jag får tydligen inte skriva vad jag tycker utan att det tas bort härifrån? idioter, säkert coffes fel. nu när jag inte är med, kanske tävlingen blir mer spännande, ja ni får se det så :) att kriss kvalade in och att folk säger på riktigt att hans rond 1 bidrag är bra är så skrämmande så jag vet inte vad jag ska ta mig till, toppen eller my man MG vinner allting, annars är det ngt fel. vad har hänt med fredawg? om du är samma dude som körde med tex riotstarters för några år sedan så har du blivit helt ulla?
haha estet aka giganten im lovin it! haha
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Daaaamn , toppen o kriss , kan bli svårt asså .. shjit grymt tunga båda två :D
http://www.myspace.com/aiinac
nej jimmie va riktigt skön faktisk diggar honom snäll kille :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Kaggen vs hubler
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
bobbito, är du efterbliven eller någonting? det står klart att bidraget ska vara prick 60sec, alla andra rappare har fattat det förutom dig. -Vart är storhets bidrag?
Bobitch aka bobito borde bli diskad hans låt är 59 sekunder! den skulle vara 60 sek. Sen har killen ett intro på 20 sek han inte säger ett skit fucling retard! phase1 gjorde bra ifrån sig.
don't be mad, im just tellin the truth
Noice P21 ja det är jag, presterar alltid dåligt under tidspress =/
jaoel är ju idiotiskt att den måste vara EXAKT 60 sekunder, orka bry sig om 1-2 sekunder...
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
tråkiga bidrag i rond1, bara toppen som var bra..
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Mg fy fan va skönt diggas men vart tog kepsen vägen ??
peace!
på min winamp playlist står de att bobitos låt är 59 sek :P
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
Skivsamlare
2007-08-23 13:39
http://www.soundcloud.com/adamkross
lika förvånad som alla andra, hann kepsen inte göra ett bidrag lr? MG pumpar och mördar denna tävlingen!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Fyfan vad jämt mellan kaggen o hubler asså kan inte bestäma mig båda e så jävla sköna :) Storhets :( :( :( :(
^^
pulveridinPANNA F77 - Dabbes bidrag var ju inte nåt att hänga i julgranen alls, MFS tog det enkelt enligt min mening!
www.samyprod.com
hahaha, "du är lika storslagen som en misshandlad fonky"
"Du är orimlig som konsonanter " haha..
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
KAGGEN!
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
noice vadå? är du skön? om du märkte så låste jag tråden när jag la upp låtarna men låste upp den senare.. menmen, kalla mig för idiot
Toppen va galen :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
OMFG, kan ngn "domare" berätta om Storhets ska vara med eller inte? :( han skulle troligtvis ha mööördat allt motstånd härifrån ända till finalen där han skulle få stryk av Kaggz0r eller Toppisch ;> HEHE, MFS och MG la de feeeeeeeeeeetttttt
tjockt,
Peace out, get laid !<br><br>
wANKAH_ det är ganska troligt att han inte är med eftersom han lämnade wo :)
Kaggen vs Hubler
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
hahaha tänka sig va;)
Skivsamlare
2007-08-23 15:16
MikaelaAndrasic Kaggen vs Hubler Blev du sur för att jag nämnde dig gumman? Moahahah.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Lägger inte Prendel "Orolig som tråkiga komiker" också, HAHAHA! Toppen vinner hela tävlingen, sanna mina ord.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Jag tror så hära! Phase1 VinnerEstet VinnerDabbe VinnerGyllander VinnerKaggen VinnerKriss VinnerOlsepp VinnerMG Vinner
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Hubler nej snygging de blev jag inte:D
är det bara jag eller låter MFS som
Sekunda ?
Get Random!
Okej. Enligt mig gjorde alla bättre ifrån sig på kvalet. nån enstaka som gjorde bättre ifrån sig nu.. Tror domarna kommer ha ganska lätt att fatta rätt beslut.skiner på toppen som en skallig man haha had me laughing ;Dmp3 spelar linen va ganska skön den med. och leave your shit fucked as you got anally fisted , tung! Peace and prosperity
haha dabbe va fet här
Konse''
Diggar kriss :)
soundcloud.com/jerrones
haha nice rad om fonky kaggen haha
B
"Du sätter nog heldre på din morsa, än din egen låt." -Den slog hårt..."Jag är två sekunder ifrån att vara en 1minut man, 1 2"- Ph"Snook wannabe, du snodde hela deras flow" - MG Kul att MG hade helt rätt med den raden, då Snook kör den raden jag citerade Ph på..
