I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

asma - bye old times

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-09-15 18:22

asma - bye old times

jes, en nära vän - mer som en bror, har på senaste tiden visat sina sanna färger. texten handlar inte om honom, utan speglar vad jag känner samt diverse åsikter angående honom och hans svek.

asma - bye old times

vad han eller ni, igentligen tycker om denna är skitsamma - det är känslor på papper - no more, no less.

jajjemen!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2007-09-15 18:24
bra shiet !

2007-09-15 18:24
Fan! han ente först :P jaja bra shit man!
 mrykw - no shit

2007-09-15 18:31
feting=)

2007-09-15 18:34
fet skit,fast texten hördes inte särskilt bra tycker jag,kan du lägga upp texten?
jag kommer och går som runkande fotgängare...splatt

2007-09-15 18:35

tackar!
---
hey man, cant talk to you so im writin this letter
im leavin this shit behind - im off for the better
this awkward paranoia changes every step to a setup
for me'ta swallow my pride like a beggar? -- never!

you meant the world man you still do nevertheless
you turnin your back is sumthin i would never have guessed
i made a promise bout the bitch, no way! never again
you hated her more than me and then you settle for friends?

fuck it- we had our times, i had your back
you had mine, i felt the love everytime we shook hands
now it aint bout rap, its nuthin like that
cuz if the dog bites me, yo im bitin right back

aint no need to fight back man, this aint no beef
this is the naked truth awekening in my cold sheets
if i have to ill walk alone in these cold streets
fuck it, ill see ya in heaven - where all souls meet

---

analyzing, your girl means the world too you, no doubt
but theres a difference between lovin and bein a doormat
no swettin, im not dissin ya girl man u know it
im just easin my heart and thats the direction im goin

ive been doin alot of thinkin, doin alot of drinkin
throwin up in the water pourin straight from my sink n
its sickening, ------ how people around u hates facts
cause they bust ur little bubble aimin where it aches at

im done crying, ima bomb goin straight blam!
man enough ta say this shit straight to ur face fam
no hatred just agony, no yellin just sad to see
that u step aside when the bullshit flips back to me

remember all the times i pushed ya? u cried on my shoulder
we was fam, and back then id fuckin die for my brother
nuthins like that now im like - sigh, fuck the hold up
im liftin the boulder myself, believe it - im a soldier

---

see this for what it is, tho u'll prolly get pissed
im not bein no dick and no this aint no diss!
the truth is i miss ya, but not the man you are now
ill never kiss no ass, i only got my bars now

u forgot about the mindgames, turnin ya girl against ya
and you turned against me so i burnt most my friends uh
or the time u made a move tellin her u was in love?
i guess that shit wieghs nuthin to what i must have done?

convince me this bitch is sane, you've seen what she did to me
no support? fuck it this aint no battle for victory
cause right now, none of yall is nuthin but a bitch to me
why? cause me fightin back is buying her jibberish

i aint wastin one more breath yo, ive allready left
im so hungry for realness man im starving to death
im not stayin aside quiet, some do but i wont
an this is just to tell you - that i love you fore i go - one

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-15 18:53
skumt, fick bara hem 1:48 av den, sen slutade det tvärt. :/
Hur som helst, skitbra text och flyt men låten skulle nog fallit
mig mycket mer i smak med ett annat beat.

2007-09-15 18:57
Riktigt tungt. Fett flow, tung text, skönt beat. Kunde inte bli en bättre grå söndags låt. one! <3

2007-09-15 19:02
Riktigt schysst låt, tråkigt det som hände med polaren.

2007-09-15 19:03
Vad ljuger du om? du har inga vänner,..

låten för övrigt var fruktansvärt tråkig lyssnade bara 30 sek fyfan va dåligt asså
 personligt

2007-09-15 19:09
gizzis din dumma jävel, smutsa inte ner tråden och sluta hata, och kan du berätta för oss exakt vad som är dåligt med denna?!

förövrigt tyckte jag den var as bra ;) one

2007-09-15 19:31
naaaajs ;P
Ät mig.

2007-09-15 19:50
tack folk, jag är nöjd med denna som fan. känns som om buskapet kommer fram-

2007-09-15 19:54
asma kan duflowa nu:D

2007-09-15 21:10
keep doing it man ;)

2007-09-15 21:12
fett som fan

2007-09-15 21:18
thnx peeps!

