bara löpa nu då kaggen
www.myspace.com/danielbylund
"Jag är kungen i stan, när jag häller en burk Norrlands Guld på din grav" Haha
haha kriss tar hem detta fan ! go boi
chasse dyker upp som döda fiskar
Ph låter ju helt överlägsen... skön attityd, typ "aja,vi spelar väl in nu då , han e ju död i vilket fall" ...
AMG - hooligans
vem fan av dem som är kvar är värd att få kicka på ett tight beat av Legend samt vara på förstasidan? tävlingen är körd.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Rond 2 va sämst ingen av låtarna var tunga och va fan hände med hubler !?
K*O*F*F*E J*O*H*A*N*S*S*O*N (*)
"ha era fördommar era jävla svin kalla mig stekare, klart jag älskar beef" haha sweet.
don't be mad, im just tellin the truth
om inte Kriss vinner över ph så är det nåt fel, han var vassare i denna låt
krisssssss vinnar alllllllt .....
Fredawg up in this shit! Pangbrallis for presidents, jimmie bra rond men fredawg lägger det bättre enligt mig! Till de som undrar är Freddman på whoa Fredawg .
Alla bidrag var fan bra, GJ.
Bäst: ph och fredawg sämst: oslepp, låter som en dålig Ken ring kopia
www.Pangbrallis.se Incorporated
aZZ_eM : man kul att du hojtar, ser att du är med i pangbrallis så klart du tycker fred la en tightare rond. Dock ser jag inte en enda rad som imponerar. Mamma skämt rakt igenom ? förutom en omväxlande pappa rad då! bra kreativitet, really..
hmm! tycker Ph sitter på tuffaste attetyden! men tycker fortfarande kepsen skulle ha funnits här o ägt alla! men men! Go ph diggar jimmie osså
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
shit va keff Ph var nu då... Trode bättre om han :( ÄLSKAR hans kvalbidrag...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
olsepp e i final på 2 WOs, skoj!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Fredawg vs Jimmie Phase1 vs Olsepp Ph vs Kriss Hubler vs Mfs
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Hubler Hubler Hubler !! va fan..
+'et!
tråkigt med så många som hoppar av ?
jimmie, fyfan gooodiee fett
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Jimmie lägger det ruggigt fett. Dialekten och attityden är så jävla härlig!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Jimmie vinner, starcraft forever :]
Jag säger så här, Att kriss vinner denna rond helt enkel, han hade sköna rader som, "Jag gräver inte din grav, jag gräver upp den" haha:P så jävla nice rad. Kriss var den som hade det 2:a bästa bidraget i denna rond, Jimmie's var det bästa. Jag tror att om Kriss och Jimmie fortsätter så här så kan det bli dem två i final. Dem andra har ett så tråkigt flow så jag tror inte dem har någon chans om dem inte byter "stil" på flowet. Ronden får 6/10 i betyg. Kriss och Jimmie's bidrag höjjde ronden.Peace!
Peace im out!
Hubler är här i åhus så kan va därför kanske :P:D
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
PH dödar ju Kriss med låten. Låten är ju fan som en mardröm, vilket är exakt vad det ska vara.
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
Tiwanacu P1 haha, självklart ja måste reppa fredawg. alla har olika slags humor, vissa gillar, vissa inte. du gillar inte fredawgs humor, andra gillar den och tycker jimmie's battle aggressivitetröst bara låter löjlig. det är smaksak gubben.
aZZ_eM : Kan inte beskylla dig för å reppa fredawg, de gör du rätt i! Men som du säger, smaken är som baken å förhoppnings vis favoriserar inte dommarna bajs humor i en sån här tävling... getit.. pz
jimmie ända som la det med klass.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Ph & Jimmie var bra.
Lookin at you through the glass..
han dära oslepp har fett med röta elr ? han har kommit vidare via W.O , snacka om lyckoklöver !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han dära oslepp har fett med röta elr ? han har kommit vidare via W.O , snacka om lyckoklöver !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fredawg vs Jimmie - fredawg la det rätt bra på vissa ställen. pitchen lät inte bra i mina öron! flowet var rätt bra, men inget av det du la höll mot Jimmie som är totalt överlägsen i denna rond. dissarna, rimmen, flowet och attityden sitter som det ska! Phase1 vs Olsepp - Phase1 ......, Olsepp var fet! tycker dock att du var hårdare i rond 1 men, inte mycket till motstånd här i rond 2 så det spelade ingen roll. Ph vs Kriss - Ph, sista raden i ditt bidrag var det som fick mina smilband att ryckas lite. attityden var väl okej! men det räcker inte mot raderna kriss släppte.. och sista "skit-raderna" var tunga haha. diggar kriss "lekfulla" attityd. Hubler vs Mfs - tunga rader samt attytid! diggar klart!. Hubler ...... vill se kriss o jimmie i final.
Jag vill se kriss och osleep ifinal!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Mr-Treat. med kompis propps som vanligt,
B
Mr-Treat. med kompis propps som vanligt,
B
Tiwanacu P1 jag själv tycker att domarna inte borde favorisera en snubbe som nödrimmar "
astunga gränder " för att få till något på
bakbundna händer . "vinglar fram, vinna fjant". "bäst och så, ett o två". "kommer med, håller med" håller samma låga klass, tyvärr alltså. jag tycker beatet gör jimmies bidrag.
But I getchu.
mattheew : jag håller med dig, PHs kvalbidrag är så jävla skönt, flowet och allt sitter. Hans rond 2 tycker jag var tråkig om man jämför med dom andras.
Fast alla tycker ju inte likadant så, det som gör allt så kul :)
Jimmie - Kriss går vidare tror jag.
Jimmie är en riktig förvånelsle. aldrig hört han förut
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Skivsamlare
2007-09-01 20:56
hah, jag vann lätt över mfs. sry för W.O men jag dricker sprit i åhus istället. skänk skåne till danmark!
http://www.soundcloud.com/adamkross
hubler hade mördat honom...
YES
Ja att han hade :) + att Kriss spöar Lena i detta ;)
När kommer resultaten upp?
hubler hade vunnit hela skiten...
alla mina favoriter är nu i stort sett ute ;/. Go Olsepp, I'm rootin' for ya.
elajt P64 : Mr-Treat. med kompis propps som vanligt,
vadå kompis propps? jag säger vad jag tycker right? get a life yo!