För er med språksvårigheter..
Denna grabben dissar, men ändå älskar han mig// För vem vet hur länge han har suttit och väntat på hype// 24 timmar dygnet runt, för att va först i tråden// Och lägger ett svar med samma som han hört i låten//
Din jävla tennsoldat, jag är krigare på heltid// Är inte din förtjänst att ni kom vidare från semin// Med din röst, får man sjunga reff på pitchade hookar// Så nu håller du käft, som hopnitade munnar//
Så din skiva finns på rocks, den står i en barnavdelning// Bortglömd, samlar damm, inget du säger har en mening// Skryter om plattor i affärer, hora, det kallas för smurfhits// För du är en råtta, och jag spottar bara ormgift//
Du utvecklas inte, precis som min navel// Det va tur att ni inte mötte oss i finalen// Melvindacuban, han är sämst i sin skola// Mobbad, och alla häller ner bensin i skorna//
Och tänder på, för att få se denna bögen dansa// Så nu är han arg och han ska hämnas för dom snackat// Så han tar tag sitt rimblock och penna// Och skriver i ilska och tror han är hiphop och stenad//
Du lägger en vers, diss, beef, du måste vara kåt// Men utan en enda rad som var bra nog att svara på// Han är den första gangsterrapparen, med IQ badboll// Snackar om pistoler, man hör bara klickljud av dom//
Tolka mig inte fel, men din röst är missvisande// Så alla tror du va en brud med något pittliknande// Tror dig för mycket, så lägg ner med limsniffandet// Så efter denna får det vara nog med disskrivandet//
Producent
2007-08-29 21:30
För du är en råtta, och jag spottar bara ormgift -De fick mig att skratta som fan ^^ Najs 7/10
Lil_H..
du äter upp honom, alltid lika tung.. Skåne! ditt flow är grymt i denna med och bra val av beat! peace
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
du säger att han melvin söker hype! :s haha, det e du och asma som håller på å försöka dissa massa folk, det kallar jag söka hype:s
Go Hard or Go Home!
Inte mkt att säga, Melvin är uppäten. Flowet, texten låten som helhet... Antagonisten vinner.
Peace.
"Han är den första gangsterrapparen, med IQ badboll// " Hahahahaha, skrattade somfan när jag hörde den raden. Lät asroligt. Ditt flyt är överlägset Melvins. Textmässigt slaktar du honom med. Du har också en något vassare röst. :) Din delivery är riktigt nice i disslåtar faktiskt. Varför svarar du ens på dissen? Ni är på HELT olika nivåer. Du är en av de två bra skånerapparna enligt mig. (Ingen diss till Skåne dock.)
Wazaaaa
Något som är lika kul varje gång är att det står Antagonisten P24, hahaha, har du inget liv lr? ;)
Soft ! : )
soundcloud.com/jerrones
älskar när du säger "Rrrrrimblock" du fick mina hörlurar att sprängas, lust o köpa nya?? detta tar inte ner melvin.. smurfhits?? ska du säga med internet fame..
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Chub P15 Melvin är överlägsen honom. Lyssna på antas svar till stfu, han gör ju bort sig själv.
Melvins freestyle plockar ju detta 100ggr om.
Melvin har vassare röst, den är ju ascool.
Ja dom är på helt olika nivåer, men jag förstår att antagonisten svarade!
nej, anta måste erkänna att du är helt slut när de gäller dissar.. du har gjort de mesta, förr nära de va kaggen/fonky så droppa du de bästa.. du är inget speciellt inom dissande, din vanliga musik e rå-soft :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Så efter denna får det vara nog med disskrivandet// Jag är skåning och destruktiv.. Skiter i om ni hatar mig, min dialekt eller något annat =) Tack resten som gillar det..Jag var sjuk, hade tråkigt och kände för att käka lite.. så det gjorde jag.. Därför gjorde jag den.. Ett kort och koncist svar till skaparen bakom smurfhits trenden.. Peeeys
nått är riktigt fel när man lyckas att rimma MIG på HYPE
work some magic
neee, tycker Melvins va skönnare
http://www.znapmusic.com/myntah/
Jag förstår inte att alla säger att Antagonisten/Asma är så jävla bra hela tiden!? Personligen tycker jag STFU klicken är 500 gånger bättre än Antagonisten/Asma! By the way, kS diss till Anta & Asma är sjukt tung ! Tror inte någon av er kan knäcka den!
