Asså... kefft. Norrlänningar ska inte rappa.
Så jävla skön är du.
Does it look like I care?! o.O
Ärligt talat, du är keff.
We remember Køge Bugt!
kan man inte tycka det är dåligt även om man inte kan göra det bättre själv? o_O
Does it look like I care?! o.O
diggar deliveryn! sköna rader! det va nice!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
ingen hit i mina öron. men du tog hem beefen.
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
okej, tack för eran tid iaf :)
Snacka omm att pissa ner han! Du dödade han riktigt fint! Battla med kriss och det äe som att ta självmord!:) 10/10 PussPuss! /a-to
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Gröm!
Highfive anyone, anyone?
måste gå emot majoriteten lite här, tycker norländsk rap är soft :) Liksom, inte just för att de är norrländsk utan.. Jag bor i medelsverige och pratar ren och 'riktig' svenska utan någon speciell dialekt och är kär i göteborgska. Men göteborgska är ingen musik dialekt, de funkar verkligen inte i någon genre om man inte heter PSTQ , kanske lite grann men ingen grov dialekt. Men när de är lite unikt låter så soft på nå sätt. Typ Kaggen gillar många, han har ju verkligen unik röst och de är soft, nu Kriss, vi har ju mest våra raggare uppe i norr så norrländsk rap är rätt go just för att den är så ovanlig, och för att han gör det bra naturligtvis. och Toppen, hans ljusa nästan lite pipiga och skrikiga röst han har när han gör rap gör honom så skön o.s.v. tycker till och med att skånska kan vara riktigt gött att lyssna på när det gäller rap. Hör och häpna Asma o gänget från syd, en göteborgare likes you! ;D jaja, till låten. Alltså jag har inte orkat bry mig om nått vad beef heter de senaste veckorna, knappt att jag följer '60 sek battle' så ska jag va helt ärlig vet jag inte ens vem du lägger dissen till och har inte ens ork att kolla upp men tycker låten är riktigt skön, introt är gött och reffen är väll det som gör det. verserna låter cleant och fint också, men kan finslipas lite här och där kanske :) shiet, nu orkar jag inte mer! pöjs,
keeft
vi har ju mest våra raggare uppe i norr den va rolig:)
Chrillish - haha tack.. men jag fattar fasen inte vad du jiddra om ? tack alla andra! dansk - blev inge cmk i helgen ? :(
hade du haft samma atityd i 60 sek som här hade du gått vidare! skön
TUNG låt mannen! :)
Kukirumpan
Låten var väl sådär, inte överförtjust i din musik. Men många rader känndes så använda, man har hört dom flera gånger från olika rappers..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fetingen
Get MAD and change
Härlig låt =) Har inte hört Ärligttalat, så kan inte säga att du dödade någon , vilket iof är ganska omöjligt genom en låt =D Men iallafall är grymt skön låt från dig, bland dina bättre =) Detta kommer iallafall göra att man kommer titta in på din nästa låt, hoppas du håller samma nivå =) Skön låt iallafall !
www.tonfri.studio.nu
assså fyfan! jag blev helt stum av den här, menar hade den vart till mig hade jag sprungit å gömt mig... massor med bra av dig! TUUUUUUNG! keep it comin'
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
denna var bra, tkr låten flyter på hela tiden, bra :) pz.
Vem fan pratar du med?
-Kriss Att folk hackar på norrländska. Blev en jävla föreläsning från mig men kort o gott så tycker jag det är soft med unika grejer, som till exempel din norrländska rap som du får till på ett soft sätt. ähh, bry inte ditt lilla huvud om de. de va nog inte så viktigt iaf :) pöjs
keeft
måste hålla me dem, sry ärligt, men du blev totalmosad! :P
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Astmatic P18 -
haha, de dära va nått unikt att läsa :) haha
tack ska du ha.
Basse - titta gärna in mycket mera av mig som är på gång!
uppskattas!
fred.
Chrillish - haha, de är bra att nått ' dåligt ' bli till nått positivt då :)
tack
Tack resten för er tid & kommentarer .. dåliga som bra! :)
fred.
låten: beat: de fetaste jag hört i mitt liv! text: de bästa jag hört me dig! delivery: du har blivit mycke bättre på de, nu låter de tungt, stort pluss+! flow: äckligt najs! ärligttalat är min homie, men måste bara säga att du totalmosade honom :P
o just de.. du är jävligt äcklig också.
det lät bra, men det var tyvärr sämre.. förlåt. fast, du var ärligt talat bättre än ärligttalat, ärligt talat.
Lime - haha, skönt att du är ärlig då :) tack! Robin - de va bättre men ändå sämre ? jag hajar inte ?
Soft soft ..
soundcloud.com/jerrones
njee.. cmk nästa helg kanske ?
Dansk - ja nått i den stilen :)
du låter också som du har 3tungor i käften. what´s up med norrlänningar? - Kopiera haha jag kan fan inte sluta skratta åt sånna jävla kommentarer. Patetiskt.. Har inte hört hans men måste säga att det var längesen jag hörde dig med denna attityd. Tycker du lägger det fett oavsett om du tog allt i en tagning eller om du delade upp allt 100 gånger. kul att höra
remember my name<br>you'll be screaming it later!
servo - tack! jag tog det i 2 tagningar .. dock så spelar jag in kanske 4 bars .. hoppar över en, spelar in 6 hoppar över 2 osv. sen nästa ljudspår så fyller jag igen det jag hoppade över! men roligt att höra! tacktack.
varför hatar alla på den fina norrlänska dialekten?
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
men ärligt talat, det är ju jag?:o
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och .... jag kunde inte bry mig mindre.
kriss jag tycker du alltid har varit överskattat. visst e låten chill men det är bara vad jag tycker.
mhm
jadu kriss... säger bara tre ord : ärligttalat är sänkt.....
Ärligtalat tycker jag att ärligtalat vart riktigt ägd!
haha :) tack alla! lets rock.
UPP!?(A)