2007-09-15 22:18
Yeah jag gillade den här i överlag, några småfel men det är bara för att jag är petig som fan, som att man ibland inte hör dina sista ord om du förstår, men fan det låter tungt, I dig it.. Keep it comin..
My environment wasn`t ghetto, but I was

2007-09-15 22:36
shiet, detta kan du!
När du kör seriös stil, och på engelska rockar du! Alltså, du låter mer vuxen. På svenska med beef och dissar hit och dit låter du till någon som man kan lika vid nått omoget.

de där lät ju, men sånt här får dig att växa i folks ögon!

keep it comin'  och jävlar vad bra du måste vara på engelska, tycker jag är rätt hyfsad men denna texten är guld!

Pöjs.
keeft

2007-09-16 00:07
-asma P20 ;

Fett som vanligt, budskapet kommer verkligen fram !

älskar verkligen din rap och ditt flyt ! fyfan

Får man fråga vem låten är till ?

Fred och Kärlek ifrån / Mr . Z

Att Kriga för fred är som att knulla för OSKULD !

2007-09-16 00:19
heavy shii!

2007-09-16 00:26
bra som fan asma, fattar inte va folk snackar om, man hör inte texten? bättre på annat beat? say what? ne enligt min mening klickar hela låten rätt, du lägger det fett som du brukar grymt bra inlevelse i det hela, digga denna som fan, rakt in på ipoden kan man ju säga ! ;D feting up på denna !

peace !
lost in skåne

2007-09-16 00:58
Denna är sanslöst bra alltså.. Älskar ditt sätt att skriva i denna, ditt delivery är sjukt bra och beatvalet kunde inte varit bättre..
Jag rös till ett par gånger genom låten eftersom jag känner till det mesta av denna historien och därmed såg hur jävla bra skriven den är..
I hethet är väl detta släpp så när som på felfritt..
Älskar sånt här.. Sjukt bra..

9.8 av 10..

Peeeys

One

2007-09-16 01:49
Håller med Anta totalt, sättet du skrivit denna texten på är helt suveränt!

Det är en hel grym och djup låt, big up för detta mayn!

1.
I got more kicks than Jackie Chan.

2007-09-16 01:55
det är bra asså, men det låter känslolöst mayn :( låter som om att du bara spottar raderna :S

Annars vart texten guldvärd !
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral

2007-09-16 02:48
hur grymt som helst, keep up the good work !
80% aggression

2007-09-16 04:53
tack så mycket peeps, det betyder ändå mycket att ni gillar den här - för att hur det än är är den sjukt emiotionellt laddad.
det var någon som undrade vem den handlade om, namn är ovidkommande - det hade bara varit disrespektfullt att sitta & kasta smuts på den här snubben, jag försöker säga hur jag känner bara.
och att jag skulle vara känslolös & läsa innantill? - jag har typ alltid delivery, denna deliveryn är ledsen/allvarlig - inte känslolös.

fortsätt kommentera, sjukt härligt att se.

tack för mig-

2007-09-16 05:26
Klass på denna låten asså.. Allt låter ju perfekt asma.. RIKTIG jävla tung.. Ditt flow sitter perfekt.. Du varierar gött !.. Texten är djup och den når fram till irak från skåne !.. Riktigt bra.. Beatet.. de ska vi inte ens snakka om..d e e värdsklass.. detta skulle lätt kunna vara en radiohit med en sooft reffreng !.. Peayz Micke
Mc´s Spottar Verbalt
Sångare

2007-09-16 05:49
Den e riktit fet asma!
Känslösam som fan, å ja digga Rösten i denna me.

Keep it up mayn!

BIG UP TILL SKÅNE!!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2007-09-16 08:56
Grymt flow, grym text. Riktigt snyggt lagt. Tycker dock att du kunde tagit bort "mellanspelen" mellan verserna och bara kört en, lång, straight up vers istället för tre.

Men that´s just me. Snyggt never the less.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-09-16 10:59
äntligen gör du låtar HELA SVERIGE KOMMER DIGGA .. skipppa dina beefs o kör på detta det här är ASMA shiiiiiiiiet.. INGEN KOMMER FÖRBI DIG OM DU JOBBAR SÅ HÄRA PEACE!
www.sds.studio.nu

2007-09-16 11:02
riktit bra gjord mayne! beatet är dödande, och din text är riktit bra, du flyter på som fan!

tycker bara det är lite synd att ni bråkar o sånt shiet!

10/10 LÄTT!

