haha, motti ligger ju nivåer under kaggen.
kaggen är bra, skön röst och lite halvrolig text.
ingen låt som sparas dock,
hets, stress, fest!
motti va bättre en kaggen, thats it!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
kan ni köra nåt annat än skryt ? Alltid skryt. Till låten då: som nån annan sa, så jävla played out med backa bak. Motti hade nåra sköna rader i första versen. Gillade ramadan raden t ex. Kaggen drar ner sig, du var bättre förr som någon sa, dock skönare flow än motti men njae. Kör något annat än skryt, tror att folk börjar tröttna lite på det, om man är bra så behöver man inte säga det hela tiden.
aa visst serrö :)
fett jävla bra låt kaggish ;P Kaggen la det bra men motti njae :s tycker inte att han är på samma nivå som kaggen
Hej kom och hjälp mig.... ...Men ingen kom!
100procent
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tuungt av er båda! riktigt skönt att ni kommer med nytt shiiiz :D
Riktigt najs låt! Gillar hur du lägger det kaggen, och motti blir ju bara bättre och bättre för varje låt
TS är ett troll :)
riktigt tungt som vanligt grabbar ;).
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
asså kaggen, lugnt sveriges grymmaste lyricist, men sångrösten;P soft med lite sång i refr, men asså, ah, ja vet inte va ja ska säga motti, deam
M in the mf JuM
Yo. Jag tyckte den blev helt ok. Reffen blev helnice må jag tycka. Verserna lät lite osäkra på sina håll men texterna var fräcka. Shuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Alabama!!!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Nån som har den lägg upp en ny länk, direktlänk fuckad... speedyshare on hour limit.
den va förjävligt bra , diggar hårt !!bra gjort kaggen och motti
tycker den va riktigt skön alltså :)
Moderator
2007-10-18 21:46
(ofruktad som en plast apelsin) HAHAHAHAHAHAH den raden skrev jag för ett halvår sen xD
//TW
Kaggen; skönaste lyriken av alla. Tröttnar aldrig på dina liknelser och dina as schöna rader. Men du börjar mumla, inte lika clean som förut. Tror jag börjar tröttna på din röst. Motti(impuls); Du får alltid till din sköna lite laidback stil. Diggar den, men ingen som älskas till 100%. Du har också helt okej lyrik, men når inte upp till kaggens nivå.. Tillsammans; En helt okej låt, som nog åker ner i mp3'n endå... Forsätt släpp, blir alltid glad när jag ser en ny låt av er.
Tråkigt att du inte kan köra någon "seriös" topic nån gång Kaggen . Ajja, det låter ju bra iaf :)
Kaggen; gillar ej din rapp : \ texten va väll okej.... motti: tycker om dig mer här,, texten okey.. men ingen låt jag skulle lyssna på tyvärr
hhaha många sköna p-lines!! Gilla denna!
^^
helt okej låt men fattar inte hur någon kan säga att Kaggen är sveriges bästa lyriker, gillar Mottis laidback rap,som folk har sagt hade de vart kul med nått annat än skryt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt jävla tungt! otroligt..
inget jag diggar men visst var det okey
www.myspace.com/danielbylund
Tack tack alla. Kul läsning!
och du
shitmannen X0 Den raden har jag haft legande på min data i mer än ett år faktiskt. Hittade massa gamla texter...
Och sen kan alla jävla hatare suga min svettiga pung. inte för att jag bryr mej vad ni tycker men sug den bara
puss
Fyyyfan va niice ;) den diggas fett , den kmr in på mobilen ! ska dunka den i bussen till Göteborg imorgon:D //Kidoo
[email protected] Collab? Hojjta man.. ;)
Och sen kan alla jävla hatare suga min svettiga pung. inte för att jag bryr mej vad ni tycker men sug den bara om du inte skulle ha brytt dig så skulle du inte ha sagt så... folk säger vad dom tycker eller hur?.. alla behöver inte tycka att din låt är "FeeEEeeTT BRaaaa!11!!!"
nu kom jag lite off toppic men jag har redan sagt vad jag tycker om låten så...
Don't!
det var stil i den här ! grymt skön låt pojkar PEACE !
chasse dyker upp som döda fiskar
sorry inget ja fastnade för...
Yeah ! fuck vad jag har längtat efter en till låt med dig kaggen :) fett najs text, flowet är redan bäst så ;) peace !
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
Tycker mixningen låter burkig. Nja hört bättre med er..
HANINGE
Digga inte : ( , tyväär , båda har lagt bättre
soundcloud.com/jerrones
rätt roligt hur många som hatar som om dom vore världsmästare själva.. " texten sög, motti suger " osv.. men, men...smaken e som baken.. tack för er tid
fan kaggen du kan bättre komigen de blir ba sämre :S
Kaggen o Motti är vell bättre än BÄST ;)
Tight shiit päyzzz out !
Bra grejjer, väntat ett tag på detta. Allting är grovt som de alltid varit. Peace.
riktigt tråkig rap :S skönt beat
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
lite kul är att nästan alla som tycker att låten e jätte bra har kaggen på sin friends list eller e 14 år :)
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Den va soft kommer nog pumpas då o då :) Keep it going
bästa jag hört med dig motti, roliga punchlines! kaggen är tillbaka! grymt som fan.. riktigt fett som vanligt. bästa jag hört på länge med dig också. tyckte reffen var lite trist holla!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
BEAT : ALL IN MY GRILL ... tror de e Timbaland som gjort den. nån tjej/tjej grupp som kör. för övrigt.... kefft, går bakot i utveklingen hör ja. bättre än många på whoa då men det säger ju inte ett piss.
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Hemlighetsfull som anonyma alkoholister, haha denna låten var go! Fortsätt så
ja jo denb var nice så diggad inte riktigt din röst i denna kaggen tyckte den var lite för mkt i vissa rader mern i helhet kåten var helsoft :)
tunga rader från båda er två, gungig reff. fett grabbar!
B
Riktigt fet låt! Vafan klagar folk för? :-D ok om ni inte diggar, men varken kaggen eller motti är dåliga rappare, diggar detta som satan. Lyricen var överfet från båda, rappen skön, och beatet.. hur jävla skönt som helst.
soft låt :)
nej helt klart e varken motti eller kaggen och motti dåliga rappare... men jag gillar inte någon av er tker att refr va töntig som fan och jag gillar inte erat flow men det e en smaksak jag vet att många diggar detta och kan inte säga annat än bra gjort grabbar :)
du borde hängas...