Alexz K ft. D-Low - Kungarna från väst
Shuuuu gott folk här på whoa såhär tätt in på jul :PAlexz K ville att ja skulle gästa en låt som han hade skrivit en text på för ett tag sen.. Seg som jag är så fick ja ingen ork till att skriva men idag så åkte ja upp till alexz och skrev några rader och spelade in! så här har ni resultatet! en god julklapp från oss till er :D Beat: The way i are (Timbaland) Mix: D-Low Vers1: Alexz K Vers2: D-Low Outro: D-Lowhttp://www.speedyshare.com/213249671.html Fred och Kärlek
B.G.L fooeshooe <3
Yeye.. Låten var helt okej.! Tyckte båda lade bra men tkr att ni kan bättre . Simpsons just nu så detta får bli kort comment:P Men som sagt helst okej låt men inget jag kmr pumpa dock:(KEEP IT UP !!! // Forza D
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
Halv digga låten tills jag hörde D2daLow där tappa ni mig! haha N2daO alla är fonky wannabe :p ps. snyggt ni hade klippt in reffen iallafall ;D /kodd och Ka
Hej hej hej hemskt mycket hej
njaaa, alexz du har lagt bättre menmen D-Low okej. , keep up:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va e de här för kritik elr? :S wannabe, är de så de låter OK Låten är braaa(Y) D-low lägger det ju bäst faktiskt.. //Arny
Sweet, låter fan bra !! fortsätt så! D-Low my homie<3
Alexz har mycket mycket skön röst! :) diggar!
D-Low my man! tycker du la det bra bra, du vet hur man gör det :) bra jobbat guys!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack som fasen för kommentarerna :D roligt att höra rebecca och nima att ni diggar! tack till dig med arny! men jävligt torrt på kommentarer så nu får ni fan sätta igång att skriva!Fred & Kärlek
B.G.L fooeshooe <3
Riktigt bra låt! Diggar som faan, keep it up :)
Jäääävligt skön, Yes - Kan bara diggas ;)
blev riktigt imponerad av d-low faktiskt:) riktigt skön röst... alex med k... :D .. helt okej också men har hört bättre... / wester
tess och biggedy bräääändén tack för era korta tråkiga kommentarer men dom värmer dom med :D hahahah! wiggedy wester ojj då! man tackar man tackar :DFred & Kärlek MER NU FÖFAAAAAAAN!
B.G.L fooeshooe <3
Bra gjort båda 2!!!! fick änna ställa mig upp och shakea lite rumpa!!!
Vet inte varför folk klagar?? Grabbarna lägger det hur fett som helst va fan :D:D alekz - bara bättre å bättre, bra dt fyfaan!! Fortsätt droppa nu !!! d-low - yeaaaaaaaaaaaaah!! helt soft, kanske inte dt bästa med dig men helt soft :D:D:D Sluta snåla nu whoa, kommentera lite dååååååååh!!!
DDKM hahaha klart du ska skaka din underbara stjärt till denna! tzaki! tack mannen, känns nästan som bara ja tycker ja lägger de ganska okey faktiskt! över det ja brukar göra men men :D hehe tack för kommentar och du tog din tid bruuush! Mera nu, snåla fukkkaaaz!
B.G.L fooeshooe <3
Tack så mkt alla som kommenterat :;D värmer att ni tycks digga.. dem flesta iaf :;D
H-O-R-A
Flow & Inlevelse : Funkar men inte merText : siiimpla rim och inte speciellt detajl-rik eller punchesDelivery : inget speciellt Beat : haha different, inte riktigt min stil det där med "trance-hiphop" varför höjs acapellan vid 30-31 sekunder? =s kör på boys, viljan tar er dit!one.
