Kaggen o Motti(impuls) - Nu är vi här (oh no!)
Tänt vare här! Nu var det var längesen det kom en seriös låt från nån av oss. Så här kommer den. Både jag o motti blev väldigt nöjda över denna så vi hoppas ni diggar lika mkt som vi gör. Reff: Kaggen Mixning: Kaggen Beat: Hemligt Vers1: Motti Vers2: Kaggen Vers3: Kaggen o motti DirektLÄNK (högerklicka, spara mål som) Sen även en speedyshare länk HÄRA! Sen vill jag även göra reklam för våran spelning i Avesta på Qlturhuset den 26:e oktober. Nästa helg alltså. Då kommer Kaggen, Toppen, Estet, Impuls, Hubler o bross att uppträda!
ska lyssna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du vet vad jag tycker,den är galet tung! Refrängen är melodisk,det diggar jag :D O grymma rader från både dig och motti. Den kommer pumpas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ny speedy pls!
be the change
Fungerande länkar kommer alldeles strax. tack matte!
Ny länkish
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
rätt kul att topic hann lyssna på den när den är 4 min lång och det var 2 minuter sen dom la upp den:S
fett grymm :D riktigt bra :)
haha chea :)
krullet X0 Det som är ännu roligare är att jag skickade låten till han på msn för ett tag sen =) tack för din tid
vill bara spy på detta "backa bak"... mottis mixning var katastrofalt dålig... kaggens röst är för mycket, refrängen var halvbra.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
funkar inte ffs. ny läääänk dirr!!!
http://www.fuskbugg.se/pub/misc/Kaggen_o_Motti(Impuls)_-_Nu_%E4r_vi_h%E4r_(oh%20no!).rar Tyckte texten var mycket bättre än många av era andra, men beatet drofg tyvärr ner låten rätt bra...
Riktigt fet mannar! Detta var fett som fan. Diggar texterna, beatet va brutalt, refrengen låg rikitgt nice :D pz!
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Kaggen P19 aa, det förklarade det;) hur som helst, nu till låten!
diggades som fan, sköna rader från er båda:) gillade beatet!
Snällla skippa rasselgrejjen.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Upp med texten! Hade ett litet problem på att vad motti sa på ngt ställe!:D Iövrigt så var låten helt okej, beatet drar ner på det lite .. PZ
be the change
Reffrängen var inte alls bra? tycker den mest var rörig... och beater var inte heller så bra.... verserna var la ok... saknar kaggen back in the days, då var du mycket bättre
Don't!
va bra de vart johan. skit bra pusspuss
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
HAHAHAHAHA reffen sög nåt enormt.. "fucking gemet" motti's text sög, kaggens sög ännu mer. tack och hej
Reffen.. kändes jätte tomt, lika så beatet. Och att säga "Jappaje" och sånt, är inte heller så ball.. för jag vet att ni kan säga R.. haha! Nemen, det här var inget jag gillade, tyvär.. Men smaken är som baken. Fortsätta med det ni gör, finns folk som gillar.
Peace! :)
the fire feeds on faggets
Det absolut bästa jag hört med motti!! grym text alltså, riktigt bra! Samma med kaggen alltså!, sjukt tung låt med sjukt bra texter, blev uppriktigt positivt överaskad! Keep this up & jag börjar lyssna på er musik
2 PJÄSER
kaggen: bra, men inte i samma klass som dina låtar brukar vara i :( men asgött att du droppar en låt de känns som en evighets sen..
Motti: diggar din röst å flow asmycket:) bäst i låten enligt mig..
pöjs
köp sex och betala i natura
Promotor
2007-10-18 18:11
Fan vilken Skön låt Diggar den som fan !!! :D
Saknar den råa och tunga-beat tiden :(
den här var inte så bra tycker jag.. jag förväntar mig mer utav sånna hypade snubbar
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
han_som ASSÅ VEM FAN ÄR DU! kan du bara låta mig vara?! eru störd eller?
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
ja låt nu denna sötafigur vara.
http://myspace.com/3egraden
Ingen låt jag kommer spela så värst mycket, men måste medge att Kaggen har riktigt finurliga punches här & där.. i typ varje låt, ha!
ah softsoft, beatet va tvääärfet! motti va skön , sköntflow! kaggen.. njaaa fan sakna kaggen back in the days, dock sköna rader o rim som allways!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
kan du skicka beatet=?
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
Fet ;D.. Kaggen dock bättre än motti.. har faktist hört mycket bättre med dig motti, vad håller du på med? :S.. aja, keep it up! /n
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Motti va halvdan hört bättre.. Och kaggen, det lät riktigt bra.. din röst är tung :D Bra jobbat grabbar :) UPP! Pz! //KelocC
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
Inte mer än okej tycker jag. Jämfört med tidigare släpp.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
som sagt sen längesen, den kommer bli fet, & det blev den! bra grabbar
work some magic
Moderator
2007-10-18 19:34
det låter faktist som kaggen inte kan säga r, inget man har hört i dom andra låtarna vad jag har tänkt på iaf.. tycker du låter lite som ett litet barn på rösten i den här låten haha:P men beatet var skönt, reffen va rätt nice och texterna var helt okej, fyndiga rader hehe
fan så sköön! :D fortsätt såhär! :) peace
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
lyssnar och njuter. sjukt skön låt ! tyckte båda var i topp den här gången. grymt bra av båda. motti va minst lika bra som kaggen vilket jag tycker är ganska ovanligt. Motti var förvånansvärt bra. cred till er grappar! päääyyyss!
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
hehe riktigt nice :D bra jobbat Peace