Jay-19 make it click like hackers...
tycker det är kul med dissar, men har gått lite till överdrift nu. å detta var tyvärr inte bättre än melvins hans röst ä ju undebar förfan!
ser på texten att det inte är något o hurra. ska ge det en chans o lyssna på skiten. förväntar mig att få höra det sämsta du gjort (börjar bli till en vana) faktiskt.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Denna grabben dissar, men ändå älskar han mig// För vem vet hur länge han har suttit och väntat på hype// 24 timmar dygnet runt, för att va först i tråden// Och lägger ett svar med samma som han hört i låten// Din jävla tennsoldat, jag är krigare på heltid// Är inte din förtjänst att ni kom vidare från semin// Med din röst, får man sjunga reff på pitchade hookar// Så nu håller du käft, som hopnitade munnar//
där är första 8 raderna, det var dom jag lyssnade på. dom var proppade med flowmissar. nödrimmat som helvete själv.
fyfan, när ska du ta dig i kragen?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
du börjar bli riktigt grym du.
Mannen jag tkr detta e det tyyyyyngsta du lakt som diss efter den Mike c-us diss(eller va han nu heter) den va fettung, men detta va överfett mannen.. jag tkr att du ente va så bra i den till stfu men med denna dissen e du tbx fett flow, hahaha texten dödade mannen du körde över honom heelt ;) låten i helhet får 10/10 den va riktit fet ;) fortsätt så här..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är ett mysterium hur man lyckas bli sämre för varje låt man gör, du är en tragisk människa grabben (Mer gubbe än grabb föresten) Jag vill inte sparka på en person som redan ligger egentligen, men detta känns ungefär likadant som att se en tovig gammal hund halta runt och verkligen försöka hänga med i samma takt som dem andra men det funkar inte. Du är ute ur gemet och jag ser denna låten mer som ett sorgligt kapitel i whoas historia. Tycker synd om dig
Haha! Rocky mosar mer med ett inlägg än vad Anta gjorde under hela låten! Förskräckligt egentligen.
Jay-19 make it click like hackers...
Detta var faktiskt inte bra någonstanns alls.. tyvärr men denna får IG!
HANINGE
Hahahaha Mord!!!! melvin borde lägga micken på hyllan efter denna... Skryter om plattor i affärer, hora, det kallas för smurfhits// För du är en råtta, och jag spottar bara ormgift// hahaha... så över fett!! grymt anta!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rocky P19 : Jag förstår att du känner dig stor efter er walkover vinst.. men så är det inte.. njut av din stund, och känn att du är sveriges största.. Det är kul att du är nöjd med dig själv..
Att du skulle komma in här och snacka en massa skit för att ge melvin din kompisprops hade jag redan räknat med =)
Hej då..
LALALLALALAAAAAAAAAAAA LAAAA LALAL LAAALA..... ANTA SUGER FETT! för mkt 2pac känsla... menar inte att du låter som 2pac så ta de ej som en komplimang... du är nära på att döda en legend! SKÄMS!!!!!!
de perfekta finns i idévärlden och alla kopior finns i sinnesvärlden. dvs att du är en fucking kopia!
den här är fet anta ! riktigt feta rader ! gillar dom 4 sista raderna du drar ! riktigt härliga :) big up anta !
ROUSU
nej alldeles för krystad o stressad rap, inte bra asså.
