Samzon - Ängla vakt
Sho! Ny låt med Samzon är ute! Låten har väll egenkligen inget starkt syfte i sig men jag tyckte den blev rätt så bra. Jag hörde att många tycker det är ganska svårt och höra vad jag säger i visa ord men jag kommer länka texten nedan. Hoppas ni gillar låten!S amzon - Ängla vakt Samzon - Ängla vakt Samzon - Ängla vakt Bara kärlek nu whoa!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Vers1: Min ångest träder fram när livet är så gråt och kallt och ingenting i världen får min båt lyckas i land i de dagar jag behöver nån att luta mina sorger mot så vänder alla ryggen sa "du klarar dig, stå på dig bror" jag har flera gånger frågat är de något fel på mig jag kankse är en invalid som pallar inte leva själv inte mycket ja fåt sagt men vill så gärrna prata högt men när min ton väll talar blir de tyst o alla sänker respekt jag var social barn fast min idiot till rektor såg hur jag måde varje dag så gjorde dom ju aldrig nåt sket i mig för jag var svart och sket i mig för bror var fast jag var ingen höjdare men ni gav mig ju aldrig en chans visa vem jag var för folket stämpla mig som tjuv direkt jag var typ den ända här som lyckades få själv respkt sluta hata, sluta tjata, jag har inte velat prata slutat fråga frågor för jag märker ingen SVARAR! _________________________________________________________ Vers2: Så många gånger jag har frågat om jag skulle kunna testa något nytt i livet fast min hjärna fortstäter att brecka mina tankar och funderingar om livet stora gåtor så känner jag att jag borde släppa ta i mina förmågor som jag har haft sen jag var barn, jag har nu rappat ett tag och det namnet som jag bär på blir fan störe varje dag jag har aldrig velat skadda nån sen dan ja börja rappa fast en bög till kille dissa mig lät jag honom stämplas jag har, mycket som jag borde tänka mera taktiskt även fast jag blev en lyrisist som fucka natte tid så började jag rappa beats fick äntligen en studio liv nätterna i ensamhet blev äntligen till något posetiv har för dåligt självförtronde som många andra här så tror jag att musiken som jag gör är bara skit men lär om jag bara lyckas att få någon gilla denna rappen har jag lyckats mycket mer en gråta in på natten ___________________________________________________Klaga inte på mina stavfel =D
Braa låt
http://www.stanislav.nu
Shoo daawg tyckte låten va najjs, bra text o bra reff! mixningen va oxo soft, förutom att den blev för annorlunda på "jag var typ den ända här som lyckades få själv respkt", om du fchtårvajamenar hehe, men annars va den gee ! keep it up fan ! pz
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
SamzoN riktigt grymt som vanligt när det droppas från dig, texten va riktigt bra, känner igen mig i det där, och riktigt bra delivery, samt flow. peace
helt ok lite flowmissar här och där men inget jätte allvarligt. lite klent röstläge ibland, tycker du borde ta i lite mer så tror ajg de blir cleanare
www.myspace.com/naturmusic
Tack alla! Vart är flow missarna tycker du?
Har för mig att jag hörde de förut men hittar inte riktigt de ajg sökte nu:S:P hehe men iaf så ere vissa ord som man inte hör riktigt vad du säger, orden blir dämpade typ så vet inte om de kan räknas som flowmiss men som ajg skrev så vare inget märkvärdigt, bra låt helt enkelt:)
www.myspace.com/naturmusic
Yea, det skrev jag där uppe också. Jag venne varför men jag kan hålla med dig om att man inte hör visa ord, lite trist i know :/ Men flowmiss kan jag faktisigt inte säga att jag hitar någon hehe. Men tack för det iaf, kul med olika kretiker! :)
sköm mannen:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack!
Öppzor
låter cleant. där jag hörde flowmissar / konstig flow var vid: 00:31 01:25 vid 01:36 lät "lät jag gå..." konstigt. lät fint annars, men vad vet jag, jag är bara ett tåg.
