BearC håller fan med när du säger det ; )
Peace out, get laid !<br><br>
Kul att höra boys! Förbered er för mer drag i nästa släpp!!
Stick len.
Härligt! Samzon lägger d riktigt najs, första gången jag lyssnar på killen, gillas :). Danish lyfter låten aningen med sin sista vers, kul! Skulle vara riktigt soft med ett skönare beat, detta var bara jobbigt i mina öron =/. peace!
- Shizzle
dannes vers är dope så jävla sköööön
Förstår faktsigt inte hur ni kan tycka att jag är lik CK, ser absoult ingen skillnad. Kan ni inte beskriva er mer varför jag är lik? Min vers? Min sång röst? Min stil? Haha. Tack så mycket alla som gillar! Sprid vidare! :)
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Likhet ska det stå såklart. Är för trött..
Tycker rösten är lite lik, inte stilen..men bara påminner en gnutta lite när någon sa det ;) cleant endå, diggar CK : D
upp!
Vi finns i varje hörn
Tunga grejjer! Tack!
Stick len.
Bästa!
sUPP
cUPP
Vi finns i varje hörn
Fy fan vad bra du är samzon! lyssnar på den nu... danish nu....sec vilken attityd nice... hmm rappar lite annorlunda nu... diggar det... nae fy fan riktigt bra låt...ska nog tanka er låtar av samzon..bra som fan.
Remember remember. öhh?
Tack mannen! Grymt kul att du diggar! Komigen nu whoa, sov inte!
Riktigt fet låt, fet sång från samzon och rapen av danish är tight som vanligt. Ni borde kollaba mer yo.
Fätt att höra! www.dp-sound.se
Stick len.
Nice!
Varför kan jag inte tanka ner den?znap music är ju buggat, man kan inte lyssna klart på den.
Remember remember. öhh?
Den här diggades fett grabbar :) Båda lägger det tight som fan!
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.
första gången jag hör Samzon.. grymt skön må jag säga :) vart kan man hitta mer med honom ?
Drick upp din läsk o dra
damn, ALLA låtar jag hört som innehåller det där dp shietet handlar om hur deprimerad man är på världen. 100 låtar senare och du är fortfarande ledsen? bitch ass mafakka'z.
|| BLAZEALOT RECORDS ||
tjabo , dem kanske är less på världen, ska dem då lossas att dem tycker det är en dans på rosor?:) puss på din mammas skinka!
jadu, vad ska man säga. man blir riktigt glad när man lyssnar på er. detta var skit bra ! samzon lägger det fett tight ! danne också ! detta var riktigt bra gjort grabbar ! big up ;D
tjabo P17 Jag bara väntade på ett sånt inlägg, tror danne tänker likadant. Men jag säger som Zelay, om man inte mår bra varför ska man då skriva något glat? Det är väll bättre och skriva som man mår? Jag förstår att det är många som börjar tröttna på sån här musik för det är mycket sånt här now days, men jag tror Dp-sound inte levererar på samma sätt, det här är levande. Jag vet inte, jag får den kännslan iaf. Kul att dom flesta iaf här gillade låten. Tack för alla kommentare!
Vi de allra flesta har massor att vara ledsna över men även mycket att vara glada över. Saken med mig är att det ger mig mycket mer att berätta om det negativa. Jag själv är troligtvis den största pesimist jag känner till. Man brukar säga att delad glädje är dubbel glädje medans delad sorg är halverad sorg . Jag antar att jag hellre halverar sorgen än dublerar glädjen helt enkelt. Men jag lovar er att det kommer flippade grejjer med tiden som kommer ge er alla parkinssons. Håll till godo!
Stick len.
Tööööööng shiet maaan! Öronorgasm som sagt!
Öronorgasm!