PeAz ;D
kicki´n beatbox and make some music at the same time//
I goes from top to toe whit my greatest punchlines//

2007-09-16 11:11
den är ruskit bra:)
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-09-16 12:17
 zorkah X0  : me :'/

om det är ngn så undrar, genom att han inte ville skriva det själv så, kan jag lika gärna skriva ut vem det är om, Me :'(

Om ngn undrar varför,? tänker jag inte diskutera ngt med ngn genom denna hemsidan eller ngn annan för den delen,det är ngt mellan mig och Honom....

Jag kan inte förklara känslan, im lost

Andra sidan av dhs....

"jes, en nära vän - mer som en bror, har på senaste tiden visat sina sanna färger. texten handlar inte om honom, utan speglar vad jag känner samt diverse åsikter angående honom och hans svek.
"

Tänk på sveket, ville bara skriva det här inne till dig, inga diskutioner inget bråk, men svek? yeah whatever vi ser saker olika....

Låten i sin helhet, jag gillar den men ändån inte, du fattar varför,

9/10

Peace
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace

2007-09-16 14:36

tackar tackar folket - värmer mitt <3

smale - sorry man, detta är inget vi löser någonstans, varken här - 300 sms, över telefon eller om vi ses.
svårt att göra det odramatiskt och lite lunarstorm men du har valt din väg att gå efter åtta års vänskap.
och att du fortfarande inte förstår sveket i hela grejen bevisar bara att du redan valt.

ha det fint.

2007-09-16 14:51
fin låt
Get MAD and change

2007-09-16 15:18
Shit mannen ... nog den bästa låten jag har hört med dej fyfan vilket budskap.. flowet dödade som vanligt , beatet hel skönt 20/10
Men tråkigt att du skulle behöva göra denna låten i mean vad ja sett verka ingen kunna förstöra er vänskap men thats life Peyz
 S-s-S-sHineybWooooI

2007-09-16 16:09
så äckligt grym låt, får rysningar! fortsätt med det du gör! piz

2007-09-16 16:25
nice nice, riktigt impad!
Go Hard or Go Home!
Producent

2007-09-16 17:22
Fan vad nice Asma!
Lil_H..

2007-09-16 20:06

tack åter igen.

shuel, vi fatta nog lika lite när det gäller allt det här. trodde inte heller att något skulle kunna bryta den vänskapen vi hade. liiivet!

kom igen nu, ingen som har fler synpunkter? många nerladdningar men ingen som skriver något.

2007-09-16 20:19

Det här är något av det bästa jag har hört med dig, om inte DET bästa.
Känslolöst? Herregud, kan nog inte bli mer känslofyllt än såhär. Texten är helt brutalt ärligt skriven och det hörs verkligen.
Gillar början på alla verserna, med den där sekundens tystnad om du förstår vad jag menar?
För övrigt är det jättetråkigt att du ens känt att du behövde skriva denna låten, men nu är det ju som det är... trist att det blivit så mellan er bara =/

Ha det bra, så hörs och ses vi nångång :)

2007-09-16 20:23
bra låt

2007-09-16 22:16
tack tres :)

mer?

2007-09-16 22:25
Jaja helt okej, hoppas kärleken löser sig mellan er två.
HANINGE

2007-09-16 22:40
Riktigt riktigt bra låt , Grymt bra text , bra flow , allt va bra , Riktigt bra ! , Hoppas de löser sig aldrig kul och vara osams med en bror / vän , Ha de Peyz !
soundcloud.com/jerrones

2007-09-17 15:08
tack, fler?

2007-09-17 15:52
Bra rap, röst, uttal, text men hatade beatet av någon anledning. BEatet var helt okej visserligen på verserna men mellanspelet diggade jag inte.

Men skit samma, du är grym och du rappade bra med bra delivery och du fick fram det du ville ha sagt Bra Astma.

/A
www.AlbinLoan.com

http://www.youtube.com/watch?v=NqFuALNIQbo

2007-09-17 16:04
tuuungt mannen ;) fuck kunde aldrig ana att dt va till smale, alla låtar jag hört me er märker man att ni trivs bra tsm meeejn synd om dt som hände.. låten var övveeerfeeet mannen :D

2007-09-17 16:40
Men satan! Jag skrev Astma! Ber om ursäkt, Asma så klart. :)
www.AlbinLoan.com

http://www.youtube.com/watch?v=NqFuALNIQbo

2007-09-17 19:55
Detta är bra, Du är störtskön på engelska...  fittig stil som jag sa.. Inte av dig utan från dens sida..

no hatred just agony, no yellin just sad to see
that u step aside when the bullshit flips back to me

remember all the times i pushed ya? u cried on my shoulder
we was fam, and back then id fuckin die for my brother

Only one word<3 brotherlove.. Peyz