Volym Entertainment <br>
....plus jag förstår inte heller hur man lyckas att rimma hookar på munnar..
work some magic
Antagonisten: Japp vi vann finalen på W.O , undrar hur vi tog oss till final? Du har dessvärre förlorat alla battles du ställt upp i, det är tragiskt och det gör ont i mig att se hur ett liv kan gå så snett. Du är en sån snubbe som skulle betala för att få ett jobb. Såg att du skrev i Melvins tråd att du inte äns tänkte lyssna på hans diss, dagen efter svarar du för att du inte har nått att göra hahaha. "Att inte ha nått att göra" är ju ditt liv i ett nötskal. Gå och köp ett jobb, rap är inte din grej tjejen.
Detta är meddelande från Melvin för att han inte har internet tillgång: Bortförklaringar oavsett vad dom är, är fegt. Måste man bortförklara sig så är man antagligen innerst inne medveten om att man har gjort en dålig låt. Kul att du svarade! / Melvin
Så mkt bättre än den där Melvin asså. Tummarna upp. Asså måste bara säga att ingen kan säga att Anta är dålig. Man behöver inte älska honom men man kan inte säga att han är kass.. Han har ett tight flow. Texterna är vassa som fan. Deliveryn är nice. He got it all. Vad mer vill ni ha liksom shit.. Ajja, nice jobbat mannen. Alltid kul att höra shit från dej vare sig det är en disslåt eller en mer seriös låt.
Njae, har alltid diggat dig anta men seriöst. Usch. Pinsamma rader och pinsamma inlägg här :S
Tkr inte om låten vissa rader var roliga visst , Men word på rocky
hahaha asma/anta svara på kS diss :D de skulle vara kul :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
ganska mycket flowmissar :/ .. vissa ställen försöker du rappa snabbare än vad du klarar av. så det låter inte bra.
Get MAD and change
några roliga rader iaf, hört mycke mycke bättre med dej, men som sagt så va det ju bara tidsfördriv som jag fatta de hela
hahahaha.. jag känner inte rocky, eller någon av dom.. men det är så sant som det är sagt att rockys inlägg var bra mycket mer knäckande än din "hiphopdiss". du är faktiskt skitdålig..Mobbad, och alla häller ner bensin i skorna// vart är whoa på vägen, ärligt
haha fyfan detta va de keffaste du gjort. Seriöst. hur många låtar har du inte gjort? 40-60 stycken? o du flowmissar varannan rad? hahahaha
Nej denna låten var inget av värde.
Moderator
2007-08-30 00:52
haha detta va tight! Han är den första gangsterrapparen, med IQ badboll// HAHAHAHA
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Ditt fake garv är så jävla fult
Jag är faran som lurar i natten!
btw är denna låten pinsam och inte hans låt
Jag är faran som lurar i natten!
haha rätt dåligt Du lägger en vers, diss, beef, du måste vara kåt// Men utan en enda rad som var bra nog att svara på// tyckte de va de du gjorde när du tex. skrev dom 2 raderna... för övrigt de kan inte vara lätt att asma påbörjar en beef mot 2 personer. sedan får 10 pers till på sig. och det är fortfarande bara du som backar asma och asma dig.. en för en, en för en... ? bättre fly en illa fäktas grabben.. melvin käkade dig med smurfröst och 16 rader så vet inte riktigt vad du sysslar med
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
Du tar han så enkelt.. :) Kanske lite småfel. Men jag gilla den.
Tragiskt alltså. Sjukt att du rimmar på dåliga rim. Och inte nog med det, du vänder på meningar för att få in dina rim också. Seriöst, den metoden använder sig nanne grönwalls låtskrivare av. Jag tycker du ska sätta dig ner och fundera över vad du egentligen vill göra med ditt liv. -"Gå och köp ett jobb, rap är inte din grej tjejen."
Snäppet bättre än s. s.
Inge bra låt, man hör bara flowmiss efter flowmiss.
http://myspace.com/etownbeats