Elegant,Prendel och Jimmy var tightast
personligt
Akin har dom skönaste mamma dissarna! HAHAHAHA bor ensam i ett kollektiv!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pikku vofflar Coffe med tighta lines & rimes. Dom som KAN skånska vet hur mycket han kommer köra över honom :) Iaf, lycka till alla grappar :)
du står i kön som mitt största fan, men va fan, kan ju inte hjälpa att jag är superman.
JimmyMorfin lr Coffe tror jag lättast på asså, utan tvekan
Lätt upp med en hand för Pikku! :D broow <3
VA FERM!!!!! :@
Hej. haha vad händer härDom som KAN skånska vet hur mycket han kommer köra över honom okej, kan nån vara snäll och ge mig en tolk ? fattar fan inget :(
Jimmy och akin i finalen =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej men då är du inte så smart dansk ! :P
Tycker tävlingens bidrag rent rapmässigt sett var bra. Jag valde att inte vara med i tävlingen för att jag kom inte på några riktigt grymma mama-slag, jag såg fram emot att ni nu skulle kommit på många bra och roliga. Men nej, det hade ni inte. Ni har varit precis lika fantasilösa som jag var. Coffe;s sista rad, "ställ din mamma på vågen så får du fram ett telefonnummer", är den bästa än så länge. Det finns ingen rad som jag känner att jag verkligen kommer minnas. Ingen rad som jag kommer säga till mina polare. Ingen rad som kommer bli en classic. Tycker det är synd. Hade varit roligare om man verkligen satt här vid datorn och skrattade när ni körde över eran motståndare. Mest besviken var jag på Prendel ! Hans bidrag är bra, ett utav de bästa, en låt jag kommer lyssna på. Han rappar bra, låten är kul. Men med tanke på hans filmer, musikvideos, ordvitsar i allmänt trodde jag han skulle knäcka skiten här och låta fantasin flöda som vattnet när en morsa ska föda. Han var bra, men han var inte lika rolig och grym som jag trodde.Elegant lägger det coolast, i ett vanlig battle så skulle han vunnit typ, hans röst är tung, beatet är tungt och hans flow blir på något sett också tungt. Men även här, inte dåliga, men långt ifrån roliga/oväntade mama-punches. Jimmy kan ju fortsätta freestyla om han vill. Han är ju duktig på det. Men han kommer åka ut nästa runda om han gör det igen. Akin var sämre än jag trodde. Du har gjort en del musik med Tjack, ni har skojat oh fantiserat fram det mesta och det roligaste. Din rad om "ensam i ett kollektiv" var iofs rolig. Men jag trodde du skulle ge det hela något extremt. Inte dålig, men inte grym heller.
Baso;s bidrag var det första jag hörde. Han satte ribban lägre än vad den skulle göras. Känner igen namnet men vet inte varför. Det här var skitdåligt rent ut sagt. Du visad att du kan rappa i takt, men mer än så var det inte. Du rappade inte särskilt överdrivet bra, dina punches kunde jag lägga i fyran.Litanol ; skrikig och jobbig. Inget som var bra här. Du kommer åka ut. Om Jimmy slutar freestyla så slår han ut Litanol i kvartsfinalen.
Tycker det är synd att Elegant och Prendel möts här, Prendel vinner det här om han anstränger sig lite och tar fram det där roliga som jag tror gömmer sig där. Dock, om Elegant gör samma sak så vinner han, för han rappar bättre gällandes battle. Det här hade kunnat vara finalen. Akin vs Baso, omöjligt att säga vem som vinner, beror på vad man kommer på. Tror på Akin. Pikku och Coffe, Synd att ni möts här med, hade varit kul att få höra vad ni kunde kommit på, båda två. Men jag tror att Coffe vinner om han spelar sina kort rätt och tänker lite.
Får man va me lr?
Min signatur är inte så viktig......
Vilken tur att jag skrivit en text den här gången då.
Fonky_sketch jaja, alla som vill får vara med.
Coffe tar detta.. no doubt!
Måste även säga att jag gillar Krilles bidrag ganska starkt faktiskt :P synd att han inte kom med!
Kul att det var jämt iaf =)
Jimmymorfin. AKA. Det största, konstigaste, roligaste orginalet jag någonsin hört talas om. Han hade kunnat vara en karaktär i liftarens guide till galaxen! Freestylen är fan ganska bra förövrigt.
