mfs, tycker Dabbe måste höja sig ett par snäpp för att klara det här.... ---------------------------------------------------------------Fredawgs kvalbidrag: Nää detta låter inte bra i mina öron.. Beatet va dåligt, texten inte nåt jag höjde ögonbrynen..Gyllanders kvalbidrag: Jadu, som sagt det "roligaste av de jag hittils lyssnat på. Men inget mer än så.. Battlen: Gyllander Så länge du inte skojjar bort det här, såtycker jag segern är ganska given för dig Gyllander.. -------------------------------------------------------------------Kaggens kvalbidrag: Nice intro/outro skulle vart roligare och höra med annat flow, men dissarna gör så att det blir riktigt nice ändå.Hublers kvalbidrag: Helt okej men hade förväntat mig mer av dig, bara hoppas att det kommer i rond1. Battlen: Kaggen Måste säga att det här va svåraste battlen att försöka gissa segraren. Men om man dömer efter kvalbidraget så är Kaggen ett nummer större här. -----------------------------------------------------------------------Toppens kvalbidrag: Nice inledning, diggade de första raderna riktigt mycket av någon anledning. Kriss kvalbidrag: Beatet diggas inte, röstläget är inge vidare. Tråkig text och så kommer de där personliga dissarna igen samma sak i CB kval, Diggas inte. Battlen: Toppen Kriss är för mycket "bergochdalbana" antingen ruskigt dåligt eller riktigt bra, men kvalet va sådär och det är därifrån jag dömer. -----------------------------------------------------------------------Storhets kvalbidrag: Riktigt nice! Fyfan jävla nice! Behöver inte säga nåt mer!Olsepps kvalbidrag: Detta va också nice! Beatet är brutalt!! Battlen: Storhets Känns ändå som att Olsepp kan överraska i denna men just nu är Storhets favoriten. ------------------------------------------------------------------------MGs kvalbidrag: Tungt! Flowet är stört nice!Phs kvalbidrag: Va väl okej, men inget som diggades överdrivet mycket, Ljudet ? -inte roligt att lyssna på. Battlen: MG Nja detta tror/tycker jag MG ska klara av. Men är positiv mot överraskningar : ) Det va allt från mig!From Seban, 16/8-07
http://www.herrbitter.blogg.se/
soundcloud.com/brormusk/sets
Toppens bidrag var döden.
Olsepp låter fett mycket som Quicksilver, påstår någon att det är han så tror jag dem.
Ville se Raymo på listan. Asma också men vet inte om han skickade in. Heja Hubler!
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Vill att Kaggen vinner han var ju BÄST av allla
Hubler eller estet!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Olsepp tar hem vinsten till pappa. Puss bögar.
Varför tippar folk emot Gyllander? Killen är ju helt tokigt bra!
Charlie Hell...
Toppen Storhets MG nån av dom kommer vinna, tror framförallt på storhets. big up!
Storhets är fucking överfet. Tror på dig.
Toppen, muahaha... du kommer vinna ^.^ Synd att Hubben å Kaggen möter varandra så tidigt... ;/ (Tror dock Kaggen vinner)
Bobito vs Phase1 Estet vs Jimmie Dabbe vs Mfs Fredawg vs GyllanderKaggen vs Hubler Toppen vs Kriss Storhets vs OlseppMG vs Ph
gyllander hoppas jag vinner
http://www.stanislav.nu
Upp med handen för Kaggen !!
Steffe Mannen!!
Fett svårt o säga vem som kommer att vinna, alla är fett sköna.. MÅ BÄSTE MAN VINNA
-§ '_' § ( . )( . )
och vem är oslepp? vart kan man höra mera av honom?
Kaggen, toppen, storhets & Dabbe kommer alla komma långt, om lottningen vill väl så är det dom i semi Hoppas på my man Dabbe som är den med mest utvecklad teknik i både rap & lyric, & mest orginel, Men så tror jag på kaggen, för han har allt som gäller i battle, riktigt roliga punches och hård röst! Men dock så är storhets & Toppen dom bästa rapparna, så det blir jämnt Aja såhär tycker jag iallafall
2 PJÄSER
Bobito vs Phase1Estet vs Jimmie Dabbe vs Mfs Fredawg vs Gyllander Kaggen vs HublerToppen vs Kriss Storhets vs Olsepp MG vs Ph
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
Ingen kommer vinna denna tävling för det blir 2 bidrag i finalen som antingen är typ en sekund för lång lr en för kort kanske bara w.o också.. detta för att dom som möter varann vill skojja till det o dela segern.. och den ena är nöjdare än den andra.. för alla vet att den ena av dom är den klart bästa..!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
andiii: det är jag som är olsepp. du kan kolla min myspace: www.myspace.com/olsepp bara en låt uppe nu som har kasst ljud tyvärr men det kommer upp mycket ny skit snart
www.myspace.com/olseppgbg
Moderator
2007-08-17 18:47
kokkuli P21 På min dator är Toppens kvalbidrag exakt 1 minut långt, dvs 60 sekunder.
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Ph var fett ball! aldrig hört innan... Hubler visar skillsen!
http://www.myspace.com/akinonline
olsepp är riktigt stygg!!
Producent
2007-08-17 21:34
Bobito vs Phase1 Svårtippat, ganska så jämt men Phase1 vinner på sin sköna röst! Estet vs JimmieEstet tar detta utan större problem! Dabbe vs Mfs Mfs är snäppet vassare! Fredawg vs Gyllander Hm, detta tar Gyllander även om jag inte gillar dig så mycket i skryt-/diss-/battlelåtar! Kaggen vs Hubler Blev lite besviken på Kaggen och Hubler överraskade, jag tror tyvärr att Kaggen kommer gå vidare men min röst går på Hubler! Toppen vs KrissMåste säga att Kriss hade skönast rader av alla, synd att han fick möta Toppen bara. Inte mycket att snacka om! Storhets vs OlseppOlsepp var OK men Storhets knäcker honom! MG vs PhGillade inte MG särkilt mycket men eftersom jag redan glömt hur Ph lät och tagit bort låten så röstar jag på MG!
Håller med. Bobito var helt klart bättre än Phase !
"Jestem skazany na sukces "
Ph's låtar utanför detta är ju så sjukt feta. Dock är kvalbidraget fett nice också.
Lookin at you through the glass..
roligaste kmr va kaggen mot hubler ; D
Make love not war
Kaggen låter som alltid. (Inget positivt menat).
Kaggen, storhets eller Kriss!! yeye