VAD E DET FRÅGAN OM..DEN HÄR TÄVLINGEN E REDAN PAJ.....MEN HEJAR PÅ PH! OCH GOTT FOLK......LÅT HUBLER KRÖKA IFRED! PS.LÅT MIG SOVA IMORRN...BIGTIME ALCOHOLIC IDAG :) ...DS.
AMG - hooligans
Helvettet.. Jimmie och Fredawg är jävligt tighta båda två!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
finns det ngn chans att man kan få tag på rond1 låtarna missa dem:P
EBEN!
aZZ_eM P18 : hm okey, vi har nog helt olika uppfattninar på "nödrim" isådanna fall. för mig är nödrim när man i princip ändrar det svenska vokabuläret för att få rimmen att passa. "astunga gränder" kan jag hålla med är förvrängt för passning. Men är knappast orelevant om man går in på fredawgs press å bevittnar den söta bilden på erat crew ....
Resultatet...?
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Tiwanacu P1 Sure folk har olika åsikter..Helt klart..
Tycker själv att det är rätt jämnt mellan mig o jimmie, upp till domarna nu!.. :)
P.S Jag är inte hiphoppare, har du något problem med mitt utseende eller dem i mitt crews så kan du skriva till mig privat..(Om du får ut nått av det dvs)..För annars bidrar du bara till en försämrad stämning i tråden.. ;)
Änvender kriss sig av en instrumental i rond 2. isåfall vilken =)
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
kriss lätt vidare i rond 2 låter som ph har data mick eller va man ska säga jag kan säga allt utom att de låter bra!
Ph la de fet.
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Rond ett bidragen finns inte att hitta någon stans?
ahh jag dissar kriss genom att digga ph! höh heh, desutom har ni fått en ny darin märker jag..
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
fantasilösa amatörer som kallar dig Darin imo? (;
tralalaa, när kommer resultaten upp? :)
bring the results, c'mon :)
Kriss vinner detta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När kommer resultaten ? : )
Johaaan
Haha word toppen! Men tycker ändå Kriss låt var riktigt bra!
Känns meningslöst, Hubler slår ut Kaggen (av alla människor) sen så lägger hubler w.o. Lite tråkigt att kaggen är borta i onödan liksom. Ni borde fixa reglerna så att t.ex Kaggen får komma tillbaka i tävlingen , nu när hubler inte kan ställa upp, lr va tkr ni ?
Wiiieee
PH var riktigt FEEEEEEEEEEEEEET! diggar känslan o allt! låter som freestyle typ.. med värsta punshesarna i början o sen i slutet! riktig battle känsla! riktigt fett beat nån som vet va det e för instrumental? Riktigt fint av PH! min favvo!
Yeeaaah maaafhaakka
Hittar inte hubler och phase1's bidrag till rond 2.. Vart kan man hitta dom?
Hasta La Victoria Siempre!
Stereotyp Walkover...
Wazaaaa
hah! PH va fetast! alla andra sög!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
faan va slöa dommare!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
vart är dom som kom vidare till rond3?? vilka är de?
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
Hahahha PH lätt bääst fyfan vaa tuung;D
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Naj naj naj. Pinsam dålig kvalle på hela turneringen. Folk lämnar WO, folk som kriss o fredawg...2 av dom 8 bästa battle rapparna på whoa. Kan ni inte skita i semin och ha finalen mellan Jimmie o Ph på en gång istället?
tkr fan alla var rätt tunga!
http://www.myspace.com/micman123
word på kingsize!
k1ngs1ze Man diggar Ph för att han hade en så grymt skön stil i ronden. "Jaha han snubben, jag kan väl spela in något halvt" Jag gillade iallafall honom mest av tävlarna p.g.a. stilen, attidyden och hela kitet. :)
Wazaaaa
k1ngs1ze För det är en smaksak.. Alla i världen kan ju fan inte tycka samma sak.. Jag diggade Ph's kvalbidrag men sen har det bara blivit sämre och sämre faktiskt..
remember my name<br>you'll be screaming it later!
k1ngs1ze så du menar att kriss är kvalitet?
.
Jag hoppas bara att rösterna kommer upp snart, så det här är över någon gång.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
en av domarnas röster har vi inte fått in ännu, kan komma upp senare idag!
Mvh P17 Och vem tvingar dej coh följa de?
Konse''
ChrilleF P17 Drygt sagt, vad tror du?
Svar: Jag vill se vem som vinner, men tycker inte om några rappare som är kvar, utan är bara nyfiken.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Jimmie e den enda bra som e kvar!
Jimmie la det bäst här!
HANINGE
Jimmie RÖJJER! helt grym : )
Mfs är riktigt duktig battlerappare förvånad över att inte fler säger det!! Han skulle förtjäna att vinna, sen dom andra var också duktiga, inga höjda ögonbryn men ändå va fan
2 PJÄSER
Ph, Jimmie och Fredawg är riktigt tighta denna rond!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Producent
2007-09-03 20:17
vad blåst jag känner mig, haha.. har inte haft internet på ett tag så ska jag in o lyssna lite vad som hänt i nya tävlingen så är alla som jag ville lyssna på ute. Vad har hänt?
Sub: dem flesta på whoa håller med dig!
sub.. dom du velat lyssna på har torskat. no big deal :)
Tack till er som diggar. Jag kommer fortsätta öka. Kul att det blir fyra stycken Göteborgare i semin. Reppa din stad och din gata!