go pikku ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Coffe krossaaar :D ! Bara jag som tkr att Litanol sög ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som jag sa till pikku, han och coffes rond var riktigt jämn. Resten av ronderna var det lite större klasskillnad på.. Coffe vs. PikkuAkin vs. Baso Litanol vs. JimmyMorfin Elegant vs. Prendel så tycker jag iaf, lycka till alla!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
skönt uttal på VIP wee i p haha
www.youtube.com/prendel
Coffe vs. Pikku Akin vs. Baso Litanol vs. JimmyMorfin Elegant vs. Prendel
tight mellan Coffe och Pikku. Men hoppas som sagt Pikku går vidare ;) Till er andra, Keep it ;]
du står i kön som mitt största fan, men va fan, kan ju inte hjälpa att jag är superman.
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
Skivsamlare
2008-01-28 18:36
ska det föreställa mig i introt av coffes bidrag ? haha :)
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Litanol kör a-capella och därför fanns det inte ens ett beat att gilla på låtjäveln... Dumt
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Fatta inte att folk tkr pikku va bättre änn coffe ? Coffe äter ju upp skåningen !
;.,Tjolahoppsan ,.;
Men hur fan laddar man ner på den där sidan?!
jag är icke skåning / mamma
för övrigt så vad bara akins del fet!
VIP!
Visst kan ni väl lägga upp i speedyshare..
Haha, baso borde ju plocka.. akin flowar skumt ibland
I've come to realize that it's all up to me
N_Jack P16 hur fick du tag i min rond1 innan deadline?
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
aha det va inget. såg länken nu.
jorå en del fyndiga rader var det bland de flesta deltagarna. får se va domarna säger...
Jag fattar inte heller hur man tankar från rapidshare :'( säg nu vill höra era bidrag grabbar ;)
tycker det är lite jämnare än vad jag föreställt mig mellan rapparna,.. som sagt må bästa man vinna o ett tips till alla lyssnare eller vad man ska kalla det..., gör inte så stor sak om saker o ting,.. 4 riktigt duktiga dommare nu osså
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
HAHAHA prendel vilken jävel alltså, du visade va du går för =) "jag kallar hennes fitta för George Bush" haha. Prendel och Jimmy var lätt bäst denna rond, förhoppningsvis så blir det dom i finalen! Akin var bra också dock.
Coffe vs. Pikku Akin vs. Baso Litanol vs. JimmyMorfin Elegant vs. Prendel dom i fet text tkr ska e bäst:D
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
Akin - Håller på dig magnus, du vinner detta Coffe - Helt okej, bra faktist ;) Bosos - Inte det jag hoppats på Pendel - Ganska bra denna gång. Elegent - Stanna hemma ist, tkr att pendel vann denna roden. Litanol - Hade världens sämsta bidrag. En sak som är klar är att AKIN eller Coffe tar denna tävlingen. / Zorkaaaah !
Att Kriga för fred är som att knulla för OSKULD !
när kommer rond1
Vice Versa!
akin o coffe, bra! resten, njaee! =/
jag tror och hoppas på följande:Coffe vs. Pikku Akin vs. Baso Litanol vs. JimmyMorfin Elegant vs. Prendel coffe o pikku är svåra att bedöma.., kain vinner solklart,jimmy morfin detsamma och elegant vinner med små marginaler
baby jag har dig
elegant o akin var bäst denna ronden,.. så jag tror elegant plockar prendel o akin plockar baso
Coffe vs. Pikku ?Akin vs. Baso Litanol vs. JimmyMorfin Elegant vs. Prendel
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Coffe vs. Pikku Akin vs. Baso Litanol vs. JimmyMorfin Elegant vs. Prendel Solklart
prendel har världens töntigaste röst,. kan inet alls lyssna på hans o njuta,. ngn bra rad men elegants helhet är mkt bättre,.. Coffe vs. Pikku Akin vs. Baso Litanol vs. JimmyMorfin Elegant vs. Prendel
Hejja akin och elegant! Finalen blir akin vs elegant vilket kan bli jämnast
personligt
Tävlingen vs. JimmyMorfin
krrrrrrrra
sorry för spam men elegant är verkligen inte bättre än prendel. period
krrrrrrrra
waddsup jag tror elegant kommer att ta prendel,.. dels för att prendel kör enkla rimm ibland o dels för att beatet är så långt ifrån battle, känns som att alla var jämna förutom litanol o jimmymorfin
jaaaaaaaaaaaaw
kommer rond 1 upp idag lr?
shobroshan för det är jätte komplicerade rim som samma/mamma, smal/barn m.m. som kommer ta hem den här tävlingen eller ?
krrrrrrrra
marcuzz: Elegant länkade rond 1 lite längre upp i tråden.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Efter att ha hört Rond 1 så står vissa överlägsna, och andra blir nog lite svårare att gissa vem som går vidare.Coffe: hade roligare rader här än i Kvalet, Bättre flow, det enda som jag tror, som kan sänka dig, är ditt intro.. det är way to långt. vs. Pikku: hade hårdare rader än vad jag förväntat mig, trode Coffe skulle ta detta överlägset, men får se hur det blir, jävligt jämt.Akin: Akin hade små-roliga rader, och nån shysst punch, flowet är nice. vs. Baso: Gillade verkligen inte beatet, hatar verkligen den låten.. men du flowade bra, små-log ngn gång, men inte mer. Tror att Akin tar hem detta.Litanol Inga kommentarer.. vs. JimmyMorfin Bra flow, bra rim och nån nice punch (Y)Jimmy vinner detta stort.Elegant: Lite jobbigt beat, kändes inte som det var rätt för dig. ngn punch fick du in och rimmen satt väl ibland. vs. Prendel: Detta var mkt bättre än kvalet, skönt flow som fan, najsiga rim. dina punches var roliga, och du fick mig att le igenom nästan hela låten.Prendel Vinner Detta. Så det är så jag tror : )
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
fyfan va keffa bidrag... pinsamt dåligt
coffe dragit någon/några rader av sin låt förut ;> men sjukt fet fan!
B
Coffe vs. Pikku : Svåraste ronden, vet inte vem vinsten kommer gå till, därimot inget som va höjdare.Akin vs. Baso : Ingen rolig rond Akin gjorde det rätt kasst, verkar inte vara något genom arbetat alls, samma med Baso´s kasst, inget kul där, tror kanske att Akin tar det ändÅ? Litanol vs. JimmyMorfin : Gillade ingen av er, pallar inte Jimmymorfins röst, lika gnällig som vanligt. Litanol gjorde det inte nice alls, vad händer med rimmen ibland e det riktigt riktigt wack. Elegant vs. Prendel : Prendel droppade mer skillat.
Volym Entertainment <br>
hahahaha BASOS låt! HAHAHA sååå kloooockren!!