Subdominant Haha, det är sånnadär ord som värmer mig i den kalla norrlandskylan.
Jimmymorfin var skönast med freestylen, prendel var också bra - skönt beatval :D
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
endå rätt låg klass på allt, hade räknat med lite tyngre grejjer, var ju inte någon som var tung nog att lyssna på en gång till enligt mig. hoppas verkligen de höjs till rond 1:)
www.myspace.com/naturmusic
Rond 1 - Ronder Coffe vs. Pikku - Coffe vinnerAkin vs. Baso - vågar inte svara på den Litanol vs. JimmyMorfin - JimmyMorfin vinner här Elegant vs. Prendel - Prendel vinner stort
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
nu är min inspelad och inskickad :) min höjs defintivt tycker jag själv
http://www.myspace.com/akinonline
krilles, och problems bidrag var bättre än några av dom som gick vidare palla sånt -.-
Akin vinner allt ! hans kval var flippat ! tror det kommer stå mella prendel och Akin i final :D
Mr:Ka, är bara här för att säga sitt ^__^
Coffe vs. PikkuAkin vs. Baso Litanol vs. JimmyMorfin Elegant vs. Prendel Final - Coffe vs. JimmyMorfin
kenraz P22 inte illa att du kan säga hur nästa rond-setup ser ut ! BIG UP!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
coffe säger: gå in på whoa i tråden och säg att jag kommer vinna Coffe Vinner lätt
http://www.myspace.com/quizze
YEAH! hhahahah. du är bäst quizze<3 en som tror på mig iallafall!
Coffe knullar era mammor o tar hem segern, så äre gräbs ;)
Jimmy-, Akin och Prendel var redigt mysiga, men hur I HELVETE gick Litanol vidare? "ööh, billigt som willeys!" desu, min röv
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
man kan omöjligt veta vilka som kommer i final! det är inte ens säkert att de två bästa hämnar i final...
Nästan ingenting som var bra här.. synd kunde varit roligt .. rond 1 kanske tar sig..
facebook.com/idiomatisk - fan page
alltså, är det bara jag som tycker att coffes rapp är ful ? :\ flowet låter fett krystat ju
krrrrrrrra
jag tycker coffes flow e dope
http://www.myspace.com/akinonline
waddsup okej.. kan hålla med om att mitt kval låter lite krystat,. maybe. nog en av dom sämsta "låtarna" jag gjort. men rond 1 och semin/finalen blir fetare! lift up!
1plats prendel/elegant 2 jimmy morfin 3: coffe 4: akin
Pikku suger! :D kommer slakta honom i FragBite-battlen. Haha, jävla Juice-rappare ^^
Ja, jag är en vitlök.
Tycker folk här är skumma. Vrf klagar alla på akins kval? Den va clean å tight.
Akin & Coffe diggades.
Tycker att KM, Värnlös, krille & Ciceron kickade insane. Dom var bättre än ett antal som kvalade in. Synd att dom inte kom vidare.
PRENDEL vrf mummlar du näru rappar? för mkt "täppt i näsan" ljud & tycker att du har för långa rader också. Iaf vad jag tycker, lite feedback
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
vad menar du med långa rader? för många stavelser per bar?
www.youtube.com/prendel
Skivsamlare
2008-01-26 16:25
Karlic - ah, jag vet. jag suger, jag kvalade ju bara in till Whoa mama och fragbite samtidigt. Ah, vi kan ju se vem som slaktar vem, hahahah
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
inskickat och klart nu
www.youtube.com/prendel
Så klockan 20.00 ikväll då finns Rond 1 :) Låter smaskigt och chansar på att: Coffe, Akin, Jimmy Morfin & Prendel Kommer gå vidare. :)
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
fyfan va hett det varit om systemfel freestylar igen och går vidare!
facebook.com/idiomatisk - fan page
kul att folk tippar! o kul att det finns folk som åtminstånde inte klagar! det gör en lite mer motiverad,.. Må bästa man vinna säger jag! lycka till alla
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
haha pikku karlic tar säkert hem hela fragbite bettlen eftersom apollo e domare eller har jag helt fel nu?
Skivsamlare
2008-01-28 16:05
ingen aning, då drar jag upp bådas ronder så får vi egentligen se vem som e vinnaren :)
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE