--- det är klart att allt du lägger blir skit När det ---- bästa som du nånsin släppt är en fis hahaha, cleana rader.-. men gillade inte reffen så =/ Men det va fan riktigt kungligt när du clippte in andra låtar :D Småkul..Låten i helhet vart bra, inte överfet men tung ändå typ :P haha BTW askul att du droppar ngt det va typ ett jäla tag sen :P All for me Pz :)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
nja låter lite tråkig på nått sätt, kan faktist inte säga att jag diggar den här gången,reffen e tråkig tycker jag, du brukar ha mer håll igång :D men keep it up
soft att det droppas nya låtar, å lika tungt som vanligt.
Jääääävligt bra. nuff' said.
bla.
yees tjaffs i tråden, kom igen beeeef : )
Peace out, get laid !<br><br>
skönt att du varierar din stil och klipper mixar in olika delar som gör låten änu grymmare Walla finns inte så mycket nackdelar med låten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Diggade inte det här..tycker inte clubshit är din grej riktigt, men visst, texter kan du skriva och punchlines klämmer du in lite här och var. Reffen var alldeles för lam..tycker att du skulle lagt in lite adlips här och var i reffen, typ "Oh shit", "Yeah", "Kom Igen!". Det är väl den främsta anledningen till att jag inte diggade det här. Tycker det är så jävla viktigt att få till en fet reff i en clublåt, viktigast av allt! Men visst du flowar skönt över verserna, men det räcker inte riktigt. Det låter bara inte lika bra som i dina disslåtar och det är bara ärlighet mannen. Tycker att du skall prova att skriva en djupare låt. Tror det skulle passa din whiskeyröst. Inget kärlekstrams menar ja då, utan tänkartexter, typ som låtarna på Ågrens "Petar På Döda Saker Med Pinnar". I allmänhet tror jag inte att clublåtar passar dig som sagt, men det är kul att du kör nåt du inte brukar! Nyskapande, kreativitet, roligt! Skulle vara riktigt kul att höra något djupt med dig, så utforska alla stilar som finns! Slutsats: Tycker att grejjerna du släppt innan låter bättre, men som sagt, kul med nyskapande grejjer! Aldrig fel att prova annat om man vill bli bra artist. Ledsen att ja inte kan ge dig så bra kritik för denna, men fortsätt utforska så blir det fett!"o ChanSen att jag är en av alla Wacka mc's Vore som att bob marley hade Gräsallergi" Fetaste raderna i denna låt. Helt klart. "för det e --- klart som fan att Låten blir skitbra o om du inte diggar har du Dålig musiksmak " Angående ovanstående rader; Ha-ha! Det får bli upp till dig att avgöra kompis ;) Ha det fint!
aa visst serrö :)
Sheet Kaggen :O, dena va skiit fet förihe'vete , damn asså. deta va TUNGT . PEace
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Haha :) skojja du droppa det fett tungt mayyn , älskar din musik låtar med dig är efterlängtade
reffen va fan laidback ju, cooolioo cooliio låt
Tung som alla andra skrivit ;D Tycker de är coolt när du mixar in från petter & fronda osv osv :)
SignatuR^
Najs inte samma saker som mna brukar höra av dig. :D
Det är Barstow yao! peace!
fett nice låt med lite variaton från dej. Men jag tycker reffen verkar vara lite lame. keep going man Peace
Låt oss lyfta upp ett finger, och säga tack till ledningen, tack för ingenting, FUCK YOU, fuck REGERINGEN
allt är grymt, din lyric är så jälva skön som vanligt iaf inte bättre:). detta va nått nytt av dig iaf, riktigt smutsigt skit mer såna låtar mannen ;)
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Riktigt bra! Reffen är inte den bästa men annars är det riktigt bra! Upp!
Riktigt nice Kaggen! Som du säger, din stil är riktigt clean! Hahaha.. Härlig låt på alla sätt och kul att du gör nått anolunda! Rent sagt proffsigt detta alltså.
SÅ GRYM LÅT! Lite oolik kaggen men kul med lite variation . garanterat top 3 bland din låtar
haha, jag älskar hur du mixar in andra låtar i slutet av verserna!! tex:"Det går BRA NU så du kan kalla mej Petter" haha i lovet it! Låten var i övrigt soft som fan! Pz
feeet låt, skönt beat, klockrent flow i reffen ;) , kul oxå att du varierar låtarna lite :D , keep up the good work :) piiiicee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul met alla låt klipp du la in i texten, haha :)på rappen har jag aldrig Tjänat ett piss men ända Sen ja prodda Frida rullar pengarna in (KLIRR) Är du seriös på den raden eller oseriös ? :P kram från kaggen-team admin på pea <3
Wiiieee
Som jag har väntat. Detta är riktigt bra! ;> Till skillnad från "alla" andra så älskar jag reffen. ;o Du skriver alltid texter som får en att skratta. Fettfett pz
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
grymt, helt grymt
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®
Nice. Denna låten kom som en positiv överraskning.