Haha, aight.. ser inte det som flowmiss bara att jag speedar på flowet lixom. Mja, hörs väll olika hos olikas öron :) Men tack iaf tåget!
låter helt aight, flow kan förbättras..sen beatet gillar ja skarpt. Upp för denna fan, peace/B
jow man, tycker mixningen, ursäkta ordvalet, suger kuk. speciellt när du försöker på dig en annorlunda effekt på en rad. om du inte hade skrivit ner texten i tråden skulle ja inte höra massor av orden. du måste kunna artikulera mycket mycket bättre. sen att du inte kan kicka en vers rakt igenom är inte heller bra. Även om du inte kan det, så måste du iaf lära dig att få det att låta som en enda tagning. efter varje 4 rader hör man dig komma med ett nytt röstläge, vilket pekar på att det är en ny tagning.jag har flera gånger frågat är de något fel på mig jag kankse är en invalid som pallar inte leva själv inte mycket ja fåt sagt men vill så gärrna prata högt men när min ton väll talar blir de tyst o alla sänker respekt I det här stycket vet jag fan inte om du vill rimma rad 2 med 4, men man hör iaf inte det. ifall situationen var så så måste du som sagt artikulera bättre och betona orden rätt. tempoökningen på "sänker respekt" vet jag är medvetet gjort av dig, men det låter bara som flowmiss (inmatning av stavelser) pga att du inte får in de stavelserna i fyrtakten annars. ändra hellre på texten liksom. nu ska ja även nämna alla dina flowmissar som du vägrar erkänna. 1. "ni gav mig ju aldrig en chans". prova att ta bort ordet "en" så får du höra hur ideal-flytet skulle låta, sen att det inte blir en fullständig mening är en annan sak, men du måste kunna förstå hur många stavelser det får plats. 2. "jag borde ta tag i mina förmågor" . "mina förmågor" är i klass med "sänker respekt", ny rad samma skit. 3. "lät jag honom stämplas". vetefan vad det är du säger mellan "jag" och "honom". ordet "stämplas" drar du ut på och rimmar inte alls på ordet innan pga fel betoning. 4. "fick äntligen en studio liv".. du hör nog själv att du inte ens uttalar alla ord. 5.
sången kan ja inte kommentera eftersom ja inte vet hur man sjunger.
hoppas du tar åt dig och lär dig av misstagen. annars utvecklas du aldrig av att höra lögnkommentarer som "fan va bra, det bästa du gjort osv osv"
Okej, tack asim. mer?
Tycker du var lite klen i rösten och lite flowmissar,Hörde inte va du sa då och då heller. Texten ser till viss del bra ut! tycker det var några småsköna saker!
http://www.filur-ownstyle.info.se http://www.filur-ownstyle.info.se http://www.filur-ownstyle.info.se
Aight, så överlag så gillar folk låten iaf, kul och höra =D Ska bättra mina flowmissar då tills nästa gång om det nu är så! I promise. Godnatt whoa!
Sär skrivning ;) men låten va helt okej =)
http://www.herrbitter.blogg.se/
Samzon mannen, låter fett aight du har utvecklats sjukt bra mannen!, DIGGAR! Peace! // akn ...
Jag e svart, jag får stava fel! Hähä, tack alla =)
det här va nytt. kul att du kämpar vidare. det enda jag inte diggar med låten e diss-raden mot en broder, som bara e en feg rad så f u för det samz, du har bättre saker å skriva om. //Bless
Så du tycker det är okej att han gör en låt på 3.10 min att dissa mig men jag får inte nämna att en kille dissa mig för ingenting? Mja, kankse är ondöigt att jag nämnde det men det var synd att det hände.
Producent
2008-01-24 19:39
Samzon har aldrig hört dig innan, men det diggas!
Lil_H..
Tack grabbar, uppskatar det galet mycket =)
Det är helt okej men ingen superlåt, man blir lite besviken varje gång man ser ny tråd med dig för man hoppas att det ska komma något i klass med låten du gjorde med Danish. Frågan e varför du endast en gång kommit upp till den nivån? du kanske måste jobba mer med låtarna och mixningen i dina låtar är katastrof.