Chea va kan jag säga ! Alexz - de är okejj här texten känns som den är stressat framtagen, din dialekt sprakar igenom som en datamick ? mannen har börjat gilla dig som fan de senaste förstör inte de nu du kan 8 miljoner gånger bättre en detta! de är okejj men inte mer en så jobba vidare jag vet ju hur bra du är när du maxxar! D-low - Lite samma här svag text och svagt framförande jag känenr inte de du säger du får mig inte riktigt att hoppa ur stolen och shake min röv ! men de är okejj liksom era lägre nivåer e på en helt ny hög nivå ändå !! tips : Alexz jobba me din röst och dialekt och få mig att vbilja göra de du säger och tro på de du säger. D to da low - du ahr inte diallekten där men framförandet måste slipas på jag ser inte samma glädje som hemma på rumemt när du och nicho körde aiight !!? jalla ha de finnt pepps !!!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Nice beat Alex Rimmen va nice. Texten va het. Lite flowmissar, emnf an d va okD-Low Du körde lite anorlunda men du la d tight Rimmen va nice. Texten va la lite bättre än alex Flowar grymmt som vanligt Skön röst som fan i denna :) Jag gillade reffen så som ni hade kirrrat den. D va nice. 8/10 detta va nice :D Sorry för felstavningar m.m e ju inte helt nykter nu :D kom precis hem f4rån krogen ;) nån som vill ge mig Punani ikväll? alldeles ensam i min dubbelsäng e full å kåt, bju oå er själva:D:DKärlek <3
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
giggen och joltarn tack för fin kritik! roligt att höra!Fred & Kärlek ! UPP
B.G.L fooeshooe <3
Tycker orginallåten är för bra med timbaland tyvärr.. Men jag ska lägga en så uförlig kommentar som möjligt medans jag sitter och lyssnar på den: Njaa, tycker alexz inleder tamt, låter tråkigt tyvärr... mer attetyd hade jag viljat se från alexz k . Lite mumligt blir det på något ställe men texten höjer det lite men inte mycket. Känns som om du inte lagt ner tillräckligt med tid på låten för att kunna göra det bästa av den. Men som sagt det var varken ditt bästa eller ditt sämsta, standard nivå kan jag väl säga. Ta inte kommentaren fel nu bara.. Big up Homie ! Vidare till D-LOW .. Du gör några fina inledningsrader men tappar på text tycker jag.. känns inte meningsfull, alltså den är tom på nått sätt tycker jag.. kanske bara är jag som tycker det, kanske har vaknat på fel sida idag eller nått men tycker ni skulle lagt ner mer tid på låten... Dom där andra raderna du drog sist var det bästa du la enligt mig där visar du hur det ska låta och flyter upp som en mästare. Well done Brysh ! Ska inte bara klaga i den här kommentaren ni gjorde mycket bra ifrån er såg bara lite svagheter i den, fortsätt med det ni gör i eran riktning så fixar ni det ! Jag säger upp på den här för dessa grabbar är inte att leka med... WÖRD UPP NU ! :) // NTODAO
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
tack för alla långa bra kommentarer fan :D riktigt bra att ni skriver vad vi ska förbättra osv :D BIG UP till er !!!!
H-O-R-A
bra där!
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Sorry, men det var inget jag diggade alls :/ Alex, ditt känns väldigt stressat på vissa ställen. Och när det är såhär korta texter så borde man lägga mer energi på att skriva tänkvärda texter med utstickande rim. Mitt tycke. Hedlund, din inlevelse.. Vet inte riktigt hur jag ska säga. Och när du säger 'Fittorna kan' så låter det faktiskt väääldigt lamt. No offence, bara så jag tycker. Och jag antar att ni lägger upp låten för att få veta vad folk tycker. Rimmen i hela låten är väldigt medel, ibland även sämre än medel. Och mixen var, i mina väldigt halvkassa på mixningöron, inget att hänga i granen nu när julen står för dörren ;) . Men jag vet att ni båda kan bättre. 1
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
yeah thääänks Z :) och tack du med Abbo :D
H-O-R-A
diggade inte alls :/ tkr båda behöver träna bort dialekten, Alexz mest faktist. Tkr som nån annan sa att orginal låten är för bra för att gilla denna :) Tyckte d-low var bäst på denna, Alexz lätt lite stressad på raderna men tkr dock inte ni ska satsa på sånna här låtar. Har hört er förr och diggar dt ni gör i vanliga fall Keepit up! PEYZ!