Lilleman skulle va domare ? Har inte sett hans röster en ända gång eller har jag missat dem?
doonplume@hot...
Tråkigt att man torska, tippar på att ph kommer att vinna skiten
Fan hände me Hubler?
Careface.
tycker ni borde dra en rond - sista minuten - och skicka ett par rappare till rond 3, typ så dem som åkt mot dem som lämnat wo kommer tillbaka..något hitta på nåt så de blir action.. och sen perfeketions röstning, vill jag aldrig mer se...ta bort han från whoa...
Peace out, get laid !<br><br>
bra motivering perfektion, var jobbigt att skriva va?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Moderator
2007-09-05 18:26
kopiera P19 &
Zelay X17 läs vad jag redan skrivit i tråden innan ni börjar klaga..
"och sen perfektions röstning vill jag aldrig mer se, ta bort han från whoa" haha va?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Men folk kanske vill se dina bedömningar, hur du anser att han och han gick vidare till skillnad från han och han vem som helst skulle fan kunna vara domare om man inte behöver något underlag. Och det är inte för att jag tror att du inte kan skriva utan mest tiltad över att du inte skrivit när du själv säger att du kan and so on.. Jag hoppas att du inte förväntade att ingen skulle klaga på dig när du inte skrivit någon bedömning
remember my name<br>you'll be screaming it later!
bra dömt, jimmie knäcker dom han lär ju vinna lätt nu när kriss åkt ut ...
Här lever dom som e på gång, det är folk utan någon stil.
Kaggen vann redan på kvalet ;p
"Okej, ang. bedömningar så hade jag verkligen ingen tid den här ronden. . Klaga inte, kolla mina bedömningar i kvalrundan och rond1, de inte så att jag inte vet hur man skriver bedömningar lixom." Han har redan sagt anledningen! Min fråga är dock: Ni väntade ju på en domare som var sen med att lämna in, hade du ingen tid över?
Wazaaaa
Kriss krossade ju Ph? : / Tråkigt att inte dommarna tyckte likadant.
asså shit.."det finns keffa domare, han borde ha vunnit bla bla" alla tycker olika.. ni är 1 person o det är 5 domare. sluta o slicka röv på era favoriter fan
sjukt dålig mix på Phs bidrag... MFS vinner tävlingen...
Haha joo men visst sörru!!
tippade på fredawg men men..
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
Oslepp är uträknad, annars kan det nästan gå hur som helst. Men Ph har verkligen överraskat
.
Haha, hur kunde Ph-snubben gå vidare? Hans intro i låten var ju så jävla dåligt att han borde bli diskat!
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
jopp, håller med
Jabtizemo P18 ;
Ph´s intro var riktigt tragiskt..
jag personligen tycker Kriss var vassare, gillade inte riktigt Ph´s röst eller laidback-stil..
men jag förstår varför han gick vidare, var bara inte min smak..
haha elajt p64 fan va pinsam du är!
kriss knäckte ph simpelt, men synd bara att inte alla tyckte det :'|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu käns det som om jag är säker att det är rmk som är olsepp :P
www.myspace.com/friphmusic
ph är vidare! grattis! :) blablablablaa .. som att de är nån hemlighet att donky-fonky hatar mig? haha, dock tycker jag att resten av dommarna har gjort det bra! no offence fonky, men du gjorde ju bort dig rätt hårt i dina förra motiveringar mot mig & toppen - "igentligen borde kriss få min röst .. men .. toppen få den " typ i den stilen! skulle ju se bättre ut om du skulle ljuga :) aja, sött .. puss!
phs låt , var det sämsta jag hört ..
phs låt var det enda bidraget som höll säker standard. man hör ju säkerheten
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
kriss va bättre än ph ! aja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Whoa alltså.......... och jag syftade på nästan alla kommentarer i tråden! Mfs och olsepp kommer bli en intressant rond, jimmie vinner lugnt i sin, sen är de final och då kommer någon att vinna!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
ph vs olsepp i finalen. Och ph tar det.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Toppen skulle ha tagit hem det här :D om han va kvar :( :(
Måste faktiskt hålla med resten, Kriss borde ju ha gått vidare, men men. Det är ju ni som bestämmer ;)
Kriss gåttvidare? hahahah ALDRIG
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
C-doggs röster: Fredawg VS. Jimmy (0-1)
"Tyckte inte att det var något snack om saken här, Jimmy vidare för påhittigare rim och en allmänt bättre låt." -Påhittigare rim? Hela bunten är fan retards.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
T-M-K P2 vad? hade fredawg bättre rader ?
t-m-k - jimmy var ju mkt bättre i denna ronden.
Get MAD and change
tycker alla dommare ska skriva ordentliga komentarer för varje bidrag och inte bara vem som gått vidare, man får la se till så man har tid om man nu ska vara dommare och hålla i tävlingen...... . ............................... "fonky"
Get MAD and change
det ska jag försöka fixa:)
Kåveh Kolla om det funkar nu .
Kriss var fan BÄST
Things can go wrong but life goes on...
vad heter jimmy på whoa ?
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Lungt det är här nu då :)
Olsepp vinner, ph's låt va jävligt tråkig.. tyckte kriss var bättre än han :)
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.
dom finns ju inte upplagda
betong huvet? chilla mannen, det kommer.
dead line om ca 29 minuter. men jag har lagt upp rond3 låtarna nu . måste värkligen sova nu, godnatt whoa
jimmie och olsepp. oh yeah.