I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Proclaimer - Hur kommer det sig (myspacelänk)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-23 18:56

Proclaimer - Hur kommer det sig (myspacelänk)

Tjenixen... nu är en ny mp3 släppt och färdigmixad
kommentera låten så gott det går så min nästa kan bli bättre :)

här har du låten:
Proclaimer - Hur kommer det sig

2007-08-23 20:11
Thanx! vilda väst.

2007-08-23 23:11
din mix är onpoint. beatet är klockers!
flowet vet jag att du jobbar på. det kan kännas lite ansträngt ibland, försök få det låta naturligare bro'...

men lät jävligt proffsigt med mixningen å så. fett!
http://www.kalvinhiphop.com

2007-08-23 23:59
Grymt fet reff!

Det här gör du fan grymt, utveckling sen senast =)

Skönt att se att du går framot hela tiden!

http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2007-08-24 00:56
låter soft bro! keep em' comming
http://www.soundclick.com/Labbi

~ Labbi - Mind over Money - Linero ~

2007-08-24 07:36
Jora, det här var nog en av dina bästa, nåt jag la märke till var ju reffen. Grym! kör på!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2007-08-24 09:52
Jag fastna för reffen som fan!
Lät bra fast de kanske vart lite ansträngt ibland men de försvinner säkert vilken dag som helst.

Beatet var nice, en softish låt

Bless
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!

2007-08-24 14:12
Tack till:
Kalvin, Bronka, Labbi, SamzoN, GhostArmor

Yes, Denna låt är bland de få jag faktiskt blivit nöjd själv med resultatet... Mixningen la jag ner en del tid på...
Asså den här låten är till första helften bara en testrec på en test-text som jag skrev innan sommarn... sen igår fick jag för mig att förlänga testreccen med en vers till och lite mer vokaler... resultatet blev som korken i flaskhalsen för min del...
thanx för allt stöd pals... givetvis kommer jag fortsätta kicka och utveckla mig...

//Bless

2007-08-24 19:30
tycker den var bra faktiskt :) texten är tung, flowet kan förbättras! Men annars fett!

Peace
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER

2007-08-27 05:05
upp! hittills va det här det värsta jag har varit med om faktiskt... se till å droppa lite kommentarer... jag har 145 lyssningar på låten och 9 har skrivit:S det är efterblivet!

//Bless

2007-08-27 05:37
klent! up with that shit!
http://www.soundclick.com/Labbi

~ Labbi - Mind over Money - Linero ~

2007-08-28 14:36
ok ett sista upp då! kommmentera dammit!

2007-08-28 14:47
Kalifatidess iz doin' dem auzum bangahz deez dayz.

Fett, speciellt refrängen som du fick en extraordinär och ögonbrynslyftande melodi på, satt som en överfläskig norrlänning i en insjunken Falconsoffa.

Dock tycker jag texten bitvis kändes kliché på sina ställen, men i sin helhet så är det en helt lyssningsbar låt och den lär spelas ett par gånger framöver.

Gudalika!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-28 16:00
Du låter som en blandning mellan fröberg & gubb ibland! haha

Jag digga.. det låter soft!
Fucka ur!

2007-08-28 16:01
Förövrigt så har du schyssta beats på dina tracks. Vem har proddat?
Fucka ur!

2007-08-28 16:27
detta var riktigt tungt mayn. ditt flow låter stundvis som organismens, fett fett. Deliveryn är okej och rösten är riktigt thuged out! Riktigt skön röst. Och sedan beatet. Tvärfett! Du gör bra ifrån dig, en liten flowmiss på ett ställe hörde ja nog, men vafan; Soft skit!

Puss
aa visst serrö :)

2007-08-28 17:18
Till er som undrar: Proclaimer själv står för det magnifika beatet (som jag för övrigt glömde att ge en stående ovation för).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-28 17:18
fet skit det diggades text o beat e helt klart bra..känns som de e lite tid nerlagt :P peacee mannen..
Kalliistudios©
2:avåningen

2007-08-28 17:46

Klockan12
tack brorsan, förövrigt vet jag att du inte är så förtjust i tycka-synd-om-sig-själv rap så jag tar detta som ett rejält propps från din sida

Mrkemisten
tacktack, har aldrig någonsin fått höra att jag låter som fröberg & Gubb så det va verkligen nåt nytt haha... 2- 3 gånger har jag hört att jag låter som houman men det har nu upphört så det ser ut att röra sig fram sakta men säkert...

_apaN_
tack haha där va en ny namedrop i god för organismen denna gång, kul att du diggar håll dig öppen för nya tunes , kompis

andravåningen
tack så mycket det stämmer bra det... det är några minuter extra nerlaga på denna drop....

Tack för att ni lägger ner tid och kärlek i hiphop genom generösa svar
//bless

2007-08-28 18:02

Riktigt soft:)

Klockan är tio över tio.

2007-08-28 18:19

sen du skickade testrec på den här låten har jag längtat tills den skulle bli klar.   asfett beat,   skönt röstläge och texten är soft!

jag är discoverys ansikte utåt

2007-08-28 19:44
thx till apollo och puls :)

//Bless

2007-08-28 19:54
Lilli P22

att hans flow låter lite ansträngt är ju bara gött. det blir mer känsla då och rösten känns mer sårbar. Det påminner om organsimen som ja sa tidigare, så kär din grej mayn och skit i att folk säger att du flowar dåligt haha :D

2007-08-28 19:55
Det är skönt med en skrapig whiskey/cigarettröst, flow :)

2007-08-28 21:21
apaN... thanx for support... Jag är glad å höra av nån som tänker så... inte varje dag det händer... men faktum är att jag håller på å utvecklas sakta men säkert... jag har kickat med jämna mellanrum sen januari så tiden får utvisa om det är till det bättre eller sämre jag kommer utvecklas...
haha yes sir... rosslig whiskeyröst e ju lite soft men det kanske va och ta i lite haha... jag kanske däremot borde fundera av kvantitetan cigg jag röker om dan... kan däremot citera min vän Josie i en berömd text hon skrivit: "det känns som en rostig spik från 1600-talet" haha...

//bless ape

2007-08-28 22:34
en sista upp då innan vi stänger butiken!