Kriss - Ärligt Talat Vem Är Keff?.mp3
Varför jag svarade vet jag inte.. hum.. antar för att de va för att jag ' hade tråkigt ' haha keffa hora. nämn inte mig.Kriss - Ärligt Talat Vem Är Keff?.mp3 snacka inte om hur cp folk är på whoa när du betér dig själv som du beskriver dom. svara inte..
Jag antar att Ärligttalat dissas eller är jag helt ute och springer? Fan riktigt feta ifyllningar - Sköna rader med bra punches som antagligen känns. Flytet sitter, inlevelsen är prima, som en blandnng av att du skiter i allt och att du är arg som fan. Instrumentalen är fet också! En!
diggar som vanligt krisss :) inge mer med det, du är töööööng mannnen ! :D peyys !
tack tomten! jag svarar på ärligt talats skit 'diss' :) men tack .. ONE!
soft låt : ) påminner på något sätt om kaggen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det här var en riktig slakt, denna var tung som fan asså. hehe, skönt flow, skönt beat, skön/tung text. Är kanske snäll senare och ger dig en utfördlig kommentar/kritik.;):DJust Keep it up!
Peace im out!
aah, inge snack om saken . du vann
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
text. pay rspct's. /jimmie
hahah tungt. ärligttalat eller vad fan han heter.. död, inget snack om saken.
feet låt du vann inge mer att säga.. braa kriss:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
What the..? Aldrig diggat din dialekt men med det här så glömmer man fan bort dialekten, fan det här var sköna grejjor :D
inget snack om saken du tog han
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Moderator
2007-09-14 17:44
sluta dissa låt oss sluta fred :D pussar
OOhh , det här va tungt ! fy fan . du e en av dom bättre rapparna
NY LÄNK PLS!
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Riktigt tüng ;) finns inte så mkt mer å säga än mord
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Tung. Najs text som fan. Killen ligger i ett hörn och gråter med tummen i munnen right now :D Peace
Don´t mind me, just cruisin´.
andrey_07 P15 -
haha, hans andledning till att dissa mig var att - ' han hade tråkigt '
så jag var isonisk ja! sen är jag medveten om att låten är kort.. gissa varför?
tack alla andra roligt att de gillas :)
jag diggar den:D han hade inte en suck..PEace
men shit, kör du tagningar mellan varje rad? det här var inte speciellt bra. du låter också som du har 3tungor i käften. what´s up med norrlänningar? och jag hör inga dissar faktiskt :( bara "om du... tänker jag..." osv osv. nja, tror du kan bättre faktiskt.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
bra skit! vart hittar man dissen till dig da?
Ärligt talat så blev han mosad. Go kriss
Lite kvällsmysigt dehär, en del riktigt heta lines
Har lyssnat på den typ 7-8 gånger och, daaamn, haha faan va nice.. :)
Har ingen aning om vem ärligt talat är, men han måste vara riktigt grym om han ska kunna knäcka det här.. "I see dead people" hahahaha :P
shit asså , fett tung text . .. du tar han mayn! upp!
http://www.myspace.com/aiinac
Tungt som vanligt kriss, Ärligttalat är död! : )
Johaaan
mkt bättre än hans faktiskt. övrig tycker jag den va cool, lite annorlunda och det gilldes. coolt med ifyllningarna där du skriker/ryter till lite hehe :P inte mkt mer och säga faktiskt.. du gjorde de bättre helt enkelt
Skön, Flowet sitter ju då fint texten var bra den också Feta punches. Han blev slacktad ?=)
kopiera P19 du låter också som du har 3tungor i käften. what´s up med norrlänningar?
- För det första du kommenterar alltid ur kasst, vad har du emot norrlänningar??
Du döda han.. fett Kriss! Keep it Up
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
haha ja du körde över honom och backa.
fan vad skönt ljud! :O bra låt överhuvudtagit
släng upp en ny länk igen då man kna inte ladda hem för mig:S
(\_/) (O.o) (> <)
som ovan
Allt är sant på internet.
var hittar man hans låt ? denna var soft.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
R.I.P Ärligt talat.Han e slaktad
- Patee Music ²ºº8 © Patrik är en knasig nööt Ganska dum men väldigt sööt
den var riktigt töng ! mohaha
richyrich bitch !
som sakt kriss du är den bästa, du krossa sönder han, bra man pz
livet från en annan vinkel
oj här har de hänt saker & ting. roligt att se! tack alla skit roligt att de diggas.. :)
jo den här var tung- har inte hört ärligttalat. tänker inte heller. orkar inte bry mig. men men pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
överfett mannen detta gillas killen blev uppäten
chasse dyker upp som döda fiskar