fin låt , sorlig...
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Bra Josh, Riktigt jävla bra. Behövs inte säga så mkt mer.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
fett bra!!
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
Usch, går inte att beskriva denna låten. Helt otroligt. Första gången jag ryst till när jag hört en raplåt.
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
du vill kanske ha kritik för att veta va du behöver träna på, men wtf.. denna e perfekt, va fan finns de o förbättra? :S låten är stennajs, skit bra asma!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
tusen tack! betyder helt mycket. soft att folk får rysningar osv. mycket kärlek!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-09-17 23:06
Detta va det bästa jag hört här på whoa på mycket länge! Helt sjukt !
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
upp upp upp , 10/10 på denna, förklarar varför i mon, e trött nu one
tack mexxi & dag! mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shiit RIKTIGT snygga verser. du skriver sjukt bra rader här asma. en sån här text ligger ljusår före alla andra whoa.snubbar
Talib Kweli
Brother Ali
Asma
=)
aaa ni fattar, bra texter som gör att man tänker till lite, härligt till skillnad från all skryt som släpps här. one
Detta är min forumsignatur
Du är så jävla keff..
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
asma fortsättmed såna låtar !, helt underbart... Piiz
Fett grym. diggas verkligen, Du är riktigt bra på rappa engelska och diggar din röst :D tung och fet låt
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
Nemen shit asså, den här tråden får ju inte dö ut hehe. UPP
Gillar låten på alla sätt text mässigt är den bra men när man vet vem det är om blir det avvikande och konstigt. Cant`t Tell Me Nothin`
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
asma de finns inget att säga de är de här som visar att du är hur grym som helst. har inte hört en låpt från dig som jag har ogillat. du håler samma nivå hela tiden asma du är lika feet på engelska som svenska, och din texter ditt delirvy ditt flow allt är perfekt i nästan alla låtar! du är sjukt grym säger som ngn sa tidigare dbästa låten på änge på whoa! peace mannen! ps. de är aldrig roligt att förlora en sån vän<3
chyst shit där asma;) texten är fan perfekt.. bra flow.. fetta rim och as bra beat kepp it upp bro! uppar denna
Igår träffade jag alla dina vänner.. Och båda två var dum i huvet
Hur jävla fet som helst man. Du borde fortsätta köra på eng istället för fucken stjärtsvenne. Ten outta ten, pa!
"I´m pissin in the brew then I´m handin it to you. If I had a plate of shit, would you eat that up too?" - Progress http://www.myspace.com/alkronicmike
tack så mycket ppl, sjukt skönt att höra! <3 någon mer som vill säga något?
låter kanon! fortsätt ed engelskan!
skippa svenskan helt nu & satsa på att utveckla din engelska till top notch, detta är grymt.
work some magic
inte bra engelska, skönt beat, men man orkar inte lyssna på det för du förstör det med din keffa engelska
10/10 100% mannen, flowet är tungt, handligen är skit tung, vad kan man mer säga? tråkigt det med vänskapen, riktigt tungt, fortsätt så hära mannen, UPP!
tack för kommentarerna! någon mer?
lyssnar på denna låten 24/7 josh! Älskar denna som fan! Men som sagt, en sådan vänskap är alltid bull o förlora! vi får ses snart mayne! one <3
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
tack spear / fatal! upp!
fan vad grymt asma , lyssnat nu några gånger och denna kommer pumpas mera , riktigt bra text , ditt flow är inte och klaga på.. bara beatet jag tycker blir lite jobbigt i reffen.. men sjukt bra !
4:20 KANRK
Sluta göra disslåtar på svenskar och sånt skit, du är fettbra när du kör på engelska.
thnx! upp
Riktigt dåligt flyt asså låter stressigt varje gång du börjar på en ny rad jobbigt å höra på blev ganska otydligt här och där känns som du skrev ovan att det är bara känslor på papper men dom fastar inte på beatet låter ungefär som du skrev den innan du hittade beatet men beatet är endå helt sjukt dåligt .. Tycker det är jävligt synd att du gör en så dålig låt där din engelska inte låter sådär soft och speciell som den brukar thats all ajja keep em coming
Moderator
2007-09-20 01:14
Jag diggar denna. Refrängdelen eller mellanspelen kändes lite dryg dock men annars va de soft. Beatet smaka riktigt gott.
myspace.com/jiahprod
usch, p16 som är bästa vän med vanskapt - det kan inte bli särskilt bra kritik. synd. tack J-A. upp!
Beatet är grymt skönt. Och ditt flow är värt guld. Inlevelsen är grym och texten är tung. Hela låten är underbar helt enkelt. Peace
Don´t mind me, just cruisin´.
tack mackey - upp!
*kasst flow *kass röst *kass delivery *kass beat *kass lyric *kass låt0/10
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
Moget Limited... Hahahaha
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
uch ?
-asma P20 vad har det med saken att göra att jag är vän med vanskapt spelar absolut ingen roll ? hur definerar du bra kritik då ? tror du att du skulle ta åt dej mer av kritiken om jag inte var vänn med vanne ? eller om det stod P20 ? säger så det känns när jag hör låten känns som du skrev den innan du hört beatet får den känslan när jag hör låten det är kritik finns inge bra eller dålig kritik
detta är en grym låt helt enkelt ! mad props till asma !
Instead of warning pregnant women not to drink, I think female alcoholics should be told not to fuck...
håll dig till engelska. då är du okej. annars måste du krångla till med dina ÄRGH (R)
ty folk! sircuz - vad jag menade med det var: han hatar mig - du hatar mig. inte så svårt att göra den kopplingen. tråkigt att tycker att den är whack, jag är nöjd med den och bara för din info skrev jag den till beatet så dina aningar är fel. jes, tack för kommentaren iaf- haha mina R är fetast. /a
Jag hatar inte dej ? aldrig visat hat mot dej någonsin på whoa bara för vi är vänner delar vi inte samma åsikter om din musik.. aa det är lungt peys
ffetaste låten som vart uppe på whoa på en lång tid :)
Sleep is the cousin of death
Har inga ord för detta :)) så perfect
upp!
pallar inte skriva kritik på något som har en sådan handling. Du är nöjd med det du fått ut ur dig och det räcker gott och väl för mig. Du gör det bra, en vacker dag löser allting sig.
remember my name<br>you'll be screaming it later!
ty! upp
Det tunga beatet med din seriösa röst så känner man gås hud. Det märks att du rappar om något som du byrr dig om. Enligt texten verkar din vän dissat dig mer och mer för en tjej i stora drag. ajja jag tyckte den var lysande. Åker in på MP3n nu. för övrigt ska jag gå på teater....boo
Remember remember. öhh?
thnx, have fun på teatern :)