www.myspace.com/lizenmusic
de e ju tur att de iaf finns en vettig brud som kan leverera nåt bree!! den enda tjejrapparen ja pallar med att lyssna på faktist haha :P fortsätt så, de e skitnajs!!! Piiis!
www.myspace.com/melvinjunkyard
Fint fint =) alltid nice! :) önskar man hade skill som du ibland =/ PEACE!
sheeeeiiiiit :D:D detta va sjukt nice :D tänkte nu kommer det väl nåt Sofijah liknande och sen hör jag bara :D damn! den bästa kvinnliga rapparen jag har hört iaf!!!! Keep it up cause yo keeping it goooood!
tacktack!
lägger upp texten oxå. inte alls lagt ner mkt tid på den som sagt.
har du nån gång hört den tjej som flippar på beatet/
o har du nån gång hört en tjej som kickar eliten/
här är jag igen, och jag kan köra hur jag vill/
går utanför linjen och skiter när ni säger till/
what? bitch! du snackar skit? SUBBA! /
lämna mig stumpan, innan du får kuken i rumpan/
Jag tar dina ord, och stoppar upp dom i din röv/ för Inse du är dissad, du är stämplad, du är körd/
jag ska försöka med IQ blond, jag ska langa lite skryt/
vi snackar flow, vi snackar talang, vi snackar flyt/
jag toppar topplistorna, vill du ha min autograf/
jag älskar detta livet o kmr aldrig lägga av/
kan du bjú på en snus, jag känner mig sugen/
men jag är tjej, får inte snusa, för det är förbjudet/
lite flipp, o lite flopp, lite floppe o lite flippe/
bara för jag inte får vara naken i badkaret för krille/ upp un whoa :D
haha, jorå, det finns inget att klaga på.. det känns bra att det är en tjej som testar på.. det är riktigt nice faktiskt! men annars jobba på och keep it up!
människan är en jävla idiot, så vafan är du?
Skööön hahah fett skön likes this :D du har lika fett bra flow som vanligt fortsätt så ;) Bleesss !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va nice!!!
Graffiti Can't Be Stopped!
som alla andra säger så är det gryyymt.. det e bara o köra vettö... ;) hehe keeep going
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta va grymt syster ;) puss på skinkan:)
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
skön låt bättre än dom andra du gjort söön floow pzz
Fan va skön.. Sköna rader, skönt beat hehe du lägger det ajjjt:DPeacE
Det var hyfast , några flow missar men annars så. Bra känsla några rim va lite krystade . Du kan bättre ;) Keep it up , Peace and puss i jumsken
Fan vilken bra låt Lizen :) Bättre kan de inte bli ! Jag har gillat alla dina låtar hittils så fortsätt göra låtar ... Pz & <3 // Hallin
Örebro stad ;D
pallar inte brudars texter alltså
Oh
jag visste inte att de va förbjudet att snusa om man var tjej? alltså.. dina texter är oftast keffa lizén, men du rappar bra, så varför inte göra texterna bra också ? då blir de klockrent tsm!
jag visste inte att de va förbjudet att snusa om man var tjej? alltså.. dina texter är oftast keffa lizén, men du rappar bra, så varför inte göra texterna bra också ? då blir de klockrent tsm! säger samma här
http://www.myspace.com/micman123
Dem var tynga ;) . Peace <33
hahahahah Liza :D hahahah fan va ballt :D nu e du så där cool igen :D och jag kan inte göra annat än o skratta åt din sista rad HAHAHA, yeah sis, jag tycker de e fett :D
tacktack :) förbjudet o snusa för tjejjer? jo, här i mina trakter äre då det. men som sagt, la inte ner mkt tid på texten alls.. tack till er som diggar, :) upp!
Ärligt nu, fattar inte vad folk ser i detta som är bra ? Detta är inte bra, dock är det inte dåligt. Du sluddrar ju sjukt mycket, kör inte på ett beat som du inte hänger med på. Men men, fortsätt rappa, fast bli bättre så kanske jag sparar nån låt :)
Klockan är tio över tio.
