jag diggar hårt iaf!, riktigt tung!. shiiit UPP!
// PV till 120% //
thnx folks. upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag lovar,den som har kulor nog att beefa med asma har mindre iq än en fiskmås..! Fett bra gjort här asma presis som dina förra mot kaggen,du mördade honom oxå;)..!Fett med respekt för asma ;) -peaCe. // LiNoOzZ
-peaCe-
ska du boxa fram stjärnor? menar du att du vill fightas? tar inspiration från röven, tänker på dig när jag bajsar det var den ENDA bra raden du hade, skulle kunna plocka dig och alla dina polare med min lilla syrra som gästar i min låt...
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se
Asma / Kaggen beefen var inte överlägsen! både kaggen å asma gjorde bra ifrån sig där. men ingen dödade någon direkt :b HEHE hej
Hur mycke knark har du knarkat idag
broshan punkt com, alla är bröder med alla alla har samma slampiga mamma som föder åt alla haha de bästa jag läst..idag iaf :D
http://myspace.com/monzdidryk
ja de va bra diss!! men skulle vart bättre om du skappat ett eget beat... you can kiss your ass good bye!! nanana nana na!!
Pumpkin är ett faktum?
tror jag slösar ett producerat beat på c-us? :/ anyways, tack för kommentarerna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHHAHAHA @ C-US ! asma, ägig som fan.. 2 världar, lägg ner, jag blir så trött på er. behöver man säga mer än : titeln är vunnen, och 2 världar har gått under? ;) peace out
http://www.myspace.com/daaddict
Asma du var på vallåkra bilträff i helgen va ?
haha ;D nej jag var inte på någon bilträff. det intresserar mig inte så mycket.
Fyfan va fet asma! detta tycker jag iaf att du gjorde riktigt tungt, älskar dina garv i slutet på låtarna ;).
Ingen tar mig.
Astma, är det du på bilden? Jag skojar inte nu... du har hiphopkläder på dig. Nej. Jag är ärlig. Du har det.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
denna låten fick nästan huset att välta, du gick djupt in på saken och plocka hans hjärta.. den var riktigt tung!
Medicc&Patten
vadå arg?:D fett skön=)
Bjud förfan inte upp till dans om du inte kan dansa.
nej 2 världar vann dena befen han ägde dej lika mycke som ks gjorde
Håller med JERRAAA, "har jag fans för att jag dissar? shit man jag minns inte jag vet är att 95 % av dina fans, finns inte" är riktigt fet synd bara att asma inte kom på dej själv,
EBEN!
nice
Yeah im a sexy boy im your mama's best toy! d(>-<)b
ngn som kan skicka låten ?
doonplume@hot...
ja, snälla, langa speedyshare
ey på mitt röka är det hög klass, mannen vi meckar upp en tjockis med brass
okejdå!
HÄR ÄR LÄNK! för övrigt är denna låten så sjukt fet! 2 världar svarade väl aldrig på denna?
haha, vi bor på landet!
okejdå!
HÄR ÄR LÄNK! för övrigt är denna låten så sjukt fet! 2 världar svarade väl aldrig på denna?
haha, vi bor på landet!
okejdå!
haha, vi bor på landet!
Hahaha! har inte lyssnat på låten men jag läste texten, fuckin skadad du man! Det är det jag snackar om!
If you get there before i get there get a fuck outta there, peep my words! ! www.myspace.com/ruztel <br> <br> WWW.SIXTEENBARS.SE
If you get there before i get there get a fuck outta there, peep my words! ! www.myspace.com/ruztel <br> <br> WWW.SIXTEENBARS.SE
kan inte hjälpa det men jag hatar sån här grötig dialekt. hör fan inte ett shit
GrimstaGrabb!
den e najs men gillar inte dialekten så var tvungen o kolla på texten samtidigt hahaha :D men de kan man inte göra nå åt ..... de va riktigt najs =)
Nu länk :D vill ha den
Karlstad Finest