asma - sanningen om ditt liv (2 världar)
chupp. bit: instru mix: jag outro: anta & smaleasma - sanningen om ditt liv (2 världar) backup! backup länk 2! http://www.speedyshare.com/238389147.html
du har rätt kompis, jag är för fet för den här världen morsan är inte värd en natt? din tjej är definitivt värd en har jag fans för att jag dissar? shit man jag minns inte jag vet är att 95 % av dina fans, finns inte
ska du boxa fram stjärnor? menar du att du vill fightas? tar inspiration från röven, tänker på dig när jag bajsar för det som kommer från din mun, relateras med en lukt från nåt som hamnar i påsar när det kommer från en hund
exalterad som din brud, när hon tar den som en hund det som tar dig en timme tar mig max en sekund du vill snacka om nivå? jag kanske ska sänka den du är typ IQ52 --------- & jag är ett mensa test
din stackare jag borde smacka dig- ser du en varning? jag är galning & din rap är lika fet som din stavning alla snackar om min kuk, du borde startat ett gay-team samla kuddar lyssna på A-teens och ha ett tjejkrig
SLUTA RAPPA SERIÖST! för ingen känner den bajsen om du har fans har jag åkt pulka ner för Kebnekaise men sluta inte ljuga kompis, hah för du roar fett som när eminem ringde på & ville låna din toalett?
här kommer sanningen om mike, man jag ska delge ditt liv din fassa sket i din mage & fyllde sin egen med sprit mike blev slagen när hans fassa hittade brevet till BRIS mike säger läget är bra- igentligen är det labilt
han sprang till sjukhuset shit, men fick ingen riktig vård han skrev en text & läste för ledaren på sin fritidsgård ledaren uppmuntrade allt, mike greppade micken hårt i nödinge - centrum för fickpingis & nån fittig sport
han ville ha en dope text så han rökte i blocket han vänner lekte dunkgömme, han lekte bögen i botten han var ungen som gick på allt, han var göken bland folket om någon slängde fram sin kuk, japp då sög han den snoppen
fassan dog av kröken på jobbet, mike sökte på blocket och hittade en fassa som fyndigt nog behövde en pojke det var hans granne, en som inte söp när det var fest hans nya fassa var hans bror för nödinge är incest
broshan punkt com, alla är bröder med alla alla har samma slampiga mamma som föder åt alla när jag kommer med min crew, det är då röken är samlad och när du hör jag släppt en diss är det döden som kallar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FÖRST! feet låt måste jag bara säga får se hur 2världar tar den här ;) keep it up
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
att du ens orkar lägga ner tid på han :O
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Fy fan va hård diss män , asma verkar arg haha .. Låten va riktigt tung män tungt beat riktigt bra rader mannen ! "har jag fans för att jag dissar? shit man jag minns inte jag vet är att 95 % av dina fans, finns inte" Fick mig att flina lite :) Peyz
soundcloud.com/jerrones
oj oj oj , C-Us du e död släpp inte nåt mot detta .. jhaha yeah SKÅNE IN DA HOUSE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha oj sorry för de där ..
soundcloud.com/jerrones
Fett som fan, Du tog han lätt asma, inget snack om saken ingen idé att Killen svarar !
Shit man detta gjorde du bra!! Visst 2 världas diss va ju inte kass men denna vinner du med:) Peace //rääk
tack folks, detta här behöver inte vara min bästa. det är c-us vi snackar om.
Lite besviken, du brukar va rolig och finurlig, nu lät du bara svinförbannad för att han dissat dig.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Rainmaker : Det är så det ska va :) låter galet , rått , hel crazy ...
Tycker inte jag, humor är för att jag lyssnar på dissar för det är det som håller. Btw. det här lät som en självdiss: exalterad som din brud, när hon tar den som en hund det som tar dig en timme tar mig max en sekund premature ejaculation... Håll dig till den förra stilen, den är bättre enligt mig ;)
facebook.com/idiomatisk - fan page
FEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DU ÄGER SVERIGES DISSAR MANNEN ^^
bättre än C-us !! 9/10 peeyz
Karlstad Finest
måste fråga
spades_joola hur du kunde lyssna på låten på 1 min ? :P
sen till låten : got damn dawg detta är sjukt. 20000 kr på att han sitter hemma och gråter nu och frågar sin flickvän ifall du knullat henne ; D GO ASMA! sug kuk c-us.
Make love not war
Shit, riktigt med attityd i denna! Riktigt nice Asma! Du vann för länge sen men det är ju alltid kul att du sparkar lite på honom när han ligger ner ahahah!! UPP!!!
seriöst denna får 1000/10 :D
No words :O
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
va fan e de för beat!
Shadowartworks.Com Myspace.Com/Shadowlabs
R.I.P mike (F)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
AAAAAAAAAAAAAAAAAV DET HÄR ÄR AAAAAAAAAAAAAAAAASMAAA GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEN. SÅN HÄR STIL GILLLAR JAG SOM DU KÖR OCH TROR JAG MÅNGA FLER GÖR Asma: Du lyckades verkligen med låten. beatet var galet! texten inget att klaga på. flowet. är kär i de. Låten alltså för mig är på top! han har ingena chans!! DÅ MENAR JAG INGEN CHANS! DU HAR DÖDAT!! PEACE MAN.
Fy fan va tungt!
2 PJÄSER
bra gjort, c-us kan suga min kuk två världar eller vafan som helst asså, jävla sopa asså han är wack du dödar han o hela shitet. najs... peace
jes, tack gubbar. det är synd om mike.. jag har dåligt samvete nu ;)
har inget att säga asma så jävlafett mike får göra sitt yttersta för att hha ngn chans (fast det har han ju inte iaf)
hey asmish kasta upp en ny länk!
ROUSU
fan villken diss ;) Hörde inte så bra genom telen men nu omfG ^^ haha vem är snubben i slutet känner igen han ;D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
har jag fans för att jag dissar? shit man jag minns inte jag vet är att 95 % av dina fans, finns inte Samma rad rod-G i badabom dissade mig med!
speedyshare länkar osv är snart över när galenskap & jag fixat min hemsida. iaf peoples, ha lite tålamod. den går snart att ladda ner igen. om någon pallar slänga upp en annan länk är jag tacksam. men jag pallar inte. one!
HAH, fan så skön text :D.. Men wtf, jag kan ej tanka låten, kirra ny ftp nån! =)
Fett fan! haha fan nu du c-us.. ägd 2 gånger .. om du har fans har jag åkt pulka ner för Kebnekaise NIce asså =D=D
mrykw - no shit
c-us P20: Ni vet han c-us så ful han är, ni vet han dadot hahahaha fula ungar
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Får man göra dissar när man hitar på hela låten? är det fett.. mannen ja kan hita på massor om dig?.. va fan håll dig till saningen!
thnx peeps! vem tror du folk tror på mike? dig eller mig? hahaha stäng in dig och börja lana eller något. du är whack :)
Moderator
2007-08-19 21:55
haha jag lider fan me C-us eller 2 Världar eller va snubben heter :P haha så jääävla sköön låt :P
upp med ny länk då!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Asma du måste fan lägga fler dissar mannen :D
Ny länk tack !
Mc´s Spottar Verbalt
Näh, gillade inte deta så mkt alls, tur att du langa texten iaf.. men men du ligger endå i en mkt högre nivå en mike.
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Producent
2007-08-19 22:02
Asma, jag gillar det hära! Flowet är sjukt, lik bizzy bones typ, hårda rader som sten. Jag älskar det hära, du kunde absolut inte gjort det bättre. 10/10 Luuv
Lil_H..
Inte så jävla bra asså, dem två tidigare har vart mycket bättre klass asså, blev lite besviken där.. vet knappt om du tar detta nu längre asså, aja time will tell! peacjz
Peace out, get laid !<br><br>
fan vad ni ska langa dissar till varann då. varför träffar ni inte varann irl och snackar ist.
sjukt tait... flow, text allt va hög nivå pejjz
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
Moderator
2007-08-19 22:09
Jag gillar bådas låtar men den här var ju rätt fet. Men håller med Rain~ om självdissen ^^ tänkte på det som fan när den raden kom.
oj fyfan, du dödar honom!
Klockan är tio över tio.
HAHA OUTROT! vem är det som är slappikäften ?:D hahahahha klockrent!
Klockan är tio över tio.
Ok den var tung. Ett par dissar som satte sig snyggt, beatet var grymt igen. Mycket bättre än din andra diss till elegant. Men tyckte att vissa toner i beatet var aldeles för höga och dolde din röst till å från men i hel het en helt nice diss. Du tog nog det här utan vidare.
hahaha, den här va nog ett av det tyngsta jag hört från asmatic... hehe det här gillas fett vem e han c-us IGENTLIGEN? han e ju bara så gay att han fortsätter hahahaha idiot! feta grajjer peace
DIRRTY SOUTH, STAND UP!!!!