Fler tracks spelas in nästa helg, stay tuned!
Skön låt rakt igenom. skön engelska o skön svenska soft flow. beatet var fett :)
http://www.myspace.com/kallargubbens
haha inga comments??? wtf?
jag tänker uppa för jag tycker inte 8 timmar jobb på ett fett beat och en heldag ägnad åt text , inspelning och mixning är värd enbart en kommentar
Gillade som fan :) Fet engelska charly, soft med brittisk dialekt! Proclaimer, du va också fet ! :D
Klockan är tio över tio.
föresten, beatet är riktigt fett, mixningen också!
Klockan är tio över tio.
Tack som fan Apollo kul att du gillar den! och ni andra 26 lyssnare tycker jag kan kommentera låten så tråden håller sig uppe //Bless
Flytigt beat... Britten va skön... PRO... Tycker du kör lite av samma flyt på de mesta jag hör med dig Var en soft låt iaf. Alltid kul med lite nytt shiet! BleSs and keep em comin
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
Chea, du e blir bara bättre o bättre Pro!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
GhostArmor Tack och tack. kul å höra... yes jag kör nog lite samma. försöker hitta en stabil stil man känner sig bekväm å köra med:)
SamzoN P19 Thx kul å höra att du tycker så.
kommer fler tracks i helgen somsagt
Stay Tuned//Bless
mr proclaimer har gjort ett dunderjobb med beatet. gillade explosionens dialekt osså. lät bra fan
http://www.kalvinhiphop.com
Ojoj, gillar detta! Diggar beatet verkligen och dina sköna engelska! Fortsätt så :]. // K.B
Får en liten känsla av the streets när jag hör första killen:D Sweet men inte mer än så svenskan var mer min stil, helt ok text, gillade dock hur han sa noticed i reffen:D
www.myspace.com/naturmusic
KostasB P15 Tack, kul att du gillar beatet och engelskan=)
Natur P18 Yes stilen kallas Grime, kul att du gilla trots att du inte gilla;) det finns många grime-artister, men som du nämde är the streets de mest beryktade enl min uppfattning. många gillar stilen och många gillar den inte, personligen tycker jag det är det är den ballaste dialekten å kicka på...
//Bless
jaa men tycker absolut ni ska fortsätta med denna stil och upp för tråden , förlite uppmärksamhet !
www.myspace.com/naturmusic
Tack, å det glädjer mig att du tycker det. //Bless
Åhh va mysigt... Är inte så bra på engelska själv, men i mina öron låter det fint jågurt... Proclaimer... Gillade dina multies som du gjort, även om det var relativt simpla rimm så lät det riktigt najs.. Du levererar det tungt och jag tycker det är kul att få följa din utveckling för den går ständigt framåt! ;) Ska bli kul att höra mer sånt här... :)One love / Edda
www.eddaonline.se
Rikigt nice text och flow, brittiska engelskan är skön, lite ovanligt men grymt nice, fortsätt att ta whoa med storm =)
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
Glömde svenskarappen, den va nice om inte mer nice, flowet va kung och texten helt okay. 11/10
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
jag tycker det låter för jävligt. varför? för brittiska låter gay- svenskan är okej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Edda P21 Thx, man... kul å höra att du följer mina steg progressivt haha;) nej men det är kul å höra att jag utvecklas!
xtype X20 Tack, verkar som ciggen smakade bra trots allt! tack så mycket, man blir glad av å läsa!
-asma P21 Thx, synd att du inte gillar brittiska... somsagt, det är ju en extrem dialekt så antingen höjer den ögonbrynen för folk eller så får den folk å bli irriterad, åsikter bra som dåliga, langa på dom bara...
Kul å glida in på morgonen å se lite kommentarer, fortsätt såhär!
//Bless
inga fler morgoncomments?
chill, chill... låter bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
een gång till, fler kommentarer gärna:)
Fan va najs broshan Proclaimer, spelar om låten diggar den fett, soft, och härligt beat! :) / Miichi the Blueberry.
Thx Mester86... Kul att du gillar den!