Limpressed - The Devil's Thirst For War
Ny låt, blev klar idag så droppar den till whoa för kommentarer. Vers 1 & 2: Limpressed Ref sång och rap: Limpressed Beat: 90--Unique(chill) (freebeat /:) Mixning: Fred N Enjoy och snälla kommentera.
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
tycker låten blev jääävligt bra linus. :) det ända du skulle kunnat göra bättre vart att höjja micken ltie kanske :) annars vare fan riiiktigt riktigt bra :D PEACE
Thx emil, jo det kan jag hålla med om, men de skyller vi på mixningen. ;D
UPP!
VAFAN! 27 NEDLADDNINGAR OCH 1 ENDA JÄVLA KOMMENTAR. FAN VAD DÅLIG WHOA!
yoo låter bra fan :) brukar inte gilla engelsk rap men dej här va riktit skön faktis :D :P låter fett grabbs ;) ha d bässt PZ
Lägger in texten nu också, please kommentera. Vafan är det här.Vers 1 Baby if you feel my pain, you would know the feelin's I restrain// are never the less, never the same// It's a filthy game, which makes me mentally lame// And I can never explain, This thing that runs thru my veins// Is it hate or love, is it blood or mud// All I really know is, I ain't got no guardian above// Who is watchin' over me, fuck it, there is no God// Is it so hard to see that this is a fucked up world// If we really have a saint, who is watchin' over us// I bet mine is the Devil, who fucks me up for joy n' lust// I went crazy cuz, there is no place for my trust// And all that love is to me, is like a kick in the nuts// The guts is drippin' of me, shaped as faces of your tears// Then the madness came and cuffed me, chained me to this evil leer// My eyes goes red i'm scared, I dont see clear anymore// I've been reached by the lethal, reached by a devils thirst for war// Ref Reached by the lethal (reached by a devils thirst for war)// Can't even see you (reached by a devils thirst for war)// And now when the time has come (reached by a devils thirst for war)// It's already done, it's already done (reached by a devils thirst for war)// Reached by the lethal (reached by a devils thirst for war)// Can't even see you (reached by a devils thirst for war)// And now when the time has come (reached by a devils thirst for war)// It's already done, it's already done (reached by a devils thirst for war)//Vers 2 Now I'm know as a killer, peoples blood over my hands// And when I took a knife and killed her, I never had a chance// You were my first romance, my only, my forever// Now that you belong to heaven, we will never be together// Like the rage of weather, heavy rains and storm winds// Madness sends me after you, the ones who does'nt pray for sins// Turn this world around, and he started with me// The citizents of earth, does'nt have the rights to be free// A humanbeeing, with all our humble sides// Shooting guns and killing youths, now we must decide// Is life worth another chance, would you spend it, retrieve it// If you dont belive it, if you tryin' to decieve it// The pain will fuck you up, turn you in to me// The only thing in this world, that you'll never wanna be// The mangy dog of wrath, kills those who does'nt see// What we do to ourselves, what we do need to belive//Ref x2
Vad är detta, 34 downs och 2 kommentarer. Upp för fan!
Ah det här va soft, fast precis som du sa acapellan var lite låg men aja :) Diggar engelsk rapp, thats what i do! peace
Allt är sant på internet.
lite ang uttalet slipa på det så.. Jag har säkert inte bättre men det är ändå lite jobbigt när man lyssnar..
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
Okej tack monkeywriter, kritik uppskattas alltid.
4 kommentarer på 77 nerladdningar. Tråkigt som fan..
UPP!
ASSÅ FYFAN VAD DÅLIGT DETTA ÄR! 98 NEDLADDNINGAR OCH 4 KOMMENTARERE!!!
_Kicko thx!
Upp!
tyckte vissa rader va fuckade, man hör dig säga det 2 gånger så helt konstigt, det diggades inte. öva lite mer på uttalet tycker jag som enskild människa. texten va riktigt bra, måste du tänkt igenom mycket"This thing that runs thru my veins// Is it hate or love, is it blood or mud//" bästa du lagt där tycker jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltså detta temat har ju verkligen been done to death. Ska man göra en låt i detta stuket bör man, enligt mig, förnya det ganska ordentligt på ett eller annat sätt. Så nej, måste säga att verserna lyckades du inte med. Reffen var bra, var det du som sjöng? Det lät riktigt bra med sången i den. Annars måste du verkligen träna på uttalet - och inte enbart för att du ska låta som en riktig amerikan utan snarare för artikuleringen och delivery. Det blir rätt mumligt när inte orden kommer naturligt och låter rätt. Att det är lite svenskt tint på ett annars bra delivery och bra artikuleringen brukar inte göra något. Men ja, träna på att skriva verser, lite roligare rimscheman och upplägg, testa göra något nytt tema eller förnya ett gammalt. Vet inte riktigt mer vad jag ska säga. good luck
det låter bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hansomknarkar, Pigeon_ och kishore82, tack allihopa för kommentarer. Den enda riktigt konkreta kritiken som flera verkar tycka, vilket gör att det stämmer oftast, är att jag ska öva på uttalet. Det är taget, ska göra det.. :) Tack.
Och Pidgeon_, ja, det är jag som sjunger.
har hört den nu, den var nice. reffen var schysst
- men nog om dig nu.
förutom ditt engelska uttal som är halvdant finns potential i de men de är fortfarande halvdant, så låter de här redigt soft, din röst är skön likaså ditt flow, sången i reffen va nog de enda orginella men bra jag gillade braa:) men keep it up blir ju alltid bättre
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Thx :)
upp en gång till då.