Modinho Hehe det har många frågat. Jag kan svara dig med att jag inte kan mixa som danne då han är grym på det. Även har han en studio som är ganska så mycket bättre en min egen. Sen att jag hade tur att hita ett sånt beat där min röst passade in perfekt och att jag kunde värkligen sjunga ut på är inte varje dag man hitar. Well, jag är nöjd med låtarna & tycker det är en bra början på min mixing då det är min 7 låt jag mixar själv hehe. Men kul att du gillade den med Danne iaf.
Gör som du vill, droppa en diss, men är det inte dags å släppa det? va ju snart ett år sen.
Jag har inte sagt att jag ska dissa honom. Jag nämner bara det i låten. Om han e stolt över sin låt får jag vara stolt över min :) Inge hat nu. peace
hahah daaamn satt nyss o skrev en text till de här beatet;P haha
ääsch du yrar!
de va okej =) första gången ja hör dig
Tack =) hehe f0rest, kör på! Du kankse lägger de bättre =D
Nej, vad jag minns så va han inte stolt över den, han ville bara förmedla budskapet. men somsagt om du ska lägga en diss, gör det ordentligt istället. om du frågar mig är det inte ens värt å dra upp tjaffset längre.
Yeye okej. Han publiserar låten fortfarande så jag antar att han är stolt.
huh?:S vardå? stolt å stolt, vetefan senast jag hörde honom nämna ditt namn va ett halvår sen typ.
Hans Znapmusic :P
Onormal X19 Well, det går visst att radera på znap? Jag har raderat ett X antal låtar där. Ja, detsamma huru du, respekterar dig också över din musik som jag även tycker är bra men att vi inte diggar varandra är väll ganska självklart :).
Grymt!
Vi finns i varje hörn
Helt okej låt. Har hört fetare med dig, men den är najs på sitt sätt. Svårt att höra vad du säger ibland, är väll mixningen du behöver öva på. Men överlag en helt okej låt! Kanske pilla på dom längre till dom verkligen blir perfekta innan dom släpps, känns mer cleant med hundraprocentig kvalité. 7/10
Vi är överallt!
Tuung låt brush! spiikat ner i mp3n asså ;)
Tung delivery, tung lyrik och tungt flow!
Keep it up like thät! One!
----------------------------------------------------
o seen fast jag inte ville fläcka ner tråden så vill jag säga, hahahahaHA! ??feg rad?? "okaay vi säger vell så"... låten e tung o de finns absolut INGET fel med det han säger i låten! comprende! idioter ni är asså! hahahaha går inte o radera shiiet asså.. skäms ---------------------------------------------------- Pizzz boys n hoes! Uppmush!
LGTM
Tack så mycket alla. Tack danilo, vi kör en remix på den här i helgen! Nu ska vi iväg till krogen =o) Sköt om er alla och bara kärlek nu!
aLVAREz Vet man ingenting, så säger man ingenting. vilket är du i detta fall.
PROCLAIMER Haha, så du vet mycket mer än Alvarez i det ämnet?
Vi är överallt!
Pajkastning e till för clowner å skojjare. Nog snackat nu kids, har annat för mig. har ni nåt å säga så vänd er till min GB. Bleesss
Gillade låten, men det finns både riktigt sköna partier och svackor. På en del ställen sluddras det lite osv. Låten skulle ha kunnat bli riktigt bra, så om man fortsatt fixa och trixa med den tror jag den hade blivit så bra också. :) Men duger helt klart att lyssna på. Fortsätt såhär!
DIIIF
Tack ragge.. tur btw i xpert :)
CHeah! vi gör så brush, holla! ------------------------------------------------- så du påstår att jag inte vet nått?.. okey! -------------------------------------------------Pizz lööw n harmony! Uppmush
LGTM
tuung låt brush! älskar det här beatet galet och du lägger d tungt.. visst nån miss nånstans sådär men det behöver inte göra en låt dålig för jag diggar skiten som fan. Tungt att höra lite rap från dig direkt från hjärtat. Sen säger jag bara: bry dig inte om tjockisar och glaspinnar. haha helan och halvan börjar tjaffsa om två bars medans glaspinnen lägger en diss för att man inte vill ha in det fulla svinet in i sin lägenhet (om man inte diggar spya i kylen och i resten av bostaden) inget hat bara kärlek peeeeeeeyz!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen