Nick K(of RawTalent) - New York Feelings
Tja reccade en ny låt igår. låten heter New York Feelings som handlar om min tid när jag var i New York. kommer droppas mycket shit inom en snar framtid :D jag och Jay håller på med ett mixtape så håll utkik efter det! det kommer bli FIIIREEE.min Myspace klicka här! om ni vill tanka denna track så länkar Jay snart! Peace / Nick K BTW: kommentera!!!!!!!!
nicenice man;)beatet e skönt, fortsätt me de du gör man, Peace!!
Tack så mycket Afroo! uppskattar det!
feeet skit! nick du är duktig! big up
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
This is hot, i´ll be waiting for the mixtape
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yeeaaah! tack marcuzz. peace
du har talang män, nice.
hets, stress, fest!
tack så mycket! :) "talang" det är det enda rawtalent är om, du vet hehe! tack!
Tack! tyvär måste jag säga att jag inte håller med! men tack för din kommentar!
skön man! skön mixning på vocalsen och bra volym på den! keep it up and check me out if you've got the time yaao :D big up
• honor. loyalty. reputation. respect. •
tack så mycket! det var Jay som mixade allt iofs :) tack, yes redan skrivit en kommentar till din låt
aaaight, bra gjort iallafall, versen var grymt upplagt och du har bra uttal! (y) upp
tack så mycket man! uppskattar det mycket mer när det liksom kommer från en kille som också har bra uttal och flow och shiiet!
Aaaight najs att du tycker de fan! Känner desamma, så ta åt dej mannen. You've got skills, that's how simple it is
asså, Rawtalent ör det som vanligt, överfett. Sköönt jävla flow. Nice som fan Nick, Fortsätt Droppa. Peace/ Prob
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
chyd3: yeah! problem: tack så mycket kul att du diggar! det kommer droppas mycket mer! straight fire!
äter alla middag nu elelr vad är frågan om ? hahahah :D
Låten är tung, framtid säger jag bara :D
www.myspace.com/suspectrap
soft. acapellan är lite för låg tycker jag dock.. ditt uttal är väldigt bra.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun_DI: tack så mycket, själv tycker jag att accapellan är bra men smaken är som baken :D tackar hur som helst ! :D älskar känslan när man ser att sin tråd är röd/brun hahah :D
måste nog hålla med diablo X1 ni har mycket talang men det är liksom inget jag skulle pumpa om å om igen, en gång räcker per låt för mig sen är det inget mer med det.... men fortsätt med det du/ni gör för det finns säkert massa folk som uppskattar er musik.. Peace, One!
www.myspace.com/allvarligttalat
Aight, respekterar din åsikt! TackOne
Tack så mycket Jäger :D Puss oj menade peace! :D
NIck K ä skönaste snubben i rawtalent ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack man! :D kan du motivera det lite? :D
jofan detta va ruggigt nice men måste hålla med om att du inte är så nyskapande men talang och skillz haru! peajjz
aahkejj, motivering, gillar din röst mest, ditt flow ä glödhett, texterna även dom är glödheta , du kickar alltid över feta beats, aahh asså svårt o förklara, men har fastnat mest för dig i rawtalent
okej tack så mycket :D känns kul att höra! peace
känns för mycket amerikanskt.. dock inget negativt med det :) härligt! rock on dude.
Tack så mycket Kriss :D RT baby ;)
Producent
2007-09-11 23:38
Nice nice...keep it up!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
DOOOOOOOOOOOPE!
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
Det var soft! Rätt skön på morgonkvisten. Men jag tycker du borde göra mer musik som Blackstar, Common & gänget. För du har en fet engelska och flyt och allt sånt! En!
Tomten: du får tänka på att common kör väldigt mycket power to the people....
later riktigt nice assa.. hooka upp ett down south beat och kicka pa, tror det skulle bli fly as hell!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Nick-K P15 Aa jo, iofs - Men som Blackstar i alla fall:P Fred!
meningsfull: tack så mycket, joo får väll ta och göra det ;) Tomten-: :P Fred!
din röst å¨flow e fresh, och du slänger över feta verser å reffen e najs. hollaatchabwooi.
Tack mayn! :D uppskattar det!
fet engelska du har man!:D pz!
Gibion: tack :) aa det var fan längesen!