Eh va? måste alla snacka som gandalf? ni har det på svart och vitt... Svensk ego-rap är ute... Klart som fan man haft en dålig uppväxt... enligt statistiska centralbyrån har 30% av sveriges befolkning haft det... asså detta topic vad gäller rap gick ut totalt efter ett antal släpp utav ken ring(vilket var mellan 2000-2003 )... tydligen så ville folk vägra släppa det... så om man känner för å skryta om sin dåliga uppväxt har man förmodligen inte haft värre uppväxt än pojken med cash från danderyd... Detta är altså ingen typ av musik man slår igenom med! asså egentligen skiter jag fullständigt i alla släpp... Men jag ber er... spec danish! släpp detta! du är för gammal för å prata um din dåliga uppväxt(du har aldeles för mkt kvalité å ge)... kidsen har tagit över den genren... låten ständigt på jakt var däremot jävligt bra och jag hoppas du fortsätter på den banan... Tyvärr samzon... har aldrig hört dig förr men om du har tänkt satsa på att sjunga så tycker jag att du ska släppa det å inse att det inte finns nåt å hämta där... när man lyssnar på en låt hör man om det existerar talang eller känsla... du hade den inte... kom på nån annan stil som passar dig! lär dig bättre rimteknik och lär dig flowa... Sen enligt resten av kidsen i tråden va det tom en gammal text... varför skriver man inte en ny?? efter som alla e mesiga i den här tråden å vägrar inse sanningen måste ju nån säga till! jag tar mig friheten... ta inte illa upp... ta vara på mina tips...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag-meccar P22 Ja du..
Du är nog den ända som jag någonsin har träffat på som säger att jag inte kan sjunga.
Okej, jag säger inte att alla ska tycka om vad jag gör för musik men hey, du kan väll inte mena på fullaste allvar att jag inte har en sång röst? Och att vi har ett döt topic kan jag hålla med dig om, men det är fortfarande folk som gillar vad vi gör så varför ska vi sluta?
Och att det är ute och skriva om sin uppväxt sen 2000-2003 då ken ring gjorde det. ?
Jag kan hålla med dig att mycket från svensk hiphop är Ken ring. Men allting är inte grundat på honom
. Sen enligt resten av kidsen i tråden va det tom en gammal text. Du kan väll peka ut någon här i tråden som säger att texten är gammal. Den är inte det minsta gammal, låten är en remix från min gammla låt "En annan bild" som absolut inte har samma text.
efter som alla e mesiga i den här tråden å vägrar inse sanningen måste ju nån säga till! jag tar You know, det kan finnas folk som gillar låten också. Jag tror inte alla tror som dig, och om nu folk skulle tro som dig skulle dom garanterat säga det. Det här är whoa.. inte nån kärleks hemsida direkt. Och att du tycker så här förstår jag faktsigt inte, men det är ju jag som är med på låten så jag tycker väll att den är bra men.. Aa, det var väll kul att du tog tid och prata men jag kan tyvärr inte hålla med dig.
Mycket mysig låt!
Lookin at you through the glass..
Rätt nice låt... Har Danish några andra låtar? "Keep up the good work"!
Stick len.
Samzon. bra att du är mottaglig för kritik! Ska jag va ärlig så bryr jag mig inte. Hur du gör din musik är din ensak. Låten va tråkig. din sång är en utav de större anledningarna! men absolut största är beatvalet. Jag har lyssnat på hiphop i alla år och dar. jag vet vad som är dåligt eller ej. att du har "olle p13" som bekräftar att du sjunger bra spelar mig ingen roll. det enda jag ville uppmana dig till va att göra nåt annat än att sjunga. va tydligen en öm punkt! Sen har du fel med en sak: är du inte märkvärdigt känd bajsar folk på dig. släpper man en låt med DP eller BigRob eller nån annan "Kung" på whoa så slickar alla din röv! så är det. vänj dig vid det! skulle jag lagt upp eget material skulle det definitivt inte hamna på whoa iaf...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aight, då vet jag det! Kul att du uppa iaf :)
Så jävla bra!
nice skön låt
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
nice price mice
Stick len.
jag-meccar: haha du är söt! Men visst, trodde danish skulle lägga mer rader i denna låt. Och du äger ett skivbolag eller så du vet precis vad man slår igenom med? Men jag blev positivt överraskad av att höra låten och samzon dominerar den! =) Kalas Kalas!
Öronorgasm!
Rigtikt skön låt.. Samzon du sjunger fin fint. De vet du nog.. Danish du lägger de lika bra som vanligt. Rigtikt Fin låt! Keep it up
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
Hur tungt som helst!!=) pz
fan , denna var fet.. chooockt najs asså! BIG up!
http://www.myspace.com/micman123
Tack grabbar! Grymt nice och höra!
UP! Jag tog mig friheten att länkade till låten på min blogg, la också upp texten till Vers 3. Hoppas inte detta var något ni störde er på!