Du har utvecklats mycket sen jah hörde dig sist i din "beef" med... Mexxi eller vem fan det nu var. Då sög du, regält. Nu, tycker jag du flyter på bra, börjat hitta text patterns som passar. Det ända jag saknar är attityd. Dont get me wrong, det finns där, men jag vill ha mer. Fortsätt kicka tjejen, du är ung, du har lång tid på dig att utvecklas ännu mer. Creds.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
okey. tack för kritik :) upp? :D
Jävligt soft alltså. o du e bara 14 år med shit
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
cool du är för att du är tjej och snusar;) Verkliken COOLT
Digga inte : /
soundcloud.com/jerrones
SDS_PMU vet inte om du var ironisk eller inte men vad fan spelar könet för roll? Fin stavning på verkligen btw. OnT: Svårt att digga detta, en tjej på fjorton år som gör skrytrap, känns fel bara..
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Nice låt
http://www.stanislav.nu
Producent
2007-11-15 17:37
bra att det finns brudar som kan rappa bra också ;D
bara ärlig
skiter vell i ifall hon är tjej eller inte.. tycker bara tt det är omoget att skrytra om att man snusar!
SDS__PMU P77 haha. det är bara för jag är tjej ju? haha. ofta du tkr typ, mexxi är töntig, han som gjorde en låt om att han älska snus? naaee, dåså.. :P
upp :)
ah men serriöst grabben, nu får du fan ta o ge dej, fan bryr sig om att hon rappar om att hon snusar? Huh? som att nån jävel sitter o gnäller då jag t.ex skryter om att jag har *sensur piiiiiiiiiiiip din mamma * hahahahah eh fan gå o lägg dej, hahahahah jag går o lägger mej nu asså ^^
bra låt
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
thx. :) santsant krille. gå o lägg dig nu så du blir lite klar i skallen. :) upp?:D
Måste börja med att säga att du är den enda kvinnliga rapparen jag hört, som jag tycker är bra. Dina texter är inte de bästa, men du rappar bra.Beatet: Jag tycker beatet var passande till låten och det höjer ju lite.Inlevelsen: Den var skön. Du uttrycker dig som man ska i såna här låtar.Flytet: Den var rätt så bra, men det blev ostadigt ibland.Texten: Jag tycker du ska ta lite mer tid på texterna. Det är inte kasst, men inte så jättebra heller. Den sista raden fann jag helt meningslös, men det kanske är något som bara Krille förstår. Förövrigt måste jag faktiskt hålla med SDS__PMU . Inte för att du är tjej eller så. Jag tycker bara det är onödigt att snusa och sånt skit när man är i din ålder, och speciellt att sedan "skryta" om det.
Wazaaaa
Chub P15 tack för kritik :) haha, jo, den sista raden förstår nog bara krille. för han skicka ljudklipp till mig när han var rätt full o sa, "nej men förihelvete liza, klä på dig när du sitter i badkaret" så det hänger därpå. :) och tbx till snusningen.. wtf? vadå inte för jag är tjej? stör ni er p alla 14åriga killar som snusar oxå o skryter om det elr? :O jag är tjej, ja snusar, röker gör ja oxå. o nu skryter ja om det oxå. :) det jag vill ha svar på är bara ; stör ni er på alla 14åriga killar som snusaroröker o visar det? aja, upp nu :D
Liza_ Jag stör mig faktiskt också på unga snubbar som snusar/rökar/whatever. Speciellt de som skryter om det, i verkligheten är det ju inte häftigt att röka... I min synpunkt är det bara wannabes som är i ett desperat behov av att vara coola. Men det riktar jag inte mot dig eftersom jag inte känner dig, det är bara rent allmänt. Även snubbar. ;)
Wazaaaa
i verkligheten är det ju inte häftigt att snusa/röka*
Wazaaaa
okejokej. haha ! jo, jag förstår nog lite vad du menar iomed att ja började för ja ville vara cool, sen så var man fast.. men jo, ja fattar vad du menar. :P
Vi alla snusar, bara att inte alla vet om det än..
shit :D hahaa, vilket jävla snack om snus nu asså,
riktigt najs :D diggar dej som faan Lizen keep it up girl (Y)
Moderator
2007-11-16 15:59
Riktigt bra min syster, riktigt nice! Ring mig babe!<3
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
tacktack. :)disiple86 P21 menar du? haha. :P MeXXi tacktack. ja ringer dej ikväll kanske, om du inte ska supa? :) upp :D
Galet juu, det bästa jag hört från dig ! <33
UPPLANDS VÄSBY !
tungt shiied
Make love not war
thx. :) uppb?
riktigt fet.. as najs flow.. faktist den ända tjejen man pallar lyssna på förutom frida..as fet;)
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.