Man brukar mest höra våldsironi av dig, och det blir relativt tråkigt i längden.
Förstår att du är nöjd med den. Flytet är skönt och du rimmar nice. Gillar även sjävla känslan i den, inlevelsen. Men den bästa förbättringen är rösten. Du har slutat ta i för livet så nu har du en skönare ton. Det enda som sänkte låten lite var refrängen då de kändes lite tråkig. Och "Det går bra nu - Petter", känns som att många använt sig av det.
Beatet var passande till denna låt. Är det du som har proddat det?
Du hade en del roliga rader i låten: ------------- "alla vet att jag är en knubbig man Så jag kör över fronda när jag Rullar fram Är tjock o Rappar fett o Du vill ju bli som mej - Över-fet Som din Brud när hon rider mej " ------------- Det första rimmet är för härligt, väldigt skön punch också. Den andra punchen var också rolig när man la märke till den.
------------- "för det e --- klart som fan att Låten blir skitbra o om du inte diggar har du Dålig musiksmak för Min feta rapp är som en laddad pistol Medans din keffa rapp saknar ammunition " ------------- Första rimmet är fräscht. Gillar "inställningen" eller vad man ska kalla det. Andra rimmet har ett härligt innehåll.
Din bästa låt jag hört, lätt.
Wazaaaa
Tycker låten var väldigt tråkig.. Inget att lyfta ögonbrynet för, du kan mycket bättre.
Klockan är tio över tio.
Skivsamlare
2007-09-05 20:50
hey bwoi, kul att se att du lagt upp nått nytt! fett coolt, rakt igenom! grattis till körkortet oxå! Bra låt o fuck dom som baitar dig... propps bro..!
http://www.soundcloud.com/adamkross
Oh shit va fräsh du är kaggen! :)
facebook.com/idiomatisk - fan page
Producent
2007-09-05 21:06
Haha Kaggen min sötnos :) Länge sen man hörde någon icke diss från dig :) Beat: 8/10. Beaten påminner mig om Super Mario O.o Flyt: 10/10 Du flyter hela låten rakt igenom, bra jobbat! Lyric: 10/10Haha en jävla massa rader fick mig att garva ett bra tag "jag e så trött dessa bönder som är bara till problem så jag skrattar o kallar dej för sopa åt En 24 åring som rappar de i otakt så" "ChanSen att jag är en av alla Wacka mc's Vore som att bob marley hade Gräsallergi" "att du skulle bli så kunglig som jag Vore lika stor chans som att ja skulle bli smal" "för Min feta rapp är som en laddad pistol Medans din keffa rapp saknar ammunition" Du hade många flera bra rader, men orkar inte kopiera och så, you know;D Underbart! Bra jobbat!Reff: 7/10 Kunde vart bättre:) Jag orkar inte skriva vad låten får i helhelt, pallar inte räkna ihop och så. Hade matteprov idag:) Smek!
Lil_H..
detta var fett mannen :D men som ngn sa dtror jag din röst skulle passa mer till tänkar låtar. men men keep up the good work :D peace!
Shit, trodde att det va historia mellan dej o Antagonisten , för den är väl tillägnad till honom väl. Ajja, det låter bra, du kan din sak.
riktigt sköön älskar "men det är ingen nackdel ---- som ett pannben eller en handled" grymt! ja tycker reffen va skön me ;)
haha chea :)
beatet är underbar så sjuk reffen sitter cleant rolig text och tight lagt . jag gillar
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
jag blir sur om nån säger att du låter som alltid i den här låten! fet låt !
Skön som fan! , texten vad överlägsen :P
Ät mig.
Bra, men inget pumpmaterial.
Najs kaggen denna va helfet! raderna va feta o beatet va grymt soft inte för mycket o inte för lite precis lagom :) du gör de najs som vanligt.. keep up!! peace
Okej. Då ska jag säga vad jag tycker. Skönt beat som många säger. Reffen är väll inget speciellt, Men texten är bra. Några bra - skitbra rader blandat med lite sämre. Låten i sig var bra och jag kommer spara den. Keep it up.
beatet e off the hook man,upp för beatet,riktigt najs aså,feeeeetttt fastna inte för reffen alls,verserna är najs,inte mer än så. 5 av 10. du har talang,pluspoäng för att du gör allt själv.
Behöver beats !!
åhh va bra du är!! ;) hahahaha pusspusss
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
Den va fett bra måste jag erkänna.. Gillar så som du laggt upp det =).. Nice
Checka in http://alcoholicfamily.blogspot.com/
najjjs låt kaggish ;D pöjzz out
låta som dig? pfft, kom med nått bättre! annars okej.
hah..
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Diggade denna,fortsätt göra låtar : )kan inte komma på nåt att klaga på ännu,kanske kommer
fett! :) tung låt brorsan! beatet dödar!