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
"Du sätter nog heldre på din morsa, än din egen låt." gah.. glömde den!
gyllander , vad är "shobbiga" kläder?
ingen som verkligen överraskade. några feta rader dock, några bra tracks.
soundcloud.com/brormusk/sets
"Om du underskattar mig är det de sista du gör" var en riktig attityd rad.
soundcloud.com/brormusk/sets
Tycker att CCK grabbarna höjer standarden i Rond 1 tilsammans med Olsepp och Gyllander som också är helt tokiga! Synd att inte Storhets lämna in något dock :( Tror att Olsepp hade kunnat hotat om segern i den ronden med sin låt!
i min Windos Media Player, Adobe Audition 1, Cool Edit Pro 2 står det att Bobitos bidrag är 60sek. Men i själva mappen står det 59sek, konstigt.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
haha orimligt som konsonanter orolig som en tråkig komiker haha fy fan va skoj XD gillar ordlekar :D hejar på KAGGEN, han har fan roligast texter! :D GO KAGGEN!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Bobito vs Phase1 Har ingen aning, tycker båda var ganska wacka. Bobitio hade kanske en aning bättre lyrik Gränsen mellan er och värdelös, är så hårfin, att ni klipper er gratis. Estet vs Jimmie Estet hade roliga rader, fina rim, och roligt delivery, men Jimmie hade ganska mycker mer personligt i sin diss, som träffar lite hårdare, men det blir jämnt. Dabbe vs Mfs Dabbe har väl ganska rolig text, men hans delivery och flow var ju itne så rolig, beatvalet är ju ganska tråkigt. Mfs har ett jävla rimschema, helt underbart. Hans attityd är fet också, synd det där med baitgrejen, men jag tror nog att han tar hem detta. Fredawg vs Gyllander Ganska långt intro innan Fredawg börjar rappa, inte så mycket rap överhuvudtaget då outrot är långt. Han hade ganska tråkiga rader, och hans flow är lite halvtråkigt här. Gyllander, haha, vad fånigt, men ändå roligt och klockrent. Det var coolt, och personligt, jag tror på Gyllander, även fast han mumlar ibland. Kaggen vs Hubler Haha, vilket intro hubler har, haha. Han har fyndig lyrik, som är väldigt nyskapande. Det är personligt, flytet är coolt, men deliveryt skulle du kunnat göra bättre, lite hårdare. Kaggens intro är ännu coolare. Hans lyrik är inte lika vass dock, inte lika nyskapande att köra "som-punhes" Deliveryt var coolt, som vanligt, och flowet är inte lika monotomt som förut. Det här blir jämnt som fan. Toppen vs Kriss Kriss var riktigt fet, attityden dödar. Han utnyttjar verkligen att toppen gör kärlekslåtar, på ett roligt och elakt sett. Toppens låt är väl okej, han leker med rösten mycket, och låter ganska sinnessjuk, det är coolt. Men hans rader slog itne lika hårt, och jag tror att toppen åker ut i denna rond, på håret. Storhets vs Olsepp Olsepps bidrag var ju inte så roligt, mixningen låter äckligt, och kvaliteen suger, men raderna är feta.MG vs Ph Mgs låt är riktigt fet, storhets version 1.1. Fan vad fina rader och attityden, shiit. Ph, du kör playd out, jag har redan kört, fuckar ditt huvud som fontanellsex, fan vad wack. Raden med Kihlen och mr cool får mig att gäspa, men ditt flow var ganska bra och så, men det räcker inte. Jag är ju itne någon musikexpert, det här är bara vad jag tycker.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Mvh och alla andra: Alltså jag har inte baitat Toppen. Jag refererar ju till kvalbidraget och är fullt medveten om att han drog sin rad. Tror du på fullt allvar att jag skulle dra en sån rad utan att folk skulle reagera på att han använt den? Det handlar ju om att jag vill bevisa att jag är hårdare. Medan alla andra drar sina lustiga vitsar om att hänga i tråden så är jag rå och hänger rappare istället. Battle helt enkelt. Det är en omrecitation. People don´t get the point like a broken pencil. Så nu har jag överanalyserat den raden. Ses i Rond2. Tjoo!