Dinasty - Engelsk Session
Shu WHOA!! Jag tänkte att det är lite dags att släppa nått nytt, vilket jag inte släptt på ganska länge känns det som.. Så det blev en engelsk session, kort men fet.. Texten i sig är ganska mkt ironi, tro nu inte att jag leker "gangsta" Det jag vill är att ni lyssnar på den och kommenterar...Länk: Speedyshare www.sds.studio.nu Texten är här för dem som vill hänga med: Long time no see mayne, u neva heard This crazy mc mayne, blasting the world no plastic gurls, you know i make real rapshit crack-hits, give me more fame than brad pitt
i do like pac did, dissin famous guys cuz, when im done, guess who's famous now i'm painless now, takin ova this hop i'm so famous so bitchez gettin crazy on my cock
Im so gangsta-gangsta, break yo kneck in two so gangsta so everyone want to connect my crew u get the concept u fool, write down in ya block u see my fans spittin fire when i'm fucked up
i got my boys everywhere, barkin like dogs so we make enemies talkin like frogs 9mm, red n' black eagle, mc's make me teacher, so im the fukkin leader
KOMMENTERA NU FOLK!!!!!
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
nice fan diggar detta !:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett naice låt main jätte bra
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thnx.. mer kommentarer tack =)
shu brushan jag digga detta grovt mycket bacci din bich haha aa det heter reverb jag som står för mixning om den är keff så kan ni skylla på mig jag digga detta iaf SDS U PUNK ASS.. PEACE!
www.sds.studio.nu
tack tack.. upp upp upp!!
Tungt shiet fortästt peace!
9mm, red n' black eagle, mc's make me teacher, so im the fukkin leader ABOOOOOW mannen e kalle krejt ja qive nanen haver vazhdo qishtu ey ama msnin tend ta boj ad kqyrum nashta e inqizoim nai keng bashk tung vlla ;) PeeejZ;)
thnx shqipe.. uppppppp!
fet skit men låter som du har stort rumm el ngt har blivit lite hall ljud på den el? ngt men annar e de helt ok peacee
Kalliistudios© 2:avåningen
fett fett :)
thnx killar.. fortsätt kommentera =)
upp!
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
de e najs :) diggas, ofc.
juliathorén
Shit alltså, detta sööööög som fan
Rock the beat Ent
tack alla!! Anakin: okej, men tack för visat intresse =)..upp!
fett dina, låter mkt bättre än tidigare engelska du lagt! fett som fan! Upp!
Hemsidor, banners, Affischer, layout till ett bra pris? Lämna ett meddelande i GB'n!
thnx .. upp igen!
Jodå, det låter väl nice :) Texten var däremot inget vidare. Det va inget som jag gillade alls.. Men men, texten är ju inte allt.. Sen, mixningen var ju inte that good heller asså :P Men men keep up.
thnx.. upp upp!
upp upp upp
Tack Sliez_.. Ne ne, flow är det man alltid tränar på, oavsett hur bra man är :D upppppp
Gillar dig fett mycket mer på engelska maain bra jobbat! pöss
tack tack =).. ah fan, kanske borde övergå till engelska haha.. upp!
upp upp upp upp upp upp upp upp upp upp upp upp upp upp
UPP!
nice nice man;) gillar texten med. Peace
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
tack tack =).. upp nu, mer kommentarer !
Skit Fet Låt :)
Jmkp®oduction || TwooB®oo - Only in You® Speaker @ 2008
thanx =) öpp!
shooz, den va gee ! skön engelska o soft flow, men tror att den kunde ha haft bättre mixning o text, men ändå fan de ba en session . keep it up mannen ! bless
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
tack tack.. ja de kunde de, men som du säger själv.. en session =) tack för kommentaren..uppuppuppupp