DAVd - varför skulle jag det? battle går väl ut på att dissrespektera varandra? och sen snacka om mig? mannen, hur söt är du? haha, sett en musikvideo på dig och tänkte - inte ens hans egna mamma skulle vara stolt över den där looken! sånna som du ska inte snacka.. roligt att läsa att de finsn några som tror på mig. hoppas även dommarna gör det :) Fred.
det finns ingen som tror på dig kriss, barn kanske.
hmm tycker också kriss tar toppen.. toppens lät för fjantigt.
Get MAD and change
asså vad tror folk om kriss egentligen ? , förstår inte .. toppen' spikat! , på den seriöst .. :) Pussas!<3
97's Records ! .
seriöst. bedömningarna? :O högst upp står det "imorrn eller på fredag" antar att ni menade torsdag med "imorrn" kriss sluta lek
visst är det fredag idag ? seriöst, ta det lite lungt nu. detta är storhetsvansinne.
Aja, man får hoppas att det är uppe ikväll :)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
japp, troligtvis, eftersom det står "imorgon(torsdag) eller fredag" .
kriss plockar toppen, no dobut. det hör ni väl? shiiet.
Hur fan kan folk tycka att kriss va tung? shit, fan händer med whoa?
Noice - vem lämnade WO ? så tyst. chilla.på.den - ja hur fan kan dom ? undra.. jag undra med vafan händer med whoa.. haha, stukad i skallen.
Va faaan händer på denna jävla sida, alla snackar skit om varandra, han är kass, han knäcker han blablablalba.. Fan sluta nu för faan, låt den personen gör det han tror på.. sluta hata varandra.
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
eddy - jag hatar ingen :) finns bara folk som har för höga tankar om sig själv.noice - har du inget att komma med själv så ska du enbart hålla käften :) .. palla dig mera.. puss.
Hur kan ni tro på mg framför ph, haha helt sjukt ju! Mg låter som han sitter och bajsar medan ph lägger roliga punchlines på battlevis! Ph och olsepp final!
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
Moderator
2007-08-24 18:51
Som det ligger till nu har 4 domare röstat och den 5e har ej varit online på 2-3 dagar så vi får försöka hitta en ersättare snarast!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Moderator
2007-08-24 19:20
Okej, vi har lite problemas... För tillfället går det alltså inte att editera trådar och eftersom vi bara får ha en "stickytråd" åt gången så kan jag inte ta bort den här tråden för att lägga upp en ny med röster osv...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Instämmer med de som har någon form av hörsel, Kriss är dålig, åtminstone i denna rond. Vinner tävlingen gör MG eller Toppen, helt klart. Tycker det är kul att Olsepp får en chans till genom Storhets W.O. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nyvaken och småtjurig satte man sig ned och började lyssna på bidragen ett efter ett och det var bättre än förväntat faktiskt. Hög standard på alltihop, det här kommer att bli ett intressant race!
Yeah, you know..
Blev besviken på kaggen och imponerad av toppen..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Kan ingen länka ALLA rond 1 låtar i ett zip format ?. Känns lättare att hålla reda på tävlingen osv då. jobbigt att sitta o tanka låt för låt!!
www.Myspace.com/Danilbeats
ville höra mer av MG asså, hans rond1 var juh schöööön! bra att kriss vann rond1 va ja tkr.. inge illa ment ellr nått men ja tycker nästan toppen skrek :/
Gyllander har den skönate flowet av alla enligt mig, Men rimmen finns inte där som storhets etc,291 out
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
Gyllander har den skönate flowet av alla enligt mig, Men rimmen finns inte där som storhets etc,291 out
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare